Opinie o Admiral hotel

Kategoria lokalna 5

5.5/6
(30 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.7
Pokój
5.8
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pokoje czyściutkie, ładne i przestrzenne. Klimatyzowane.rlop w Admiral Hotel

    Monika 01.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Bardzo ładny hotel po remoncie. Polecam pokoje z widokiem na morze. Warto dopłacić kilka złotych. Hotel przy samym deptaku w centrum Złotych Piasków. Minus to dużo ludzi i hałas. Z basenu zejście na plażę. Jedzenie smaczne - chociaż monotematyczne i mało zróżnicowane- codziennie praktycznie to samo do wyboru. ofertą drinków w ramach allinclusive bardzo duża, obejmuje alkohole zarówno lokalne jak i importowane. Hotel zdecydowanie dla gości bez dzieci bądź z większymi już dziećmi. Minusem dla nas było robienie dwóch rezerwacji w związku, że jechaliśmy w układzie 2 dorosłych i 3 dzieci. Byliśmy w dwóch pokojach na różnych pietrach i nie było możliwości posiadania pokoi koło siebie. Jeśli jedziecie w większym składzie i chce się coś zwiedzić opłaca sie wynająć samochód niż wycieczki wykupowane w biurze. Zniżki tylko na małe dzieci, powyżej 12 lat 100% płatne. Ogólnie pobyt oceniam bardzo dobrze. Polecam.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    To był udany czas

    Grzegorz Adam, Mikołów 03.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Byłem krótki czas pod koniec czerwca 2023 r i oceniam znakomicie przygotowanie hotelu który jest po gruntownym remoncie ! Obsługa jak i cała infrastruktura zasługuje na wysoką ocenę , począwszy od "zapachu " nowością pomieszczeń oraz wyposażenia po obsługę w restauracji, basenie czy też barze na plaży w którym serwowane były znakomite obiady . Jedzenie znakomite + markowe alkohole :)

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Było dobrze, ale bez szału

    Monika, Warszawa 12.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Dostaliśmy pokój z widokiem na park zamiast na morze. Śniadania codziennie takie same , pozostałe posiłki tez monotonne, all inclusiv ultra to zwykle all inclusiv Podczas pobytu w hotelu wymieniono nam trzy razy ręczniki, a znajomym codziennie nowe , w pokoju nie sprzątane mimo pozostawionej kartce, Pani nie uzupełniały PAPIERU, mieliśmy porównanie z innym pokojem znajomych, wielka różnica w sprzątaniu czy uzupełnianiu dodatków hotelowych. Prawdopodobnie hotel daje jednorazowa duża butelkę wody w pokoju, potem już woda nie jest uzupełniania(Pani rezydentka mówiła na spotkaniu, jednak mimo jej uwagi w recepcji i naszym zapytaniu- nie doniesiono) , znajomi mieli, My nie- po zapytaniu w recepcji odpowiedzieli nam ze oni za to nie odpowiadają. Nie wiem czy nam nie wierzyli ze nie dostaliśmy - No słabo. Po 21 nie ma jedzenia w hotelu. Hotel ładny, odnowiony, poza wymienionymi rzeczami nie mam uwag. Dla mnie to nie było 5 gwiazdek. Hotel ma bardzo dobra lokalizacje.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rodzinny wyjazd

    Aneta, KamieniecZąbkowicki 18.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel świeżo po remoncie, pokoje z nowoczesnym wystojem, jedzenie dobre, chociaż lokalne bulgarskie potrawy mają swój specyficzny smak i wygląd ale Duży wybór każdy znajdzie coś dla siebie. Lokalizacja hotelu w samemu centrum Złotych Piasków bardzi dużo ludzi. Leżaków jest dużo na plaży, nie wszystkie należą jednak do tego hotelu. Czasami był problem ze znalezieniem miejsca. Nie jest to napewno ultra all inclusive. W Hotelu codziennie te sama animacje i atrakcje. Pan na fortepianie co wieczór śpiewa te same utworu- lecz warto z tego skorzystać i posłuchać tej muzyki na żywo. Obsługa hotelu wszyscy mają taką samą smutna twarz, nie uśmiechają się. W hotelu jest basen, uratował nas gdyż 2 dni padał deszcz. Sprzątanie na zawołanie. Trzeba było szukać Pani sprzątającej aby wymieniła ręczniki itp itd. Dużo atrakcji dla dzieci i straganów po lewej i prawej stronie hotelu wszędzie możliwość wydania kasy. Sprzedają przede wszystkim dobre markowe podróbki. Wysokie fale w morzu pod koniec sierpnia.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem