Opinie klientów o Berlin Golden Beach

4.4 /6
133 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
5.4
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Roman, --- 07.04.2024
Termin pobytu: wrzesień 2023

Bułgaria we wrześniu ciepła i spokojna

Hotel na samym końcu kurortu ale niesamowicie cicho w nocy. Można spać przy otwartym balkonie słuchać szumu fal. Jedzenie bez rewelacji powtarzalne. Najwyższa ocena jeśli chodzi o plażę, po sezonie czysto, cieplutko, bez tłoku. Wolne bezpłatne leżaki hotelowe z czyściutką wodą morza czarnego. W Złotych Piaskach jest co robić nawet po sezonie. Otwarte knajpy, tawerny, dyskoteki nadal sporo ludzi na deptaku wieczorami. Wszędzie gwarno i rozrywkowo.

4.0/6

Henryk, Szczecin 22.09.2019

przeciętniak

Hotel średni, pokoje czyste, obsługa akuratna. Zbyt mała restauracja jedna na cztery budynki co skutkuje kolejkami przy ladach i problemami ze znalezieniem wolnego stolika. Zbyt mało leżaków na plaży, a przy basenach to nie ma szans . Często wokół hotelu nieprzyjemny zapaszek kanalizacyjny. Jedzenie smaczne i zróżnicowane, każdy znajdzie coś dla siebie.

4.0/6

Jola 07.01.2019

Wczasy czerwiec 2018

Pobyt w hotelu uznaję za w miarę udany. Hotel duży przy samej plaży i to bardzo duży plus. Basen wystarczająco duży, pokoje czyte. Jeśli chodzi o minusy to głównie smród kanalizacji w hotelu i poza nim. Złote Piaski są daleko za Slonecznym Brzegiem jeśli chodzi o rozwój. Zejście do morza strome, bardzo szybko głęboko, plaża z piaskiem ostrym. Widok z plaży ogranicza falochron, który zupełnie zasłania piękne widoki. Jedzenia dużo, jednak jeśli chodzi o smak no to już kwestia gustu, dla nas bardzo słabo doprawione, zimne. Lody ...hmmm śmiechu warte. Można było je czasem dostać (jeden na osobę), na patyku, a smak niczym nie przypominał lodów, sama chemia. Kolacja w restauracji Al Carte ....trochę nas rozbawia (to samo co w stołówce ale podane przez kelnera). Ogólnie hotel to zatrzymał się na czasach PRL-u. Sama lokalizacja na plus poniewaz blisko plaży, jednak do centrum dość długi spacer lub kolejka (droga ). Byliśmy wczesniej w Słonecznym Brzegu i zdecydowanie bardziej polecam. Koniec wypoczynku dobił nas całkowice (12 godz koczowaliśmy na lotnisku-zero pomocy ze strony rezydenta).

4.0/6

Ela 02.07.2021

Szczera opinia od byłego rezydenta Rainbow

Witam,swoją ocenę zacznę od biura obsługi klienta, które niestety nie jest kompletnie przygotowane do sezonu 2021. Od momentu rezerwacji, aż do wyjazdu nie było możliwośći kontaktu telefonicznego z opiekunem rezerwacji ( średnio 27-35 osób w kolejce, po 30 min oczekiwania, kolejka zmniejszałą się o 3-5 osób). Komunikacja mailowa niestety też nie funkcjonuje, bo albo opiekun nie czyta o co dokłądnie chodzi, albo nie rozumie tematu, którym się zajmuje, albo po prostu próbuje zbyć temat. Od 9 czerwca, czyli od momentu rezerwacji zgłaszałam , że lecimy razem z rowerem ( zawsze tak podróżujemu i do tej pory nie było z tym żadnego problemu). Opiekun ani nie potrafił tego skutecznie zgłosić, ani podać żadnych infomacji o wysokości dodatkowej opłaty, ani pokierować do odpowiedniej osoby. Ponieważ transfer był obsługiwany przez LOT, wysłąłam opiekunowi dokłądne informacje dotyczące bagażu sportowego ze strony LOTu - dalej nie udało się załątwić sprawy. Następnie skontaktowałam się bezpośrednio z biurem LOTu w Pyrzowicach i udało mi sie wszystko ustalić ( w ramach regulaminu LOT, mogliśmy wymienić 1 walizkę do 23 kg, na rower o max wadze 20 kg i max wymiarze 205 cm) - potrzebny był tylko krótki mail od Waszego koordynatora do koordynatora LOT z taką informacją. Napisałąm w tej sprawie maila do opiekuna rezerwacji, ze wszystkimi detalami co dokłądnie i do kogo trzeba wysłąć. Dodatkowo potwierdzałam to z nim telefonicznie. Okazało się, że 10 min przed moim przyjazdem na lotnisko , dzwoni do mnie Pan Piotr, że mam się zgłosić do biura LOT na lotnisku i zapłacić za przewóz roweru, oczywiście kwota nieznana. Na szczęście Panie na lotnisku są bardziej ogarnięte i udało się sprawę wyjaśnić z nimi, bo jak sie okazało, informacja od Was była zupełnie inna ( rower został zgłoszony jako dodatkowy bagaż, czyli koszt dodatkowych 285 zł w każdą stronę, zamiast bezpłątnego przewozu w ramach wykupionego bagażu). Jeżeli chodzi o sam pobyt na miejscu, to powiem tak. Jako biuro zatrzymaliście się z ofertą jakieś 10-15 lat temu i mówię to jako Wasz były pracownik ( rezydent na Sycylii w rejonie Palermo do 2011 roku). W dalszym ciągu są kontraktowane najtańsze pokoje, mimo że w obecnych czasach polski turysta bez żadnego problemu dopłąci dodatkowe 300-500 PLN za pokój o lepszym standardzie, czy za widok na morze (pytałąm o taką opcję przy rezerwacjii niestety nie ma takiej opcji). Po przyjeździe okazuj się, że otrzymujemy pokoje albo z widokiem na oczyszczalnie ścieków ( o której oczywiście nikt nie wspomina) albo od zaplecza i parkingu hotelowego, gdzie do godziny 24 funkconuje zaplecze restauracji, a od 5 rano są dostawy co jest bardzo głośne i uciążliwe. W taki sposób klient ma jak zwykle poczucie, że biuro go oszukało, zwłaszca gdy tak jak podczas naszego pobytu, klientami byli tylko Bułgarzy, Rumuni i kilku Ukraińców, więc standardowa myśl polskiego turysty "Rumuna i Bułgara stać, aPolskiego turystę trzeba umieścić w najgorszych pokojach" A wystarczy, żeby zakontraktować troche droższe pokoje z widokiem na morze i ten hotel może być jedną z najlepszych miejscówek w Złotych Piaskach (prywatna plaża, restauracja z widokiem na morze, fajny basen). Może to jednak już najwyższy czas, żeby zmienić podejście do Polskiego Turysty? Dodatkowo brak tablic z logo Rainbow w hotelach, brak książek hotelowych, nie było żadnych informacji o wycieczkach fakultatywnych.....
121222334
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem