Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Oferta hotelu w 100% zgodna z katalogiem. Super wypoczynek, przyjazna załoga hotelu, jedzenie bardzo dobre.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Czytając opinie mojego poprzednika, zastanawiałam się czy aby napewno byliśmy w tym samym hotelu.... no cóż, widać ktoś miał po prostu pecha...zdarza się.... Jeśli chodzi o moją opinię, to oczywiście nie należy brać tych pięciu gwiazdek tak serio, serio, ale jak to już ktoś napisał "na bułgarskie standardy" hotel naprawdę zasługuje na pochwałę. Pokój- mój był duży, czysty, przyjemny, z dużym balkonem i widokiem bezpośrednio na morze, wszystkie sprzęty przyzwoitej jakości i w dobrym stanie działały bez zarzutu, w pokoju sejf -nieodpłatnie, w pokoju również filiżanki i czajnik, uzupełniana kawa i herbata. Klimatyzacja indywidualnie sterowana. Sprzątanie - bez zarzutu, codziennie z wymianą ręczników. Personel - żadnych uwag, no może u Pana barmana w barze nad basenem lekko już było widać zmęczenie sezonem;). Rezydent - Pani Kasia- przemiła, kontaktowa młoda osoba, pomocna i właściwe wywiązująca się ze swoich obowiązków. Wyżywienie - all inclusive - zawsze znajdowałam coś dla siebie. Czasem jakieś mięso może było lekko twardawe, albo niedosolone, ale zawsze do wyboru były co najmniej trzy rodzaje, zawsze była też jakaś rybka, do tego makaron z sosem albo zapiekanka. Sporo świerzych i gotowanych warzyw, przy każdym posiłu owoce, lody i jakieś słodkości ( mnie akurat słodkości do gustu średnio przypadły, ale to już kwestia indywidualna). Ogólnie jedzenie bardzo dobre i nie monotonne, przynajmniej jesli chodzi o obiady i kolacje. Śniadanie obfite, standardowe, jajka na różne sposoby, wedliny, sery, warzywa -ale co można wymyślić codziennie na śniadanie? Jeśli chodzi o lokalne wino, piwo czy drinki , jak najbardziej ok, zwłaszcza Pan w barze w Lobby nie oszczędzał;). Otoczenie i plaża: położenie hotelu trafione w dziesiatkę - z dala od zgiełku i tłumów, z jednej strony plaża, z drugiej las - jesli ktoś chce odpocząć idelane miejsce a do tzw. rozrywkowego centrum góra 15 min. spacerkiem. Plaża hotelowa generalnie zadbana chociaż trafiały się niestety niedopałki papierosów, ale to już wina samych plażowiczów. Plaża oczywiście piaszczysta, przy samym wejściu do wody drobne kamyczki, ale w żaden sposób nie utrudniały życia. Może czyste i jak na wrzesień całkiem ciepłe.Dodatkowa atrakcja - po wieczornej większej fali na plaży mnóstwo muszli i to całkiem sporych i ładnych. Leżaki na plaży w cenie - nie wiem jak w sezonie, ale w czasie mojego pobytu w ilości wystarczającej. Baseny -trzy otwarte jeden kryty - więcej ne powiem, nie korzystałam, ale wyglądały na czyste i zadbane. Co do gości hotelowych - głównie niemeccy emeryci, trochę Rosjan, Bułgarów i dosłownie garstka Polaków. Towarzystwo raczej spokojne i nienadużywające dramatycznie napojów wyskokowych, co dla mnie też było dodatkową zaletą. Ogólne moje odczucia bardzo pozytywne.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel godny polecenia.Jest cicho, spokojnie, ale jest wszystko co do wypoczynku potrzeba.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel fajny ale zasługujący na max 4 gwiazdki. Rewelacyjne położony w zielonej, zalesionej spokojnej okolicy. Wieczorne animiacje bardzo słabe. Jedznie dobre ale mało różnorodne.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie pobyt oceniam dobrze, jednak ma swoje wady.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel świetnie położony.Wszystkie pokoje z widokiem na morze.Leżaki+materac+parasol za darmo - all inclusive.pokoje czyste ,wi-fi i sejf w pokoju za darmo.Lodówki brak.Jedzenie smaczne( zupy,wieprzowina,ryby,jaja,jagnięcina,sery biale i żółte.coś z grilla,owoce,ciasta).W międzyczasie przekąski .Napoje, .piwo+.Alkohole lokalne w opcji all inclusive za darmo ,zagraniczne dodatkowo płatne. Barki do 23,00 .Animacje w holu przy recepcji=PORAŻKA.Hotel cichy i spokojny trochę na uboczu,do Złotych Piasków 1km.Barek przy basenach i blisko plaży.Jeśli ktoś szuka ciszy i spokoju to polecam,nawet przy basenach jest cicho(trochę grają o10 ,00 rano gdy witają z rana gości i jak jest aerobik w basenie).
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na pierwszy rzut oka - wow! Jestem w niebie, bajka, poezja. Piękne marmury przy recepcji, fantastyczny pokój z wielkim łożem, piękne beżowe odcienie i ten widok z okna! Może, plaża, baseny - raj na ziemi. Ale... ten raj ma reż swoje złe strony. Łóżko okazuje się brudne, całe zlane kawą, firanki w oknach zamiast białych są po prostu czarne (co dla alergików jest nielada problemem), Obsługa również pozostawia wiele do życzenia - gdy pani sprzątająca ma zły dzień to nawet podniesienie śmieci jest dla niej problemem i zostawia worek na środku łazienki (no to już są zwykłe jaja!). Sama recepcja - obsługa bardzo miła, pomocna, ale... troche się polak czuje wykluczony, kiedy... hm. Jednymi z głównych wczasowiczów ogólnie złotych piasków są rosjanie, niemcy i właśnie polacy. Pani na recepcji mówi oczywiście po rusku, oczywiście po angielsku, po niemiecku, jeszcze po francusku... a biedny starszy Polak, który uciułał na wczasy i chciał wypocząć? Tłumacz na migi polaczku. To niby nie jest jakoś obowiązkowo wymagane, ale naprawdę możnaby było poczuć się komfortowo. Co do kuchni... kuchnia bułgarska słynie z wyrazistych smaków, z ostrych przypraw - jest po prostu cudowna! Ale nie w tym hotelu - dania są zimne (czasem zupa była ciepła), kucharz nie używał chyba żadnych przypraw, nie mówiąc o sławnych mulach, po których pół hotelu czuło się źle. Pomimo tych wielu znaczących minusów pobyt uznaję za udany. Jak się wiele nie wymaga to i człowiek może być zadowolony. Tylko to jedzenie... ;/ Ale bułeczki były cudowne! Mimo wszystko można się tam wyciszyć, wypocząć, wyleżeć bezczynnie. Idealny hotel dla osób ceniących sobie spokój i ciszę.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu Riviera Beach spędziliśmy tydzień po objeździe Rumunia-Mołdawia. Hotel ma bardzo ładne położenie i to koniec pozytywów.. Wyposażenie pokoi przeciętne, meble lata swojej świetności mają już za sobą. Najgorszą rzeczą w pokojach są zapluskwione łożka, które dają o sobie znać szczególnie w nocy. Doświadczyłam tego na sobie (nie ja jedna) i z tego też powodu nie mogłam pokazać się na plaży.Pełen dyskomfort i psychiczny i fizyczny. Zmieniliśmy pokój ale w tym drugim systuacja była podobna. Hotel na tą plagą nie panuje i Rainbow, jako szanujące się biuro podróży, nie powinien kwaterować w nim swoich klientów. Wyżywienie również przeciętne, bezsmakowe zupy, "resztki śniadaniowe" wykorzystane do obiadu i jakieś mało słodkie arbuzy- jakby nie dojrzewały w Bułgarii. Obsługa restauracji zupełnie nie panująca nad sytuacją - brak nakryć na stolikach, czystych filiżanek, sztućców, talerzy.Suma sumarum - miałam zmarnowany wypoczynek.Hotel zasługuje najwyżej na 3 gwiazdki i my na pewno tam już nie wrócimy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybrałem ten hotel ze względu na pochlebne opinie. Spędziłem tam tydzień i nie jestem zadowolony. Hotel ma super położenie. Pokoje no cóż zależy dla kogo. W swojej rezerwacji prosiłem o pokój na najwyższym piętrze, jednak Polacy kwaterowani są na najniższym poziomie, co oznacza widok na dach stołówki oraz betonowe ściany hotelu. Obsługa hotelu ok, poza recepcją, zwłaszcza menagerką Pamelą. Na moje prośby o zmianę pokoju- stała odpowiedż może jutro, do wymiany jednak nie doszło.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na 5*, max na 3. Powodem jest żenująca obsługa hotelu oraz część pokoi. Otrzymałam pokój na pierwszym piętrze, moje drzwi wyjściowe do pokoju były vis-a-vis, drzwi klatki schodowej co oznacza hałas, ciągle przechodzących turystów. Na prośbę o zamianę pokoju- stała odpowiedż- pokoi brak. Hotel w opisie informuje, że wszystkie pokoje są z widokiem na morze. Niby tak, jednak pierwsze piętro oznacza widok na dach. Drugi problem to obsługa restauracji, ja bym nazwała stołówki. Obsługa nie nadążała sprzątać. Często porządek na stołach robili sami goście hotelowi.