Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.0/6
Donata, Kraków 18.09.2018 Termin pobytu: sierpień 2018
pani Rovanova - nowy standard podejścia do gości i wizytówka hotelu
Jestem oburzona skandalicznym podejściem do klienta i zachowaniem jednej z pracownic recepcji hotelu Sunrise All Suites Resorts- pani Rovanovy. Pierwszego dnia, gdy przybyliśmy na miejsce, i zapytaliśmy ją o numer naszego pokoju, owa pani, dosłownie pokazała nam palcem drzwi i wykrzyczała, że nie jest tu po to żeby nam pomagać. Szczęśliwie inna z recepcjonistek zaoferowała nam pomoc. W czasie całego pobytu, robiliśmy wszystko by tylko nie mieć żadnego kontaktu z recepcją. Niestety, mój trzyletni synek zachorował w trakcie pobytu. Miał gorączkę i bardzo swędzącą wysypkę. Wezwany lekarz zabronił wychodzenia na słońce, i uprzedził ,że jest to wysoce zakaźna choroba. Wiedząc ,że ostatniego dnia do 12 będę musiała opuści pokój (samolot mieliśmy o 23, a w hotelu pozostawaliśmy do 20.30) próbowałam wcześniej wynająć jakikolwiek pokój i zapłacić za dodatkową dobę , informując oczywiście o stanie dziecka. Powiedziano mi jednak ,że hotel jest pełnen i nie da się nic zrobić. Tak więc ostatniego dnia, o 12 opuściliśmy pokój i poszliśmy zostawić bagaże na recepcji. Ponieważ mój synek miał gorączkę, zasnął zanim dotarliśmy na recepcję. Chciałam położyć go na jednej z umieszczonych tam sof. Gdy pani Rovanova to zobaczyła, podgłosiła maksymalnie muzykę, uniemożliwiając tym samym jakiekolwiek rozmowy w holu hotelowym. Podeszłam i poprosiłam ją by nieco ściszyła. Pani Rovanova odpowiedziała mi wtedy ,że nie jest to dobre miejsce dla chorych dzieci i powinniśmy stamtąd wyjść, i pójść sobie na basen. Wytłumaczyłam ,że doktor zabronił mojemu dziecku opalania się, i że dziecko ma gorączkę. Wtedy pani Rovanowa wstała od swojego biurka, podeszła bardzo blisko mojego synka, wyjęła komórkę i – BEZ PYTANIA O ZGODĘ I JAKIEGOKOLWIEK UPRZEDZENIA- zaczęła robić zdjęcia mojemu synkowi!!!!!! Pierwszy raz w życiu byłam tak wstrząśnięta ,że nie wiedziałam co powiedzieć. Ponieważ dziecko zaczęło płakać, wzięłam je na ręce i wyszłam z recepcji. Powiem krótko: naprawdę dużo podróżowałam po świecie , po hotelach lepszych i gorszych, ale z tak chamskim i bezdusznym zachowaniem nie spotkałam się nigdzie. Mówi się ,że recepcja jest wizytówką hotelu, dlatego moja dobra rada: uciekajcie jak najdalej od Sunrise All Suite Resort i pani Rovanovy.
2.0/6
Piotr, Zimnice Wielkie 10.02.2023 Termin pobytu: sierpień 2022
Wakacje w Bułgarii
Niestety wakacji w Bułgarii nie będę miło wspominać. Pogoda we wrześniu była średnia. Były dni, że było przyjemnie ciepło, ale przez większość czasu strasznie wiało. Jedzenie w hotelu było strasznie tłuste, naczynia brudne. Pokój na pierwszy rzut oka wyglądał ok, ale niestety było brudno.
1.5/6
. 05.09.2022
Rozczarowanie
Hotel kompletnie nie spełnił naszych oczekiwań, jedzenie fatalne, codziennie to samo, wszystko bardzo tłuste, przez cały pobyt mieliśmy przez to problemy żołądkowe. Możemy pochwalić restauracje a la carte, jedzenie było smaczne. Woda w basenach bardzo zimna, nawet w upalny dzień ciężko było do niego wejść. W pokoju bardzo śmierdziało, nie dało się wytrzymać. Przez tydzień czasu pani sprzątaczka posprzątała pokój dwa razy.
1.0/6
Tomasz, Pszczyna 05.07.2022
Najgorsze wakacji w Bułgarii
To nasze 3 wakacje w Bułgarii i chyba ostatnie. Jeszcze nigdy się tak nie rozczarowaliśmy. Hotel miał być dla dzieci a w nim brakowało atrakcji. Jeden plac zabaw wymagający remontu. Wszędzie coś odstawało odlatywało. Hotel na pewno nie zasługuję na miano 4 gwiazdkowego. Znajduje się na uboczu miasta Obzor co miało być plusem lecz w deszczowy dzień ( a akurat na pobyt mieliśmy 3 takie ) nie ma kompletnie co robić. Chwalą się że do plaży mają 250 metrów a to jest przynajmniej raz tyle. Widać że od kiedy wybudowali nowszy Hotel Blue bliżej plaży o ten przestali już dbać. Najgorsze są ptaki ( tysiące ptaków ) które mają gniazda na balkonach. Cały czas wszystko jest brudne ( materace, leżaki, płytki przy basenach ) które nie są myte. Hotel napewno nie przystosowany dla rodziny z dzieckiem w wieku do 3 lat.