Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dobry, położony nad samym morzem w spokojnej okolicy. Pokoje czyste. Miła obsługa.Jeśli chodzi o jedzenie to duży wybór jednak monotonne.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękne otoczenie, gastronomia bez zarzutu, hotel nowoczesny, ładny. Blisko morza, duży basen - jest jednak ALE ... Dużą niedogodnścią była nasza łazienka. Wstrętny odór moczu towarzyszył nam przez cały pobyt. Mimo starań sprzątaczek, technika, menadżera i p. Rezydentki nie udało sie rozwiązać problemu. Organizacja wycieczki też słaba, z powodu zbyt leciwego wieku przewodniczek. Mimo tych uwag, polecam ten hotel, jest spokojnie, swobodnie, dobre jedzenie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo przyzwoity hotel. Nowy. Przestronne i czyste pokoje. Tylko dwie windy w całym hotelu to mało. Biegaliśmy po schodach na 5 piętro. Wyżywienie bardzo dobre. Duży wybór. Strefa basenowa bardzo fajna. Duży basen i mniejszy ze zjeżdżalniami. Leżaków przy basenie nigdy nie brakowało. Plaża szeroka i długa. Hotelowa, leżaki gratis. Piaszczysta. Woda w morzu ciepła. Animacje hotelowe dobrze zorganizowane i atrakcyjne. Niestety wszędzie zezwolenie na palenie papierosów. Taka sytuacja nie powinna mieć w dzisiejszych czasach miejsca.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel bardzo duży, przestronny. Smaczne wyżywienie. Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Duży ukłon dla Pani sprzątającej , codziennie inne figury z ręczników układane na łóżku. codzienna wymiana ręczników. Tyle plusów. Plaża też blisko czysta, Niestety wrzesień i pogoda nie dopisała. Zimno i deszczowo. Pozatym okolica nieciekawa. Nie ma co robić w czasie niepogody. Nic ciekawego do zwiedzania. Centrum Obzoru ok 20 minut spacerem od hotelu. Ale to też jedna ulica, trochę budek i to tyle. Nie polecam . Chyba, że ktoś lubi nic nierobienie. Rezydentkę widzieliśmy dwa razy tj w dniu przyjazdu i na drugi dzień rano na spotkaniu.. i tyle. W dniu wyjazdu sami musieliśmy sobie już radzić. Rezydent się nie pojawił.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy: *lokalizacja przy plaży *wyżywienie *dla rodzin z dziećmi Minusy: *kolejki do barów na plaży i basenie *brak drinków na plaży w ramach all, dodatkowo płatne *wspólna plaża oraz bar plażowy z drugim hotelem Sunrise.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Napewno na duży minus zasługuje trasfer na lotnisko. Szczególnie ten powrotny na lotnisko do Polski. Kierowca był realnym zagrożeniem zdrowia i życia dla mojej rodziny i innych pasażerów. Gdyby nie to, że niestety samolot na nas by nie zaczekał, kazał bym się zatrzymać, zadzwonił bym do Rezydenta i zażądałbym drugiego busa. Kierowca jechał jak na torze wyścigowym, jakby wiózł ziemniaki a nie ludzi. Chiałbym podkreślić, że nie byliśmy spóźnieni. Dzieci prawie mi wymiotowały mimo, że nie mają choroby lokomocyjnej. Znacznie przekraczał dozwoloną prędkość. Pasażerowie, którzy już byli w busie jak po nas przyjechał mowili, że 2 razy kierowca przysnął i wjechał na przeciwległy pas. Zatrzymywali się z nim na postój na kawę by go rozbudziła. Jestem kierowcą z 21 letnim stażem, aktywnym na codzień i potrafię rozróżnić szybką a bezpieczną jazdę a szybką a niebezpieczną. Uważam, że biuro podróży powinno mieć nad tym większą kontrolę, np. twarde zapisy umowne, wytyczne dla kierowców itp. Sytuacja ta spowodowała, że raczej będę omijać szerokim łukiem to biuro. I tu postawie kropkę. Na duży plus zasługuje Pani Rezydent, która była na lotnisko. Była cały czas obecna podczas przylotu i odprawy. Pomagała pasażerom, pilnowała wszystkiego. Ogromny profesjonalizm. Hotel fajny, obsługa super.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jesteśmy właśnie w Blue Magic Resort. Hotel oceniam średnio. M Minusy- Zimne jedzenie średniej jakości, lodowata woda w basenie(brak basenu z podgrzewana woda zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych), leżaki wogole nie są myte, stoliki przy leżakach to tragedia są tak klejące i brudne że ochyda, w barze z przekąskami najpierw jedzą wróble a co zostanie mogą zjeść goście (tu jedzenie cały czas zimne) frytki itp. Hotel niby nowy ale na nowy nie wygląda, brak rozrywki bardzo słabe animacje zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych Plusy- plaża przy samym hotelu ładna piaszczysta łagodne zejście do morza, obsługa bardzo miła, pokoje czyste codziennie sprzątane, ręczniki wymieniane codziennie. Ogólnie więcej nie zdecyduje się na pobyt w tym hotelu
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy tu czerwiec/lipiec 22 r z rodziną. Hotel nowoczesny, przestronny, obsługa życzliwa i opiekuńcza. Piękny, duży basen, blisko do morza, leżaki i ręczniki w cenie. Jedzenie smacz i ogromny wybór, przygotowywane na oczach gości. Moglibyśmy ten wyjazd zaliczyć do bardzo udanych, gdyby nie fetor jaki wydzielał się w łazience. Wycieczki też nie możemy zaliczyć do super przygody. Niekompetentne przewodniczki /zbyt leciwe/ nie potrafiły niczego zaoferować.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Widać, że hotel już mocno zużyty. W pokojach i na zewnątrz. Łazienka w fatalnym stanie. Fugi brudne, silikony zagrzybione, korek w umywalce latał na wszystkie strony, szczotka od kibla ułamana ofc. W reszcie pokoju też nie lepiej. Wykładzina odchodziła od podłogi. Na nasz przyjazd w pokoju nie było też posprzątane - ani nie odkurzony, ani nie wyczyszczono łazienki. W szafie zostały ciastka po poprzednich lokatorach. Stąd bardzo niska ocena pokoju. Jego jedynym plusem było to, że był rzeczywiście przestronny. Żądałem wymiany pokoju, ale zarówno recepcja jak i manager Walerii olali temat. Recepcja zorganizowała tylko sprzątanie, a manager stwierdził, że ok nie wygląda to najlepiej, ale nie zrujnuje mi to urlopu. Miał w ciągu 30 min. zadzwonić w sprawie zmiany pokoju/innej formy zadośćuczynienia. Ofc nie zadzwonił. Już też olałem temat bo skoro im nie zależy na dobrej opinii onich smych to mi tym bardziej. Stąd też słaba ocena obsługi, u których słabo również z angielskim. Najlepiej z obsługi wypadli moim zdaniem kelnerzy i barmani. Kratki do odprowadzania wody przy basenie zagrzybione. Z plusów na pewno można wymienić bogatą ofertę restauracji i baru. Przygotowywane posiłki i napoje były naprawdę bardzo dobre. Zdecydowanie na plus to też bardzo dobre dojście do plaży, Sama plaża też ok. Dostęp do leżaków bez najmniejszych problemów. Animatorki robiły naprawdę dobrą robotę. Dzieci zachwycone. ;)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w hotelu tylko 3 noce więc ciężko ocenić obiekt. Pokój okej, czysto, komfortowo. Jedzenie w porządku, zdarzało się że było zimne, ale ogólnie to urozmaicone i smaczne. Plaża super, łagodne zejście do wody, leżaki, parasole. Obsługa miła. Na animacje nie udało nam się dotrzeć bo w ostatni dzień dowiedzieliśmy się że scena na której odbywają się animacje znajduje się w sąsiednim hotelu o czym informacji brak. W drodze do hotelu jechała z nami rezydentka, natomiast w drodze na lot powrotny był z nami tylko kierowca, który średnio mówił po angielsku. Jechaliśmy ciasnym małym busem bo którym luzem latały walizki. Była to godzina 23, a kierowca jechał z taką prędkością po ciemnych krętych drogach.. myślałam, że nie dojedziemy. Niemiłe przeżycie, przez które na pewno nie wybiorę biura podróży Rainbow ponownie.