Opinie o Sunrise Blue Magic Resort

5.3/6 (228 opinii)

Kategoria lokalna 4.5

5.3/6
228 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.6
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Bułgaria czerwiec 2021

    Nie polecam pokoju z widokiem na morze dla rodzin z niemowlakiem. Bardzo głośna muzyką przy basenie i w przy każdym barze. Na słabą ocenę wpływa też to że padało przez połowę naszego pobytu. Na początku mieliśmy uwagi do jakości sprzątania ale po 2 wizytach na recepcji się poprawiło:). Jedzenie średnie. Dla mnie osobiście za tłuste ale zdarzały się bardzo dobre potrawy. Animacje też średnie. Główna animatorka Super. Reszta lepiej nie wspomnę. Alkoholu lali od serca więc jeżeli ktoś lubi mocne trunki to by mu się na pewno spodobało.

    Ewa, Warszawa - 28.06.2021

    7/14 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    HOTEL 3-GWIAZDKOWY a nie 4- gwiazdkowy

    Hotel zdecydowanie nie zasługuje na ranking 4 gwiazdek- jego rok budowy budzi moje wątpliwości ( 2018) , co do czystości części wspólnych i pokoju nie mam uwag ale czystość toalet wspólnych położonych na samym dole budynku i tych przy basenie - dramat. Nie rozumiem też zachwytu jedzeniem oferowanym przez hotel. Fakt, że nie było najgorsze ale też nie było jakoś zróżnicowane. plusy: - bliskość plaży - polskie animacje - obsługa

    K. Kraków - 28.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    0/3 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    NIE POLECAM

    Nie wiem skad te super opinie ale nasz tydzien w tym hotelu to była żenada. W hoelu ok 1/4 obłozenia to dzieci ktore robia co chca, wieczor w lobby to wieczor z dziecmi do min 23. W restauracji jakby przeszlo tornado, obsluga nie reaguje na nic, brak talerzy, sztuccow, jedzenie w 90% zimne. Barmani w lobby zachowuja sie jakby pracowali za kare. Woda w basenie zimna i to nie dlatego ze wrzesien, temp wody w morzu 25 a wody w basenie nawet nie bylą wywieszana, obsluga twierdzial ze jest OK. Jedyne osoby ktore zachowywaly sie jak w hotelu to recepcjonisci i Panie sprzatajace pokoje. Autokary nie podjezdzajaj pod hotel na wycieczkach fakultatywnych pomimo ze jest mozliwosc, nas i jescze 4 osoby wysadzono po drugiej stronie ruchliwej ulicy bo kierowca nie bedzie marnowal czasu zeby podjechac pod hotel (ciekawe co bedzie jak komus nie uda sie przejsc przez ta ulice) . Wyjezdzamy 2-3 razy w roku ale ten wyjazd byl najgorszy od kliku lat. Na zakonczenie bus mial nas odebrac z hotelu o 22:30, zapomniano o nas (11 osob łącznie czekalo na transport), po interwencji ok 22:55 poinformowano nas ze tarnspport bedzie za ok 15 min. Wyjechalismy 23:15 (spoznenie 45min) w mini busie podrozwoala para z amlym dzieckiem ok 6 miesiecy, kierowca zeby zdarzyc na lotnisko nie musze chyba opisywac w jaki sposob prowadzil auto. Dojechalismy w osoynim momencie na koniec odprawy.

    Artur - 09.09.2024

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Ogólne zaskoczenie

    To co jest pokazane na zdjęciach hotelu to raczej od święta. Byliśmy we wrześniu i jesteśmy niezadowoleni z pobytu. Hotel nie przystosowany dla rodziny z dzieckiem i wózkiem. Jeden zjazd na wózek na terenie całego hotelu i to do restauracji na -1.

    Marta - 20.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem