Opinie o Sunrise (ex. Primasol Sunrise)

4.8/6 (42 opinie)

Kategoria lokalna 3

4.8/6
42 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
5.0
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 0.5/6

    Nie polecam

    Nie polecam tego hotelu. Widać, że czas się tutaj zatrzymał kilkanaście lat temu. Obsługa klienta na fatalnym poziomie. Bardzo niemiła, człowiek ma wrażenie, że przeszkadza. Brudno i brak wymiany ręczników czy uzupełnienia papieru toaletowego. Złote piaski bardzo ładne i jest co robić. Polecam jednak wybrać inny hotel. Baseny duże ale niestety za mało leżaków. Informacja o leżakach przypadających na pokój jest nieprawdziwa. Jest ich za mało i są cały czas zajęte ręcznikami, nawet kiedy goście idą na obiad. Obsługa nic z tym nie robi. Dodatkowo ręczniki basenowe dostępne po wpłaceniu depozytu przy recepcji, potem z kartką trzeba iść do ratownika on zabiera człowieka do pomieszczenia gdzie ma szafkę zamkniętą na klucz z kilkoma ręcznikami. Polecam przywieźć swoje. Co jest dosyć niewygodne jesli lecimy samolotem i mamy jedną walizkę. Niestety tutaj czas się zatrzymał w latach 90tych. Jedzenie słabe, kelnerzy nieprzyjemni, ludzie palą papierosy przy stolikach. Wielkie rozczarowanie miejscem, cena nie adekwatna do jakości.

    Marta, Wrocław - 28.09.2022

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Nie jedź tam

    Hotel brudny i zaniedbany a obsługa (szczególnie recepcji) baaaardzo niemiła i chamska. Pościel i reczniki poplamione oraz nieświeże. Recepcja przy zgłaszaniu jakiegokolwiek problemu w wiekszosci od razu jest na NIE. Hotel ma wiele usterek i niedociagnięć, które w żaden sposób nie są usuwane. Korytarze zasyfione ( dywany tak brudne, ze strach po niech stąpać) , w łaziekach w pokoju grzyb juz nie wspomnę o łaziekach przybasenowych. Jedynie recepcja i lobby wygladaja ładnie a reszta ..... Jedzenie ok. Ogólnie wszyscy pracują jak za kare ( oprócz obsługi restauracji) . Zdecydowanie nie polecam tego hotelu.

    podróżująca z rodziną - 21.07.2017  | Termin pobytu: sierpień 2017

    8/12 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem