Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
ok ale bez szału ………………………………………………………………………………………Maroko Kraj zimny z gorącym słońcem …………………………..czy warto ?
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jest to już moja 6 albo 7 wyprawa do Maroko. Ten wyjazd był zdecydowanie najsłabszy (wycieczka objazdowa).. O ile pani przewodniczka starała się opowiedzieć o kilku ciekawostkach, to jednak w porównaniu z innymi przewodnikami, nie przemęczała się zbytnio. Autokar spoko, choć bez WC, kierowca super, pogoda świetna (nie było za gorąco), widoki wspaniałe. Jedyny duży problem to hotele, w których nocowaliśmy. Ewidentnie biuro podróży tnie koszty, tylko szkoda, że moim kosztem. W pokojach albo nie było wody, albo prądu, ewentualnie było po prostu brudno. Ręczniki szare i zużyte, wanny i prysznice pamiętały chyba jeszcze czasy francuskiej kolonizacji. A na dokładkę zamiast pozwiedzać dokładnie Marakesz czy Fez, gnaliśmy zygzakiem przez pół kraju (nie rozumiem w jakim celu), od oceanu, w głąb kontynentu i z powrotem DWA RAZY. Za to na „Fezką kolację” z tureckim tańcem brzucha i algierskim „weselem” byliśmy namawiani od momentu postawienia pierwszej stopy w autokarze. Lipa
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka udana pod względem merytorycznym: wiedzę , fachowość przewodniczki oceniam wysoko ale mam zastrzeżenia do pokoi hotelowych zwłaszcza w Agadirze . Hotel Beach Club na zewnątrz piękny , ale pokoje nam przydzielone to standard niższy niż w hostelach .Aż trudno uwierzyć , że znajdują się takie pokoje w takim hotelu. Gdy dostajemy w ofercie zapewnienie o hotelach 4 i 5 gwiazdkowych , to przede wszystkim chodzi nam o komfort pokoju a nie infrastruktury hotelu , zwłaszcza gdy dotyczy to wycieczki objazdowej. Następna uwaga ; gdy akomodacje przypada na późne godziny wieczorne i około północy w naszych pokojach czeka suchy prowiant zamiast obiecanej obiadokolacji a wyjazd przypada na późne godziny popołudniowe gdy jedynym posiłkiem dnia jest śniadania , to słuszne byłoby przeniesienie obiadokolacji na dzień wyjazdu . Anna Ljosheim
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jesteśmy zadowoleni z przemyślanego programu, organizacji i przewodnika, ale hotele pozostawiają bardzo wiele do życzenia. Cytując z oferty: „ Zakwaterowanie w eksluzywnych hotelach - opcja dla wymagających!” To jest raczej żart. Jedynie 2 hotele były sensowne, a cała reszta to hotele stare z niskim standardem, słabym jedzeniem, usterkami w pokojach. Pocieszaliśmy się, że wzięliśmy opcję „premium”, bo nie wiemy jak niska jakość musiała być w wersji standard. Rainbow, musicie nad tym popracować, bo to po prostu zepsuło wycieczkę i niosło duże rozczarowanie.