Opinie klientów o Chiny – w krainie złotego smoka

5.6 /6
498 
opinii
Intensywność programu
5.3
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.7
Transport
5.3
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Michal Wincenty, Warszawa 17.04.2018
Termin pobytu: marzec 2018

"ZŁOTY SMOK" lubi twarde łóżka i brudne łazienki

Ocena niska ze względu na jakość wiekszości noclegów.

3.0/6

Anna Olsztyn 31.03.2014

Chiny-w krainie wielkiego smoka

Piękne miejsca, cudne zdjęcia, wielki upał, beznadziejna pilotka.

3.0/6

Kasia i Darek 19.09.2023

Rainbow się nie popisał

Polecieliśmy na wycieczkę aby jak najwięcej zobaczyć. Niestety, nie spodziewaliśmy się że program wycieczki sobie, a realia sobie. Chińczycy zagwarantowali pobyt w hotelach IV * i naprawdę dobre posiłki, ale..... 1. córka zgłaszała w W-wie że jest weganką, pytała o posiłki. Odpowiedziano, że to ma być załatwione na miejscu u pilota, natomiast pilotka w Chinach wymigała się mówiąc, że to powinno być zgłoszone w W-wie. 2. Wizyta w Zakazanym Mieście. Na miejscu powiedziano nam, że jest to zupełnie niemożliwe, natomiast od chińczyków dowiedzieliśmy się, że jak najbardziej tak, ale bilety należało zakupić wcześniej w grupach 5- cio osobowych lub indywidualnie przez aplikację. Rainbow kusi w programie zwiedzaniem Zakazanego Miasta z góry nie próbując nawet realizacji tego programu. 2. Podobnie zwiedzanie Muzeum Narodowego. Nie odbyło się, bo nie można. Okazało się jednak że można, tylko trzeba było wcześniej o tym pomyśleć. 3. Ostatni dzień -- zwiedzanie centrum planowania miasta. Miała tam być ponoć fantastyczna makieta Shanghaju. Po opłaceniu biletów okazało się, że makiety nie ma, a Chińczycy powiedzieli nam, że nie ma jej już od 3 lat. Ale są niedaleko równie ciekawe muzea historyczne, wstęp wolny. Ale tego przewodniczka niestety już nie wiedziała. 4. Opłaty za bilety. Płaciliśmy za nie 2x więcej niż cena biletu. Nasz opiekun kupował je przy nas, więc o żadnej wcześniejszej rezerwacji nie mogło być mowy. Naprawdę nie wiem, za co zapłaciliśmy na wstępie przewodniczce 322 $ od osoby, skoro nie zrealizowano ani wizyty w Muzeum Narodowym, ani w chińskiej operze, ani zawartego w programie widowiska artystyczno- akrobatycznego. Mamy świadomość, że wystarczyło choć minimum inwencji ze strony przewodniczki, a przynajmniej jedno z muzeów można by było obejrzeć. Zwłaszcza, że na całej wycieczce dysponowaliśmy naprawdę dużą ilością wolnego czasu, który uważam za zmarnowany. Aaaa, przed wylotem pilotka puściła plotkę, że kody QR są już niepotrzebne. Część osób dało się na to nabrać, a potem w panice wypełniali kwestionariusze na lotnisku. Ale to już naprawdę drobny dodatek. Niezależnie od negatywnych odczuć Chiny są piękne, Chińczycy dbają o obcokrajowców, są niezwykle uczynni. No i te ich zabytki.... Ale niestety, rozgoryczenie pozostało.

3.0/6

klient 04.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

generowanie kosztów

Biuro nie spełniło naszych oczekiwań. Bardzo słaby przepływ informacji zarówno o wycieczce gdyż wcześniejszą nam odwołano a now inna w innym terminie sami sie proisiliśmy a to było mega słabe z str Rainbow , poandto o wizach oraz o detalach wycieczki. O wyszystko nalezało sie prosić a i tak nie byłem pewieni a ni oni co bedzie. Pierwsze nakazano nam zrobienie testu na covid co nie było wymagane. Naraziło nas to na koszty 500pln oraz dojazd o 6 rano aby zdradzić na samolot tego samego dnia . Lotnisku przewodnik informuje ze nie był i nie jest wymagany a biuro powinno nas o tym poinformować. Poimimo3 tel nie wiedziało o tym niby bo na stronie gov nie pisało iż nalezy to robic tylko Rainbow sam to sobie wymyślił. W programie nie pojechaliśmy na 50% wycieczek jakie miało być nawet za dopłatą. Dużo by pisac tylko po co .zapłacone to sprzedane i klient niech sie martwi sam !
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem