Opinie o Chorwacja bez pośpiechu, Sunce (Gradac)

4.9/6
(503 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
5.4
Pilot
5.3
Plaża
5.3
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.8
Program wycieczki
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.8
Transport
5.4
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
3.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Bez pośpiechu

    Kamila, Zgierz 19.08.2019

    Fajna ta Chorwacja, polecam wycieczkę, piękne widoki, dużo historii, mnóstwo słońca i jednym słowem polako polako 😊

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Chorwacja bez Czarnogóry a Bośnia i Hercegowina fakultatywnie.

    DOROTA, PASLEK 30.09.2019

    Wycieczka całkiem dobra,jedynym mankamentem były brudne obrusy w jadalni. Cały tydzień te same, zalane oliwą i nie wiem czym jeszcze. Pozostał duży niesmak. Wylot z Gdańska opóźniony o 4 godziny. Nikt z pracowników Rainbow nie zainteresował się a rezydentka stwierdziła, że o odszkodowania zgłaszać się do przewoźnika co nie jest zgodne z prawdą i prawem. Totalną katastrofą okazał się transfer z hotelu Gradac na odpoczynek na Korculę. Miało to trwać 4 godziny a trwało godzin 12. Rozumiem-oszczędności, ale dlaczego kosztem klienta ? Zmarnowany dzień , nerwowo bo zepsuty autokar, kompletny brak zainteresowania pracowników Rainbow, Żałosne rady pilotki aby się opalać na lotnisku, i tekst,że ona jest zmęczona bo to koniec sezonu. Szkoda słów. Od 14.00 mieliśmy w hotelu pełen pakiet a po dotarciu o 21 .20 do staliśmy zimną , nędzną kolację. Z Gradaca wywieziono nas o 8.30. Makabra. Zmarnowany dzień.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Chorwacja że smutkiem

    Anna i Marek 25.06.2023

    Czerwiec 2023 czarter bez zarzutu i sprawnie. Transfer 3 godziny z przygodami ale każdemu kierowcy w nocy zdarza się przydzwonić w donicę cofając. Hotel Gradacz jak to na objazdówkach - zamknij oczy i śpij. Nie rozglądamy się chyba że na balkonie bo wido przepiękny. Góry schodzą do morza codzienny zachód słońca itp. Zaznaczam że nie wszyscy mają takie szczęście. Można dostać malutką dziuplę beż balkonu z oknem na śmietnik, lub parter też b.słabo .Sama wycieczka bardzo fajna i program nie przeładowany a Chorwacja sama się broni bo jest przepiękna. Ostrzegam jednak przed jedzeniem w hotelu Gradacz- TO JAKIŚ ŻART. Słabiutko to mało powiedziane weźcie worek pieniędzy i popróbujcie na mieście. Ostrzegam po wejściu euro ceny oszalały. Cena zestawu 2 leżaki i parasol za jeden dzień na wątpliwej plaży 21 euro. Chyba jednak najbardziej zaskoczyła i jednocześnie zasmuciła osoba pani pilotki czy przewodniczki jak zwał tak zwał Pani Magdaleny. Pani posiada ogromną wiedzę którą recytuje jak z podręcznika i tyle. Żadnej pasji, smutek na twarzy przez cały wyjazd. Ciągła pretensja do grupy i pouczanie przez mikrofon na forum. To że nie odpowiadała dzień dobry to pikuś ale ona unikała grupy i wręcz uciekała przed nią. Postawa zimna, odpychająca jakby za karę tu pracowała. Wszyscy z którymi rozmawialiśmy mieli wrażenie że nas nie lubi i nie chce mieć z nami do czynienia. Przedziwna osoba. Za to w Dubrowniku cudna pani Pauliną z programu Jestem z Polski. Fantastyczna! Wycieczkę polecam ale unikajcie p. Magdy to jest nieodpowiednią osobą i zostanie wam niesmak i złe wspomnienie. Ciągle widzę tą smutną z pretensjami twarz i słyszę to zniecierpliwienie gdy się o coś zapytało. I nieliczcie na jakąś pomoc że strony tej pani.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Chorwacja jak zawsze zachwyca, hotel niekoniecznie

    Marta, Bogusławice 16.02.2024 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Tak jak w tytule - Chorwacja przepiękna. Połączenie gór i czystego morza, żwirkowych plaż i zieleni robi wrażenie chyba na każdym. Położenie Hotelu jest genialne - tuż przy plaży, gdzie za opłatą można również wypożyczyć leżaki (uwaga! z lewej strony pomostu/mola w wodzie są wielkie głazy, z prawej strony dno jest łagodniejsze), przy promenadzie gdzie można spacerować kilometrami w obie strony, obok hotelu jest market oraz kawiarnie, piekarnia, stoiska z pamiątkami. Wszystko czego potrzeba. Sam hotel położony jest malowniczo, na jego terenie jest trochę schodów ale też piękne, duże drzewa które dają cień. Hotel składa się bodajże z 3 budynków. Znajdziemy tutaj ładny basen i leżaczki przy nim. Pracownicy są bardzo mili, szczególnie Pani na recepcji, która mówi również po polsku. Pokoje - tutaj niestety zawód. Są one wystarczającej wielkości, ale są już mocno wysłużone i co najgorsze niedosprzątane :( Łazienka jest mała, niedoczyszczona i niestety pod prysznicem jest dużo kamienia.. Także za czystość, a właściwie jej brak duży minus. Polecam zabrać sobie chociaż kilka wieszaków na ubrania, bo było ich bardzo mało. Klimatyzacja jest, natomiast w naszym pokoju podczas upałów nie dawała rady. Pokój wykupiony z balkonem i widokiem na morze i taki otrzymaliśmy. Polecam do niego dopłacić. Na balkonie jest stolik i 2 krzesełka, ale znowu - bardzo zniszczone. Wyżywienie to w zasadzie 3 posiłki i do nich napoje. Na śniadanie bufet, raczej skromny. Obiady i kolacje nakładane przez obsługę po pokazaniu na co mamy ochotę. Zazwyczaj wybór z 3 potraw. Jak dla mnie jedzenie nie było zbyt smaczne i świeże.. Jeśli chodzi o podróż, transfer i ogólną organizację - wszystko w porządku, w zasadzie jak zwykle z Rainbow :) Rezydent, Aleksander - pomocny, miły i zabawny ;) Wycieczki fakultatywne - szczególnie zachwyca Dubrovnik z rewelacyjną przewodniczką Karoliną! Skywalk Biokovo - przy dobrej pogodzie widoki są przepiękne, my trafiliśmy na deszcz i nie było dobrej widoczności. Również jeśli chodzi o bezpieczeństwo podczas wjazdu/zjazdu z gór w deszczu to nie było to zbyt odpowiedzialne... Ogólne wrażenia bardzo pozytywne ponieważ nigdy nie skupiamy się tylko na hotelu. Jednak Rainbow współpracując już tyle lat z tym hotelarzem mogłoby porozmawiać z nim o jakimś remoncie i poprawie warunków. Wtedy byłaby to perełka.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem