Opinie klientów o Chorwacja na fali

4.3 /6
75 
opinii
Intensywność programu
3.7
Pilot
4.7
Program wycieczki
4.7
Transport
4.6
Wyżywienie
4.1
Zakwaterowanie
3.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Anna, Gdynia 06.09.2014

na fali

Chorwacja jest piękna ale wycieczka bardzo męcząca do tego organizator w ogóle nie szanuje czasu turystów i zorganizował wszystko tak by wyszło mu jak najtaniej a przez to turyści ciągle czekaja , na lotnisku 2 h na następnych turystów- to przesada jeśli ja mam tylko 7 dni wolnego i czekam na to cały rok to 2h z dnia jakby nie liczyć to 24h-8hsnu=16h to 12,5 % całego dnia ciekawe czy taki rabat by dali do tego w hotelach tak wycisnęli ceny ,że dla wszystkich turystów soczek do śniadania jest a dla turystów z Rainbow nie do tego podczas wycieczki zamawiają 1 bus 8 osobowy na 40 osób a pozostali czekają kolejne 2 h w lesie aż busik obróci i wszystkich obwiezie. jeśli Ci to nie przeszkadza to warto pojechać ale jeśli jesteś wrażliwy na takie sprawy to będziesz chodził wkurzony do tego przewodniczka zawsze powie Ci nie , robiłam test, wyjątkowo obcesowa, sama Chorwacją jest tak piękna ze jeśli to wszystko wiesz i się nastawisz na to ze jesteś klientem 2-giej kategorii a organizator wyciska z wszystkiego każdą złotówkę dla siebie i trafisz na innego przewodnika to będziesz zadowolony bo widoki są wspaniałe , trasa super , a reszta do zniesienia ale ja osobiście wole trochę dopłacić i pojechać tam gdzie traktują mnie normalnie.

3.0/6

Zbyszek 03.07.2015

Chorwacja na fali

Program bardzo niezgodny z ofertą katalogową.Pilotka nie potrafiła wyjaśnić tego faktu.Był dzień w którym spędziliśmy 9 godzin na statku po to żeby w dwie godziny zobaczyć kawałek miasta i Błękitną Jaskinię.Nie będę się rozpisywał ale moim zdaniem jeśli biuro nie ulepszy programu to oferta powinna być usunięta z katalogu.Wycieczka dla tych którzy nie lubią zwiedzać tylko leżeć a to można nad naszym Bałtykiem.W dodatku planowany powrót z Dubrownika o godz.21.15 został zmieniony na godz.13.45 z Podgoricy czyli jeden dzień w plecy dzień przed powrotem wróciliśmy do hotelu o godz. 24.00 gdzie poczęstowano nas suchym prowiantem niezbyt bogatym.

3.0/6

Marzena, Warszawa 16.10.2014

nie dokońca zadowolona

To jest kolejna wycieczka z tą firmą i jestem zawiedziona w porównaniu do poprzednich. Program jest ułożony tak że czasu wolnego jest za dużo a brak informacji o pobliskich atrakcjach sprawił że dużo się nudziłam. Ponadto pilotka w pierwszej części pobytu nie interesowała się grupą,w związku z tym My wszyscy próbowaliśmy organizować sobie czas a to nie tak powinno wyglądać. Widoki jednak są niezastąpione i przy sprzyjającej pogodzie mogliśmy je podziwiać. Poza tym grupa była zgrana i wyjazd ogólnie był udany.

3.0/6

M 19.10.2014

Lekceważenie klienta, OKROPNE HOTELE

Program wycieczki fajny. Hotele okropne oprócz jednego -vila luka. Ostatni nocleg część grupy z Lidią spędziła noc w luksusowym hotelu a część w slamsie za te same pieniądze (koszt wycieczki). Mało tego wykwaterowano nas o 7 rano a do hotelu na pobyt mieliśmy ok. 2km Pilotka Lidia koszmar. Cały rejs się opalała jak wsiedliśmy do autokaru to mówi: "tak mi brakowała tego (pokazuje mikrofon) jak ja lubię mówić", a na stateczku też był mikrofon mikrofon a klienci się nudzili mogła wziąć kawałek kija i mówić do niego. Rozliczyła się co do centa. A busami do parku jechaliśmy zamiast jak mówiła 3-4 busami a obie strony jechaliśmy 2 busami siedzieliśmy jeden na drugim (oszczędność na przejazdach). OKANTOWAŁA i wszystkich oszukują na na biletach, przejazdach, przewodnikach.. A w reklamacjach twierdzą że nikt nie pisał reklamacji. Może warto byśmy yacyeli PISAĆ a nie tylko rozmawiamy i narzekamy między sobą Jak widać moja reklamacja na nic się zdała. Biuro Nas lekceważy. W ITACE była podobna sytuacja z noclegiem i zwrócono nam za ostatni nocleg z przeprosinami. Ogólna ocena tylko 3 ze względu na pilotką i hotele.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem