Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.0/6
Niezadowolny 29.09.2019
Ocena
Hotel poniżej wszelkiej krytyki. Brudne pokoje, grzyb w łazience, uszkodzone stare meble. Wy żywienie w formie all inclusive nijak ma się do tego standardu. Wszystkie napoje podawane w plastikach, wyłącznie z dystrybutora. Z alkoholi tylko jedno piwo , po jednym rodzaju wina biłaego i czerwonego oraz gin wódka i trzy proste drinki. Za cenę niespełna 5 000 zł spodziewałem się znacznie wyższego standardu. Nie polecam tego hotelu.
1.5/6
Marian, Oświęcim 19.07.2022
pobyt w hotelu Adria -Biograd na Moru
Był to nie udany Nasz wyjazd do tego Hotelu, brak informacji w folderze , że od połowy Czerwca przebywa młodzież szkolna na zgrupowaniach w tym Hotelu. Brak wystarczającej ilości leżaków przy basenie w stosunku do ilości przebywających gości w hotelu. Obsługa hotelowa nie spełnia swoich obowiązków sanitarnych. Biuro Podróży Rainbow powinno pomimo niewystarczającej ilości osób ( 19 ) zorganizować wycieczkę fakultatywną chociażby z miejscowym biurem.
1.5/6
Dorota, Rogow 27.06.2023 Termin pobytu: maj 2023
Opinia na temat hotelu
Hotel Katastrofalny ,przez cały pobyt w hotelu pełno młodzieży szkolnej.na parkingu hotelowym po 9 autokarów szkolnych , krzyk , hałas w dzień i w nocy, restauracja ta sama dla gości co i dla młodzieży, kolejka do posiłkó.w i ciągły wrzask, w restauracji , na basenie ,wszędzie. Nie polecam
1.0/6
Miłosz, Kraków 19.09.2022
Hotel Adria 3* Biograd n/m
Jedzenie momentami bardzo słabe, monotonne - śniadania w szczególności. Lokalne alkohole w formule all in bardzo kiepskie, piwo z nalewaka stare/skiśniete (3 krotnie sytuacja się powtorzyła). Obsługa nie reaguje na notoryczne zakłócenia ciszy przez innych gości.