Opinie klientów o Adria - Biograd na Moru

4.5 /6
123 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.8
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Irena 06.07.2019

Chorwacja po raz pierwszy i ostatni

Jestem zaskoczona pozytywnymi opiniami na temat tego hotelu poniewaz to jest slaby 3*hotel. Sprzatanie pokoju polegalo na wymianie recznikow co drugi dzien i doniesieniu papieru toaletowego. Sniadania bardzo ubogie, obiady i kolacje bez rewelacji tez. Baseny sa zatloczone. Animacje sa w jezyku francuskim. Plaza kamienista a nie tak jak w opisie biura podrozy piaszczysta.

2.5/6

Zibi 25.09.2019

Adria

Witam byłem w tym hotelu wrzesień hotel jak za gierka sprzątany wyrzucane tylko śmieci i wymiana ręczników co 2 dni , jedzenie słabe tylko śniadania do przeżycia kolacja i obiad bez herbaty i kawy oraz wędlin i serów jedynie na ciepło lekko ciepłe , plaża ok mało ludzi ale wszyscy w koło pala papierosy tak samo na basenach i przy barze hotelowym na basenach luz ani,macie słabiutko i tylko po francusku , miasteczko i promenada fajne jest gdzie spacerować miejsce na wypady do zwiedzania oll słaby nawet rakiji brak i wszystko podawane w plastikowych kubeczkach słabo

2.0/6

Turyści, Warszawa 18.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Hotel Adria

Nie polecamy tego hotelu, który czasy świetności ma dawno za sobą. Pokój czysty, duży, ale zaniedbany. Najbardziej nie podobała nam się sytuacja na stołówce. Brakowało jedzenie, które i tak było zimne. Obsługa nie nadążała sprzątać po gościach. Często nie było wolnego stolika , trzeba było czekać, aż się zwolni. Ludzi bardzo dużo, ogromne kolejki po jedzenie. Poza tym ogromny brud na podłodze, nikt nie sprzątał na bieżąco. Nad basenem nie było wolnych leżaków, gdyż były zajmowane już przed śniadaniem.

2.0/6

Roman, Grudziądz 05.11.2021

Rozczarowanie pobytem

*Obiekt nie spełniał europejskich standardów 3 gwiazdek jeśli już dałbym 1,5 :( - firany w oknach były poddarte, brudne, zasłony śmierdzące - łazienka opłakany stan : pęknięta umywalka, wyciekająca woda z sedesu na podłogę, brak uchwytu na papier toaletowy; pleśń pod prysznicem oraz wyłamana kabina- uniemożliwiająca jej zamknięcie; -pokój :nacieki i pęknięcia na suficie- sypiący się z niego tynk; - meble w pokoju uszkodzone * Zewnętrzne baseny hotelowe nie posiadały zewnętrznej, przydzielonej przebieralni. *Przestrzeń basenu połączona z barem nie posiadała toalety. * Zewnętrzny bar All Inclusive nie dostosował się do dyrektywy UE z dnia 03 lipca 2021. Napoje były podawane w plastikowych kubkach. *Ciepłe napoje w barze All inclusive podawane tylko w godz. 15-18 w kubkach nie przystosowanych do wrzątku – powodowało to ryzyko oparzenia i wylewanie napoi. * W wewnętrznym barze „aperitif” nie był honorowany status All inclusive. *Bar wewnętrzny przy recepcji nie obsługiwał klientów ”all inclusive” wbrew wywieszonej informacji. * Brakowało obiadów w weekendy. * Ekspresy do kawy i herbaty podczas kolacji nie były dostępne. * Stołówka nie była przystosowana do przyjęcia ilości zakwaterowanych w obiekcie gości. Powodowało to przepełnienie i brak możliwości skorzystania w weekendy od godz. 19 z posiłku. Drzwi od stołówki były zamykane na klucz, zapewne wynikało to z braku miejsc. Wszystkie wyżej wymienione problemy zostały zgłoszone do recepcji hotelowej, a następnie niezwłocznie rezydentce Rainbow Tours.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem