Opinie o Adria - Biograd na Moru

Kategoria lokalna 3

4.5/6
(137 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
4.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje z dzieckiem

    Agnieszka, Katowice 27.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel nie pierwszej nowości, ale za to bardzo czysty. Pokoje dość małe i nieustawne ( trzeba uważać na kolana przechodząc między łóżkiem a szafkami). Klima w każdym pokoju. U nas nie działała pierwszego dnia, ale zaraz po zgłoszeniu na recepcji została uruchomiona. W pokoju tv z kanałami z całej Europy. Łazienka mała, w której nie ma gniazdka. Restauracja ok, obsługa dziala na najwyższych obrotach. Jedzenie mało zróżnicowane, codziennie kurczak w różnej postaci, ale była też wieprzowina, ryby czy owoce morza. Z owoców głównie jabłka, banany i śliwki. Dla dzieci jedzących wybiórczych ciężko coś wybrać. Kawa z ekspresu słodka(nawet czarna), za to pyszna woda z dystrybutora. Animacje w hotelu niezbyt wyszukane- głośna muzyka na jednym basenie, wieczorem bingo. Dla dzieci w kids clubie mini animacje jak odbijanie na kartce pomalowanych farba liści, a o21 zdarzyło się dwa razy malowanie twarzy- nie komentuje. W basenie zawsze czysta woda i wszystko posprzątane. Okolica hotelu sprzyja spacerom, niedaleko plaża i trochę barów. Rezydent słabo przygotowany- był w hotelu tylko w celu sprzedaży wycieczek. Dojazd do hotelu z lotniska zajął ponad 3h że względu na to, że musieliśmy odwieźć autokarem osoby spędzające urlop na wyspie hvar, więc z racji zrobienia dużego kółka podróż trwała dwa razy dłużej. W drodze powrotnej jechaliśmy już bezpośrednio, przy zbieraniu osób z hoteli po drodze wyszło niecałe 2h. Natomiast na lotnisku byliśmy 4 h przed lotem, gdyż jednym autokarem jechała też część osób na samolot do Warszawy, który był o te 2h wcześniej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Średni

    Anna 14.08.2022

    Pokoje widać nadają się do remontu i przede wszystkim gruntownego czyszczenia. Tak niewygodnego łóżka to nigdy nigdzie nie spotkałam. Nie dość ze zamiast jednego double dostaliśmy dwa single złączone to materace zapadały się i ciagle człowiek obijał się o drewniane ramy, jakość materacy to w Polsce pod śmietnikami wygodniejsze. jeżeli chodzi o jedzenie to przepyszne , dużo ludzi narzeka na kolejki do jedzenia ale te kolejki tworzą sami ludzie o te zatory bo każdy jakby normalnie o żwawo się poruszał to nie byłoby tego problemu, pracownicy restauracji bardzo mili i pomocni i ponownie jedzenie mega. Basen i animatorzy super, na prawdę robią super robotę. Nie rozumiemy tylko dlaczego manager hotelu nie reaguje na zajmowanie leżaków na basenie bo rano wielu ludzi biegnie i rzuca ręczniki na leżaki których użyje dopiero po 4-5 h! A w tym czasie ktoś mógł z nich skorzystać i zwolnić.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    bez szalu :)

    Dagmara, warszawa 24.09.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    ponizej w ocenach

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    wypoczynek w chorwacji

    HUBERT, Warszawa 04.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    warunki zakwaterowania raczej przeciętne; brak stolika na balkonie, brak wieszaków na ręczniki w łazience. opiekun, mimo, że się starał i sympatyczny, był chaotyczny i posiadał braki we wiedzy na temat miejsca pobytu lub jej nie przekazywał. natomiast bardzo dobre wyżywienie i dobra obsługa personelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem