Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Zibi 22.09.2019
Adria 12 IX
Witam wróciłem z hotelu Adrii na Moru , hotel jak u nas za Gierka może 2** , jedzenie słabe śniadanie jeszcze może być obiad i kolacja to samo do jedzenia głównie na ciepło patrz chłodne albo ledwo ciepłe , brak wędlin i serów i herbaty zwłaszcza na obiad i kolacji , herbata i kawa tylko na obiad , bar oll słaby brak nawet miejscowej Rakiji . Teren i położenie polecam , plaża ok, woda przejrzysta , widoki piękne -promenada , miejsce dobre na wypady na wycieczki , opłaca płacić kartą bardzo dobry przelicznik korzystny dla nas .
3.0/6
KAROLINA, ŁAZISKA GÓRNE 19.06.2022
Wakacje w Adri
Wakacje w tym hotelu to jakas porazka 2 tygodnie meczarnik w tym samym czasie odbywaly sie kolonie masa dzieciakow i mlodzierzy stolowka pelna glosno wrzask ciezko bylo dostac sie do jedzenia , nawet niemozna bylo w spokoju zjesc posiłku wrzask nakladali rekami jedzenie odkladali spowrotem z wlasnego talerza ...bo stwierdzili ze jednak za duzo nalozyli .wbijali sie w kolejke .przepychali .do basenu jak wskoczyli to nie bylo mozliwosci popluwac
3.0/6
Barbara 10.07.2017 Termin pobytu: lipiec 2017
Wakacje w Adrii
Z biurem Rainbow podróżowałam już nie raz, ale wakacji w Adrii nie poleciłabym znajomym. Hotel nawet niezły, pokoje nawet duże, za to sprzątane raz na tydzień, co polegało na wymianie ręczników i ewentualnym dołożeniu papieru toaletowego. Na balkonie jedno krzesełko, a bar to totalna porażka. Chociaż był też drugi. płatny dla innych GOSCI hotelu. Personel robił wszystko, żeby się nie zmęczyć zarówno przy posiłkach, jak i przy sprzątaniu. Jednorazowe miody, pasztety i dżemy, po za tym nic co byłoby dobrą kuchnią. W barze, przy ogromnej ilości dzieci, lody można było dostać tylko przez godzinę. Potem płatne. W formule all to kompromitacja. Drinki i napoje nieciekawej jakości podawane w mikrych plastokowych kubkach. Nasza pani rezydent pojawiła się aż jeden raz, w trzecim dniu pobytu i to wieczorem tylko po to, by zebrać opłatę klimatyczną, z która spotkałam się pierwszy raz. Zabrane dokumenty na całą noc też były nowością. Ogólnie byliśmy chyba intruzami w hotelu.
3.0/6
KAROLINA, ŁAZISKA GÓRNE 19.06.2022
Hotel Adria
Kolonie ktore byly organizowane glosno nie mozna bylo ofpoczac zjesc normalnie posilku , ogromne kolejki po jedzenie , dzieci wydzwanialy na telefon stacjonarny pokojowy o 5 nad ranem robiac nam pobodke naprawde nie polecam tego hotelu