Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
5.0/6
Piotr, Żukowo 30.07.2018 Termin pobytu: czerwiec 2018
Pobyt udany
Miły personel ,dobra lokalizacja
5.0/6
Anita 26.06.2023 Termin pobytu: czerwiec 2023
Happy holidays
Mój pierwszy raz w Chorwacji z Gradac. Wszystko mnie urzekło. Piękne klimatyczne miasteczko, góry i morze na wyciągnięcie ręki, życzliwi, uśmiechnięci chorwaci... i tak mogłabym się zachwycać i zachwycać. Odpoczęłam spacerując długimi promenadami do sąsiednich miasteczek, polecam. W hotelu Gradac czułam się dobrze, położony blisko morza, sklepu... góry za plecami. Standart stosowny do ceny, nie oczekiwałam za wiele. Miałam czysty pokój z widokiem na góry, jedzenie z czasem polubiłam, aczkolwiek to je najniżej oceniam. Wakacje z Rainbow uważam za udane, brawa dla rezydenta p. Aleksandra i pilotek wycieczek.
5.0/6
Karolina, Szczecin 18.09.2017 Termin pobytu: maj 2018
Gradac
Bardzo urokliwa okolica, hotel jak najbardziej w porządku - czysto, schludnie. Jedyny minus to brak posiłków dla wegetarian, ale mięsożercy mają 3 różne dania do wyboru. Cały pobyt bardzo dobrze zorganizowany, konkretna i pomocna rezydentka Ewa szybko reagowała na wszelkie zapytania. Wycieczki fakultatywne również bez zarzutu. Można się nacieszyć piękną Chorwacją. Polecam!
5.0/6
Ewa, Zielonka 26.07.2018 Termin pobytu: lipiec 2018
Na miarę oczekiwań
Hotel dostosowany do potrzeb turysty i w zasadzie wszystko jest realizowane na zadowalającym poziomie. Podkreślić należy zaangażowanie personelu, który z usmiechem na ustach nadrabia braki w znajomości języków obcych prezentowane przez polskich turystów. Pokoje wyjątkowo male, ale balkon ze stoliczkiem do kawy rekompensuje tę niedogodność. Pełne wyżywienie pod pelnym nadzorem obsługi , może zbytnio odczuwalnym.