Opinie o Gradac

Kategoria lokalna: 3

4.4/6
(390 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.8
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wypoczynek w Gradac

    JOANNA i PRZEMEK, GDYNIA 08.07.2019

    Cena wakacji nie jest adekwatna (za wysoka) do jakości wypoczynku. Niemiło się rozczarowaliśmy i ABSOLUTNIE NIE POLECAMY tego hotelu (zakwaterowanie, wyżywienie). Opis oferty nie jest zgodny ze stanem faktycznym hotelu. Cena wycieczek fakultatywnych jest inna (niższa) na miejscu u rezydenta niż na stronie internetowej biura. Pokój (bardzo mały) na 2 piętrze-ładny widok. Pokój w dniu przyjazdu nie był posprzątany: nie odkurzony dywan, brudny brodzik, podłoga w łazience, kołdry bardzo brudne-poplamione. Podczas 7 dniowego pobytu pościel i ręczniki mimo kartki PLEASE CLEAN THE ROOM nie zostały wymienione. Obsługa bardzo młoda- sezonowi praktykanci? Jedzenie jałowe, rozgotowane, monotonne (codziennie rano jajka w różnej postaci), zupy-nie jadalne, bardzo mały wybór, owoce-sporadycznie, deser np. kawałek najtańszej rolady z hipermarketu. Na stołówce brudno, obrusy na stolikach poplamione. Bardzo długo trzeba było czekać na obsługę (np. podanie piwa). Bardzo skromne lunch boxy (składające się z kanapki z suchego chleba tostowego przełożonej kawałkiem pieczonego mięsa, małej butelki wody oraz jabłka). Panie z recepcji miłe. Hotel bardzo słabo zarządzany, klatki schodowe brudne (zdechłe robactwo), w dniu przyjazdu brak leżaków i stolików przy basenie po interwencji rezydenta sprzęt został dostarczony.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Porazka

    Matka z corka, Gdynia 21.09.2019

    Lot opozniony 4 h.Obsluga w recepcji rzenujaca i smierdzaca papierosami a ulokowana przy wejsciu do jadalni. Pokoje czyste. Jedzenie monotonne, Lokalizacja hotelu bardzo dobra. Obsluga wycieczek reprezentujaca niski poziom - wycieczka opozniona 1,5 h,pozniej nadrabiana przez pilota skutkowala "biegiem w trakcie zwiedzania" nie warta zaplaconych pieniedzy. Nie jestem zadowolona, a byla to wycieczka oplacona przez rodzine na 30te urodziny.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam tego hotelu

    AGATA, 29.09.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Łóżko nakryte bardzo małym prześcieradłem w związku z czym rano budziłam się na gołym materacu, ochyda. Łazienka malutka z połamaną deską sedesową i latającymi drzwiczkami od prysznica. Jedzenie to PORAŻKA. Dwa rodzaje pieczywa o papierowym smaku, poziom biedronki. Na okrągło to samo. sałatki to gorzkie ogórki i pomidory, czasem dali sałatę, nie mylić z sałatką. Szynka to podsuszona martadela. Owoców, oliwek czy innych regionalnych smaków nie było. Desery porażka, lunch box jak dla psa. Przy basenie stoliki i krzesła bez parasolów, mówili, że się połamały. A my wiedzieliśmy, że poprostu nie chcą gości przy basenie bo za dużo wypiją rozcieńczonych soków i piwa. Miejsce bardzo ładne, ale czuje się mocno oszukana ze względu na jedzenie. Obsługa bardzo miła i pomocna, jedyny pozytyw.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Pobyt w hotelu Gradac

    Ewelina, Rogów 07.08.2022

    Pokoje rodem z PRL, na wykładzinach ogromne plamy, mnóstwo kurzu i pajęczyn. Hotel blisko plaży, czysty basen i miła obsługa. Jednak jedzenie to jedna wielka tragedia: praktycznie dziennie to samo, bez smaku, tłuste i bardzo ubogi wybór. Mięso zazwyczaj twarde…Stołówka brudna, miałam wrażenie ze sprzątana była w zeszłym roku…

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Tragiczne jedzenie !

    Agnieszka i Krzysztof 09.09.2018

    Uważam że, trzy gwiazdki zdecydowanie na wyrost. Pokoje czyste, choć dziwnie w nich pachniało. Wyżywienie to tragedia i największy mankament tego hotelu. Wchodząc na stołówkę czuć było nieprzyjemny zapach, jakby ktoś zmywał podłoge bez użycia żadnych płynów i detergentów tylko wodą. Jedzenie słabo doprawione, często zimne, czasem nieświeże. Co nie zeszło na kolację jednego dnia, było następnego dnia wrzucane w sniadanie lub obiad czyli nic nie mogło się zmarnować. Soki rozcieńczane wodą, piwo rozcieńczane wodą, małe porcje mięsa (udko z kurczaka dzielone na 3 porcje), zupa pomidorowa którą podali to był chyba sos bolonese, którego nie zjedliśmy dzień wczesniej zagotowany z woda. Apeluję do biura Rainbow aby zwrócić uwagde na poziom wyżywienia w tym hotelu bo jego poziom pozostawia niesmak po pobycie. Pozatym miasto jest w dobrej lokalizacji, dobra baza do zwiedzania Dalmacji i przyjemne plaże. Ceny wycieczek faktultatywnych biura Rainbow dużo wyższe niż orientacyjne ceny podane w ofercie (nawet 80 % wyższe).

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel Gradac

    Aleksandra Elżbieta , Grodzisk Mazowiecki 17.08.2021

    Bardzo słabe jedzenie. Niesmaczne, bez urozmaicenia przez 14 codziennie to samo. Dla osoby która nie je mięsa to fatalna sprawa. Nie było warzyw oprócz pomidora i ogórka ani owoców! Obsługa hotelu bardzo miła i uprzejma. Mój pokój był mikroskopijny i nie mogłam swobodnie się poruszać.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Słaby hotel i jedzenie

    Barbara, Swiebodzin 18.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    W pokoju hotelowym przez cały pobyt nikt nie sprzątał. Ręczniki hotelowe nie były wymieniane przez cały pobyt. Jedzenie było tragiczne. Rezydent ignorował zgłoszone zastrzeżenia. Transfer z hotelu na lotnisko w Dubrowniku odbywał się przez granice z Bośnią i Hecegowiną a na lotnisku byliśmy godzinę przed odlotem, o czym nie byłam poinformowana wcześniej. Jestem stałą klientką Rainbow ale po takiej wycieczce na pewno zrezygnuję z usług takiego biura.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Brak balkonu/tarasu (niezgodność z opisem), jedzenie niesmaczne, mało urozmaicone

    Michał, Boguszyce 31.08.2021

    Zostaliśmy z małżonką wprowadzeni w błąd przez opis pokoju na stronie Rainbow. Według niego wszystkie pokoje powinny posiadać balkon lub taras (ostateczny opis pokoju przy podawaniu danych osobowych i ustalaniu innych szczegółów wycieczki. Oczywiście nasza reklamacja została odrzucona. Personel był raczej przyjazny. Niestety jedzenie pozbawione smaku (szczególnie zupy), monotonne i raczej słabej jakości. Plusem jest bliskość plaży i nienajgorszy basen jak na ten standard hotelu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam

    Waldemar, Radom 04.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Widoki piękne, duży balkon z widokiem na góry . Pokoje czyste, ręczniki często zmieniane. Łysy wydzielał małe porcje, mięso do żucia - podeszwa, burek dobry , kalmary i stripsy z kurczaka ok, surówki dobre. herbata tylko do śniadania. Bardzo głośna lodówka, z kabiny ciekła woda. Klima ok. Dużo wycieczek za dużą kasę.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Słaba dwójka

    Beata, Warszawa 19.07.2024

    Hotel czysty, ale sprzątanie, wymiana ręczników na prośbę wynajmującego. Jedzenie jak w stołówce, monotonne i niesmaczne.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem