Opinie o Hotel Hvar

Kategoria lokalna: 3

4.8/6
(104 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.9
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Piękna wyspa Hvar

    ANDRZEJ BOGUSLAW, WARSZAWA 30.08.2019

    Gorąco polecam tą wycieczkę. Piękna wyspa i niesamowity klimat miejsca. Hotel jak najbardziej na plus. Czysty, mila obsługa, dużo różnorodnego i pysznego jedzenia w formie szwedzkiego stołu, ale za to minus za napoje, ktore były słabej jakości. Hotel posiada także odkryty basen. Z hotelu piękny widok na morze i góry. Pokój może troszke mały, ale to nie w pokoju się siedzi. Szkoda tylko, że dopłaciliśmy do pokoju z widokiem na morze. Widok może i był na morze, jednak był to pokój na parterze skąd widok był ledwo widoczny. Codziennie przychodzą pokojówki, które sprzątają. Przy hotelu płatny kort tenisowy i minigolf. Bardzo blisko do plaży. I to nie jednej. 5-10min drogi do glownej ulicy i portu. Miejscowość Jelsa, w której się mieści hotel jest niewielka ale za to posiada niesamowity klimat. Wieczorem warto pójść zwiedzić miasto. Pierwszy raz korzystaliśmy z usług biura podróży. Fajne jest to, że caly transport w to i z powrotem załatwiony jest za ciebie. Nie trzeba się o nic martwić.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wczasy w Chorwacji.

    SŁAWOMIR 19.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Bardzo dobry hotel jak na 3 gwiazdki. Jedzenie smaczne i urozmaicone. Pokoje z widokiem na morze, łazienka czysta, meble starsze ,materace do spania wygodne. Dla mnie sport i rozrywka na 6 ze względu na dobrze utrzymane 2 korty tenisowe (są 4 ale 2 nie zrobione po zimie). Piękna okolica, do Jelsy ok 1 km. ścieżką wzdłuż morza. Do super zatoki (dla pływających i nie umiejących pływać, z piaszczystym dnem)z niewielką piaszczystą plażą ok.300 metrów.Basen mały i niewiele leżaków więc jak ktoś nie pływa w morzu to będzie zawiedziony. Ogólnie dla nas super.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel Hvar

    Krzysztof, Warszawa 15.09.2020

    Pięknie położony hotel na dużym terenie, plaża świetnie przygotowana, bezpieczna z pięknymi widokami na rozległym, urozmaiconym terenie, z sosnowym cieniem i zapachem + dwa barki. Pokoje wygodne, smaczna kuchnia, obsługa uprzejma. Nadmiar błękitnego nieba i nic więcej nie potrzeba! Jedna uwaga: zbyt zużyte leżaki przy basenie, który codziennie był doglądany pod wzdlędem higieny. Polecam bardzo!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    HOTEL HVAR

    E.Sujka 04.08.2017

    WSPANIAŁE MIEJSCE I HOTEL. OBSŁUGA HOTELU BEZ ZARZUTU ORAZ SUPER REZYDENTKA.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Miłe wspomnienia mimo 3 gwiazdek

    Konrad, WARSZAWA 25.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Mieliśmy pewne obawy co do tego hotelu, a spędziliśmy naprawdę udane wakacje :) Największym atutem tego hotelu jest jego położenie - zaledwie kilka minut spacerem do centrum pięknego miasta Jelsa, gdzie są liczne kawiarnie, restauracje i sklepy z pamiątkami - polecam spróbować lodów o smaku lawendowym! Wyżywienie oceniam wysoko ze względu na wspaniałe ryby serwowane na lunch i obiadokolację: makrele, łososie, okonie morskie, morszczuki, pstrągi. Wybór dań może nie był zbyt duży, ale zawsze znaleźliśmy coś dla siebie. Pokoje klimatyzowane i sprzątane codziennie (i tutaj miła niespodzianka, bo dostaliśmy pokój z widokiem na morze). W okolicy hotelu plaża zarówno kamienista jak i piaszczysta. Wieczorem dla dzieci odbywały się animacje. Plus za samoobsługę przy barze, bez kolejek. Nie będzie zaskoczeniem, jeśli napiszę że hotel wymaga remontu generalnego, ale ma naprawdę spory potencjał. Serdeczne pozdrowienia dla rezydenta pana Huberta :)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Nie wszysko co ma 3* jest zawsze gorsze od 5*

    WANDA, BYTOM 04.08.2021

    Z biurem Rainbow jeździmy już od kilkunastu lat. Do tej pory wybieiraliśmy hotele powyżej 4+. Hotel Hvar wybraliśmy ze względu na położenie. Na miejscu okazało się, że był to bardzo dobry wybór. Hotel leży blisko morza, na małym cypelku Można było korzystać z dwóch plaż. Jedna w maleńkiej zatoczce na wprost hotelu .Kamienista ale według nas i z rozmów innych osób bardzo urocza. Otoczona " parasolem z przyrody"( rosnące sosny) Woda przejrzysta i ciepła. Błogi spokój . Druga piaszczysta z boku . Dojście około dziesięciu minut z hotelu. Plaża bardzo ładna. Również otoczona sosnami. Można było korzystać z tarasów pod sosnami jak również wypożyczyć leżaki. Do przepięknej i uroczej Jelsy tylko niecałe 20 min spacerkiem drogą wzdłuż morza. Z Jelsy można dostać się do wszystkich miejscowości korzystając z autobusów. Polecamy, ponieważ warto zobaczyć inne urocze miasteczka położone na wyspie Hvar. Jedzenie przepyszne. Śniadania trochę monotonne ale obiady i kolacje bardzo dobre. Zawsze można było sobie wybrać potrawy z mięsa wołowego , wieprzowiny , kurczaka itd . Oczywiście królowały ryby. Trzeba przyznać, że bardzo dobre i świeże. Do tego zestawy surówek. Oprócz tego makarony , ziemniaki przygotowywane na rożny sposób itd. Dużo aktualnych owoców i lody. W barze napoje każdy nalewał sobie sam. Nasz pokój był od strony morza na pierwszym piętrze. Wyposażenie standardowe. Ucieszyła nas szafa z dużą ilością wieszaków i półek. Nie było klimatyzacji tylko wiatrak u sufitu. Nam to wystarczyło. Były pokoje z klimatyzacją dodatkowo płatną. Na terenie hotelu i w pokojach bardzo czysto. Uprzejmy personel . Rezydent to przemiły i uczynny Pan Hubert. Hotel polecamy z czystym sercem.Wyspa Hvar to przepiękny "zakątek" Chorwacji. Warto ją zobaczyć na własne oczy.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Świetny hotel, polecam serdecznie

    Natalia, Świętochłowice 22.09.2019

    Hotel Hvar to wspaniałe miejsce na wypoczynek, pokoje były bardzo czyste, codziennie wymieniane były ręczniki, a pokoje dokładnie sprzątane. Jedzenie w hotelu było wręcz wyborne, zawsze świeże, ciepłe i pięknie podane, gama wyboru była niezwykle obszerne, jednak nie poleciłabym tego miejsca pod względem kuchni dla wegetarian, ponieważ opcji dań roślinnych nie było. Hotel zlokalizowany było blisko plaż oraz centrum urokliwego miasta. Z ręką na sercu polecam ten hotel każdemu, singlom, rodzinom oraz emerytom.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Rewelacja ;)

    MONIKA 28.08.2022

    Piękna Jelsa, cudowne widoki, super klimat. Wszędzie blisko. Hotel spełnił wszystkie oczekiwania. Na przyszłość warto lepiej połączyć transfer hotelowy z lotami :P powrót katamaranem o 3 w nocy, żeby zdążyć na samolot... niezapomniany, a przymusowa obserwacja niesamowitego wschodu słońca tylko częściowo zrekompensowała niedogodności

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Solidny hotel 3* we wspaniałej lokalizacji.

    Krzysztof 27.06.2019

    Największym plusem hotelu jest lokalizacja. Położony na cyplu (z jednej strony głęboka zatoka z portem Jelsa a z drugiej malownicza zatoka Mina), w cichym, spokojnym miejscu, wokół mnóstwo zieleni (głównie drzewa sosnowe). Do najbliższej plaży w zatoce Mina około 150m (dojście schodami przez las). Plaża maleńka, piaszczysta. Poza tym mnóstwo miejsc na tarasach - na zboczach otaczających zatokę, ocienionych lasem sosnowym. Zatoka dość płytka, dno pokryte drobnym, miękkim piaskiem, jedynie przy brzegach trochę skał. Budynek hotelu dość stary, kształt i wygląd typowe dla bloków z epoki słusznie minionej. Hol przy recepcji przestronny, ładnie urządzony, obok salka konferencyjna, pełniąca również funkcję przechowalni bagażu. Pokoje dość małe i skromnie wyposażone, część ma zamontowane indywidualne klimatyzatory, reszta wyposażona jedynie w wiatrak sufitowy. Łazienka również niewielka ale gruntownie wyremontowana, czysta, współcześnie urządzona i wyposażona, duża, wygodna kabina prysznicowa, czyste ręczniki, żel w dozownikach. Łóżka duże, wygodne materace, nowa, czysta pościel. Telewizor archaiczny, maleńki. Pozostałe wyposażenie (nakasliki, stolik pod telewizor) również stare i niezbyt funkcjonalne. Największym problemem w pokojach jest brak klimatyzacji. W sezonie wiatrak sufitowy i zewnętrzne żaluzje to zbyt mało by utrzymać temperaturę odpowiednią do spania. Restauracja duża, klimatyzowana, część stolików na sąsiadującym tarasie z malowniczymi widokami.Jedzenie bez fajerwerków ale bardzo smaczne i urozmaicone. Śniadania typowe (jak w wielu innych hotelach), dość monotonne (tylko niewielka część menu jest zmienna) ale wybór wystarczający. Na ciepło gotowane jajka, jajecznica (zwykle 2 rodzaje jajecznicy choć niezbyt smacznej), kiełbaski, parówki, boczek itp. Na zimno sery, wędliny, warzywa, płatki itd. Kilka gatunków świeżego pieczywa, mnóstwo owoców (zarówno świeżych jak i kandyzowanych czy z syropu). Napoje ciepłe (w tym kilka rodzajów marnej kawy) i zimne z automatów i dystrybutorów. Obiady i kolacje z dużym wyborem różnorodnych dań (nie sposób wszystkiego spróbować). Do wyboru dania z drobiu, wieprzowiny, wołowiny (czasem cielęciny), czasem owoce morza ale przede wszystkim ryby. Zawsze podczas obiadu i kolacji jest co najmniej jedno danie rybne - zwykle grillowana lub pieczona ryba w całości lub w formie filetów. Duża różnorodność - były pstrągi, morszczuki, dzwonka z łososia, filety z tuńczyka, miecznika, okoń morski, dorada i inne. Dla smakoszy oczywiście nie brakuje frytek i ketchupu. Do tego sporo dodatków - gotowane lub duszone warzywa, ziemniaki, ryż, makaron, sporo surowych warzyw i gotowych surówek/sałatek, dużo owoców i słodkie desery (również lody). Podczas obiadu i kolacji dostępne piwo, dwa rodzaje wina oraz napoje bezalkoholowe z dystrybutorów. Raz w tygodniu wieczór dalmatyński - prawdziwa uczta: owoce morza, ryby, rewelacyjna wołowina i wiele innych, regionalnych dań. A wszystko przy akompaniamencie lokalnych przyśpiewek z akordeonem. Wybór napojów w all inclusive niezbyt duży ale dobrej jakości (samoobsługa). W godzinach od 10:00 do 23:00 dostępne piwo, dwa rodzaje wina oraz napoje bezalkoholowe z dystrybutorów. Z mocniejszych alkoholi wystawione 4 butelki: rakija, travarica, brandy i palinkovac (likier ziołowy) - wszystkie firmowe, dobrej jakości. Lód dostępny w kubełku. Kawa i ciastko jedynie od 16:00 do 17:00. Inne alkohole lub dobra kawa dostępne odpłatnie od 8:00 do 24:00. Trzeba pamiętać, że jest to hotel 3* i jak na ten poziom jest zupełnie nieźle (a posiłki zdecydowanie powyżej tego standardu). Nie należy jednak go porównywać do ekskluzywnych hoteli 4* czy 5*. Jeśli ktoś oczekuje drinków z palemką, białych obrusów, rzeźbionych ozdób z arbuza czy fontann czekoladowych to takich wodotrysków tu nie znajdzie. Osobną kwestią są sprawy związane z transferem, organizacją pobytu i opieką rezydenta. To zaskoczyło nas jeszcze bardziej niż poziom w hotelu (który był zdecydowanie powyżej naszych oczekiwań). Trzeba mieć świadomość, że wybór na pobyt jednej z chorwackich wysp oznacza kilkuetapową (długą) podróż i niemal całkowite odcięcie od wycieczek fakultatywnych na miejscu. Wszystko to za sprawą podróży promem, który ze Splitu do Stari Gradu płynie 2 godziny a dostępnych jest zaledwie kilka rejsów dziennie. Po przylocie samolotem na lotnisku w Splicie, odebraniu bagaży i transferze do portu (co w godzinach szczytu zajmuje naprawdę sporo czasu) okazało się, że do odpłynięcia najbliższego promu mamy niemal 4 godziny. Spodziewaliśmy się, że spędzimy je na nabrzeżu, siedząc na walizkach w pełnym słońcu. Tymczasem rezydent zaproponował nam pozostawienie bagaży w przechowalni oraz wspólne zwiedzanie Pałacu Dioklecjana z lokalną przewodniczką. Zarówno koszt przechowalni jak i opłacenia przewodniczki wzięło na siebie biuro Rainbow. W ten sposób zamiast bezsensownego oczekiwania w porcie mieliśmy dodatkową atrakcję i bardzo przyjemny sposób spędzenia wolnego czasu. Nietypowo przebiegała również droga powrotna. Po zejściu z promu w Splicie i drobnym zamieszaniu z poszukiwaniem rezydenta (prom przycumował w innym miejscu niż oczekiwał rezydent) zostaliśmy przewiezieni nie na lotnisko (bo do planowego wylotu było jeszcze niemal 5 godzin) ale do hotelu Kastel (zlokalizowanego w pobliżu lotniska), gdzie mogliśmy skorzystać z toalet, baru, miejsc na tarasie czy wreszcie spędzić wolny czas nad morzem. I to również był strzał w dziesiątkę bo lotnisko w Splicie jest maleńkie i zatłoczone, więc spędzenie na nim dodatkowych kilku godzin byłoby dużym problemem. Reasumując wielki plus dla Rainbow za kreatywną organizację transferów.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wyjazd rodzinny

    Anna, Nowiny 31.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Hotel taki sobie,ale wychodzę z założenia,że tam tylko śpimy.Było czysto,regularnie wymieniano ręczniki,czyli tak jak należy. Jedzenie:codziennie to samo,czasem różniły się tylko obiady.Nie chodziliśmy głodni,ale naprawdę szału nie ma. Kawa niezdatna do picia... Samo miejsce bardzo urokliwe,nie ma się co czepiać,blisko plaży i Jelsy,więc jest wieczorkiem gdzie wyjść. Uwaga!przestrzegam(jako,że to wyspa)przed długim i męczącym transferem:autokar-długie czekanie na prom-prom-bus do hotelu...i nagle pierwszy dzień uciekł,podobnie było w drodze powrotnej. Rezydent,pan Hubert-człowiek orkiestra!Kompetentny i pomocny w każdej chwili.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem