4.8/6 (185 opinii)
5.0/6
Hotel w bardzo dobrej lokalizacji, polozony przy samym morzu. Pokoj czysty, codzienny room service. Obsluga bardzo pomocna. Po zgloszeniu usterki w pokoju problem odrazu zostal rozwiazany. Jedzenie smaczne, troche monotonne. Ogolnie hotel godny polecenia.
5.0/6
Super
5.0/6
Byłam w hotelu Nano w lipcu 2019r. Hotel uwzględnił prośby sprzed turnusu. Zajmowałam z koleżankami bardzo przestronny,wygodny pokój w nowszej części hotelu. Wszystko sprawne, czysto, obsługa miła i pomocna, spory balkon. Można się było porozumieć po angielsku i niemiecku. Niektórzy narzekali na jedzenie. Miałyśmy wykupione HB i mi odpowiadało menu. Śniadanie było monotonne ale bogate w swej ofercie, a na kolację była zupa oraz przynajmniej trzy dania na ciepło do wyboru oraz desery , owoce i napoje- woda, herbata, kawa, soki również alkoholowe-piwo lub wino. Jedyny minus w wyżywieniu to przy HB 12 godzin przerwy pomiędzy śniadaniem a kolacją. My sobie radziłyśmy ale niektórzy narzekali. Co bym zmieniła ? Koniecznie to należałoby wprowadzić animacje lub jakieś rozrywki wieczorne, bo miejscowość mała i wiało nudą . Ile można spacerować po tak małej miejscowości i ile można siedzieć w restauracjach jeżeli kolację je się po 20.00? Położenie hotelu bardzo dobre-wszędzie blisko. Plaża po drugiej stronie ulicy. Morze czyste, bardzo słone. Pogoda dopisała. Hotel ułatwił wypożyczenie samochodu na wycieczki indywidualne. Kontakt z rezydentką dobry. Miło spędziłam urlop i czułam się ,,zadbana" przez obsługę.
5.0/6
Lokalizacją hotelu jest świetna. Blisko plaży, możliwość spaceru do portu i przeprawa promem na wyspę Hvar. Śniadania i kolacje smaczne i w ilościach wystarczających. Osoby pracujące w hotelu bardzo miłe. Zdarzyły się organizacyjne malutkie wtopy, które jednak nie wpłynęły negatywnie na ogólne wrażenie. Polecam hotel jak i miejscowość Drvenik. Z ramienia Rainbow transfer z i na lotnisko sprawny, dobrze zorganizowany. Piloci czekali na lotnisku i kierowali do odpowiednich autokarów.