Opinie klientów o Nano

4.9 /6
164 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Ewa, Świdnica 10.07.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Urlop 2018

Witam ! Właśnie Wróciłam z chotelu Nano , i powiem krótko bylam w hotelu 4+ .. 14 dni ,jest w nim wszystko co człowiekowi potrzebne , dla nawet bardzo wymagających ..Wlscicielka super babeczka , syn bradzo fajny facet , bardzo pomocny podziękowania dla niego .. Kelnerzy wspaniali pozdrawiam Ale jesli chodzi o jedzenie to nie zaciekawe .Śniadania w ocenie mojej bardzo slabe , obiado - kolacja tez wiele do życzenia .. Basen w hotelu powinien byc czynny od 7 rano a nie od 10-14 w tym czasie jest sie na plaży .chodz byli fanatycy tez basenu ...Plaża fajna 20 metro od hotelu .Najwiekrzy zal mam do Pan Rezydentek ktore nic po za sprzedaża wycieczek nie maja nic do powiedzenia ...Mysmy z mężem wypożyczyli auto na dwa dni polecam mozna spokojnie sobie samemu objechac i zwiedzic na spokojnie Stary Dubrownik , Makarska , Medjugorie ... mozna spokojnie zjesc objad czy pokrecic sie w Bosni -Hercegowninie polecam ....Powiem tak oceniam pobyt w Dveniku w Hotelu Nano na 4+ bo jedzenie slabe ... a Panie Rezydentki na 2 ..( najgorsze co bylo to transfer z lotniska do hotelu , firma Rainbow zbiera ludzi z objazdówek po hotelach gdzie ludzie sa zmeczeni bo samolt o 4 rano a na lotniusku trzeba byc 2 godziny w czesniej a nie wszyscy sa z Katowic , tak jak my do Katowic prawie 3 H drogi a tu pod hotelami czeka sie na ludzo po 40 minut .I tak naprawde to trasfer trwa okolo 4- 5 h ....I to jest nie fer w stosunku do ludzi ktorzy jada do hotelu z lotniska .....Karte do pokoju dostaje sie okolo pół h czekania ...Ale mimo tych niedociagniec polecam ...Mimo wszystko polecam bo okolica jest przepiekna mozna isc w jedan strone do jednej miejscowosci albo w druga strone do innnej .Jeszcze raz pozdrawiam syna i Pania Wlascicielke oraz Kelnerow ......Jesli mialabym wrocic to jeszcze raz pojechalabym do hotelu Nano ...

4.5/6

Magdalena, Zamość 04.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Hotel Nano

Sam hotel bardzo czysty z bardzo pomocną obsługą, przyzwoitymi posiłkami i dosłownie o krok od morza. Polecam z czystym sumieniem! Super wycieczka do Mostaru. Proszę nie wykupować wycieczki Statkiem na Korculę, statek jest brudny, śmierdzący, bardzo długo płynie, a na widok podanego posiłku rybnego robi się niedobrze.

4.5/6

Tomasz, --- 13.09.2022

pobyt wrzesień 2022

Hotel składa się z dwóch budynków, spaliśmy w nowym, oddalonym od ulicy z basenem, basen bez wody, pokoje nowe, dobrze wyposażone, czyste, internet słaby, ręczniki, worki na śmieci, kosmetyki wymieniane codziennie lub na życzenie, posiłki jak to w Chorwacji starali się żeby urozmaicać, godziny posiłków dziwne 7:30-9:00 i 19:00-21:00. Personel wesoły i uczynny, ceny a'la carta dość wysokie w stosunku do sąsiednich restauracyjek. Ogólnie pozytywnie polecam. We wrześniu średnia wieku w obiekcie i na plaży 65+

4.5/6

PATRYCJA, Poznań 10.08.2019

W Hotelu Nano spędziliśmy tydzień, w pokoju 3* Pokój był schludny i ustawnie urządzony. W mojej ocenie niczego w nim nie brakowało. Klimatyzacja działała, pościel była czysta, pokój czysty. Widok z okna ok - na góry oraz sąsiednie budynki (w dalszej odległości). Standard jak na fotografiach. Minusem były ubogie śniadania - brak świeżego pieczywa i warzyw/owoców oraz niezmienne menu. Obiadokolacje za to bardzo dobre i bez zastrzeżeń. Pojawiały się i ryby i mięso a także warzywa i owoce. Dość zróżnicowane w ciągu naszego pobytu. Obsługa w kuchni bardzo miła i uczynna. Cieszyłam się na możliwość korzystania z basenu (jeden z kryteriów wyboru hotelu), jednak przez większość naszego pobytu basen był niedostępny dla gości hotelowych.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem