Opinie klientów o Nano

4.9 /6
164 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Michelle, Gdańsk 19.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Remont, syf i marne jedzenie

W hotelu Nano w Chorwacji przebywałem od 3 do 16 lipca 2024 roku. Pierwotnie mój pobyt miał rozpocząć się 2 lipca, jednak z powodu odwołania lotu został przesunięty na dzień następny. Niestety, straciliśmy w ten sposób jeden dzień, za który zapłaciliśmy, a spędziliśmy go na lotnisku. Do tej pory hotel nie zwrócił nam pieniędzy za niewykorzystaną dobę. Największym rozczarowaniem podczas pobytu był jednak odbywający się remont w hotelu. O remoncie nie zostaliśmy poinformowani, a prace budowlane odbywały się tuż nad naszym piętrem, co uniemożliwiało nam spokojny sen od godziny 8 rano. Było to niezwykle uciążliwe i wpłynęło negatywnie na nasze ogólne doświadczenie. Kolejnym aspektem, który nie spełnił naszych oczekiwań, były posiłki. Wyżywienie HB, które zamówiliśmy, obejmowało śniadania i obiadokolacje. Na miejscu okazało się jednak, że są to tylko śniadania i kolacje, a przerwa między nimi wynosiła ponad 10 godzin. Oferta przedstawiona przez Biuro Podróży Rainbow była więc niezgodna z rzeczywistością. Same posiłki były monotonne, a ilość owoców i warzyw była bardzo ograniczona. Jakość jedzenia pozostawiała wiele do życzenia. Pokój hotelowy również nie spełniał standardów. Większość mebli była zniszczona i w złym stanie. Pokój przed naszym przybyciem nie był dobrze posprzątany, co dodatkowo obniżyło naszą ocenę pobytu. Pomimo tych negatywnych doświadczeń, muszę pochwalić jedną z kelnerek w hotelu. Była to uprzejma kobieta o blond włosach, która zawsze starała się pomóc i poprawić nasz nastrój. Jej zaangażowanie i życzliwość były jedynymi pozytywnymi aspektami naszego pobytu. Mimo. że hotel nam nie przypadł do gustu i raczej był słaby, to okolica była przepiękna. Chorwacja urzekła nas swoimi malowniczymi krajobrazami i miło spędziliśmy czas poza hotelem, odkrywając uroki tego pięknego kraju. Podsumowując, nasz pobyt w hotelu Nano był rozczarowujący z wielu powodów: niepoinformowanie o remoncie, niska jakość posiłków, stan pokoju oraz brak zwrotu pieniędzy za niewykorzystaną dobę. Niestety, nie mogę polecić tego hotelu innym podróżnym. Niemniej jednak, sama Chorwacja jest warta odwiedzenia ze względu na swoje piękno i urokliwe miejsca.

2.0/6

Ania 07.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Zawiedziona

Cena nie adekwatna do świadczonych usług. Fatalna kuchnia w opcji HB. Wszystkiego jak na lekarstwo, wyboru praktycznie żadnego, kto pierwszy ten lepszy, mało warzyw i owoców, najtańsze z supermarketu. Śniadania to jajecznica parówki i tosty i tak co dzień. Kawa, napoje (jeden) i rozcieńczone alkohole to porażka. Za 'normalną' kawę trzeba było sobie zapłacić. Na deser sztuczne ciasto z folii jak u nas 20 lat temu. Smaki Chorwacji nie odkryte. Trzeba było robić zakupy do domu. Kolacja dopiero o 19.15 więc dodatkowe koszty, trzeba było wcześniej coś zjeść. O 18 jedli Czesi. Pokoje bardzo ok, czyste i sprzątane od 2.07 (wcześniej nie). Widok na tyły pierwszego budynku. Bardzo dobra lokalizacja. Obsługa w restauracji Super. Recepcja to fikcja bo praktycznie Pani jest nieobecna i nie mówi po angielsku. Plaża publiczna zatłoczona. Lepiej iść na dziką zatoczkę. Za tą cenę lepiej wziąć sobie apartament i wyżywienie we własnym zakresie. Wykwaterowanie bardzo wcześnie o godz 9 a transfer dopiero o 17, mimo że rezydent zapewniał że z reguły udaje się przedłużyć do godz 15. Nie odpowiadał na niektóre smsy. Transfer powrotny do Splitu 3,5 godziny (korki). Nie polecam.

1.5/6

Eugenia Anna, Radzyn Podlaski 16.07.2019

Nano omijaj

Hotel o bardzo słabej ofercie pokoje nie były sprzątane przez cały 7 dniowy turnus ,sprzątanie ograniczało się do zmiany ręczników już użytych i wysypania kosza ,sedes 1 raz oczyszczony na dowód zostawiono szczotkę w sedesie żeby to zauważyć o wymianie pościeli można było pomarzyć ,płyn do kąpieli i szampon po 1 buteleczce na start i to koniec a miało być , o papier toaletowy trzeba było się prosić a jedzonko po pierwszym dniu i tragicznym jedzeniu Panie zrobiły awanturę i to na naszą korzyść ,zmieniło się trochę na lepsze ,ale rosół z kostki z rozgotowanym makaronem był codziennie (nie 1 dzien bylo cos innego nie wiem co to było?)jedyny atut tego hotelu to bliskosc do wody ok 40 kroków .Obsługa nijaka ,bez uśmiechu jak za karę.

1.0/6

MICHAŁ, Nowy Kawęczyn 06.09.2021

nie polecam

słabe jedzenie, brak jakuzzi - w ofercie była, Basen więcej czasu nie czynny niż był , hotel jedynie co ma do zaoferowania na plus to położenie - blisko moża
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem