Opinie klientów o Osmine

5.5 /6
276 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.4
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Jarosław, Wrocław 02.08.2022

Miało być lepiej

Hotel z zewnątrz bardzo zachęca ale nie jest tak idealnie jak czytamy w innych opiniach. Po pierwsze pokój, mimo że sprzątany codziennie, był brudny. Przesuwając szafkę, za którą wpadła dziecku zabawka znaleźliśmy śmieci. To samo pod łóżkiem. W pokoju pełno mrówek. Widok z pokoju połowicznie na morze, bo w większości na dach następnego budynku. Pokój bardzo mały, w trzy osoby (z 3-letnim dzieckiem) tłoczno. Plaża wąska, z plastikowymi leżakami. Oczywiście plaga turystów "rezerwujących" leżaki. Klimatyzacja dawała radę tylko dlatego, że mieliśmy drugą kartę i chodziła cały czas, inaczej sobie tego nie wyobrażam. Woda najbrudniejsza spośród wszystkich zatoczek dookoła. Muł i wodorosty. Dookoła nie ma nic. Spacer do najbliższego sklepu to 30min (w jedna stronę) w totalnym upale i słońcu. Jedzenie bardzo średnie. "Kawa" jest niewiadomego pochodzenia czarnym płynem i nie nadaje się do spożywania. Większość mięs i ryb wysuszone na wiór. Zupy pyszne. Pomidory i ogórki śmierdzące. Lody z ohydnego proszku. Animacje to jakaś porażka. Prowadzone w języku francuskim i tylko dla dorosłych. Dla dzieci ZERO atrakcji. Żartem jest playroom czynny od 15 do 19. Rainbow wprowadza w błąd jeśli chodzi o czas transferu z lotniska. Nam zajął 1,5h! Pani na recepcji poleca wynajem auta za 70 euro, po czym w momencie jego odbioru dowiadujemy się, że do tego dochodzi 30 euro ubezpieczenia lub 500 euro kaucji (brak możliwości depozytu kartą). Napoje nalewane do szklanek 0,2 lub 0,25 więc w takim upale to żart. Piwo ohydne, soki najgorszej jakości. Notorycznie w barze brakowało szklanek, przez co albo czekało się 10min na wodę albo piło z gorącego szkła. Sama obsługa na to narzekała. "Plac zabaw" na dworze to zardzewiałe huśtawki i kilka drabinek, z których dziecko nie skorzysta gdy jasno, bo za duży upał (nie ma tam ani jednego drzewa) ani wieczorem, bo ktoś pożałował na jedną, małą latarnię. To samo z boiskiem, córka grała w piłkę w totalnej ciemności. Przekąski w lounge barze to suche paluszki i chipsy i szynka z serami, które zostały po kolacji. Wszystko zabierane dużo przed północą a w kilka dni nawet niepodawane. 5 min przed końcem posiłków w restauracji gaszono światła, zabierano jedzenie, wyciągano odkurzacze a szef sali chodził, mówił coś po chorwacku do gości i pokazywał na zegarek. Rezydentka tragedia - jedyny kontakt na lotnisku (wskazała autobus). Równie dobrze mogłoby jej nie być.

3.0/6

Łukasz, Nowe Miasto 28.08.2022

Pierwszy i ostatni raz

Nas Chorwacja nie zachwyciła, a sam hotel tylko w tym pomógł. Od początku, mrówki w pokoju, na prośbę o ogarnięcie sprawy, odczułem drwinę niż chęć pomocy. Później rezydentka na kolejną prośbę załatwiła zmianę pokoju. Room service słaby, pokoje sprzątane wybiórczo, czasem co 3 dni. Ogólnie bardzo słabo sprzątane, pajęczyny w pokojach, jakieś włosy na materacu itd. Brak czajnika w pokojach czy wody butelkowanej. To nie jest hotel dla rodzin z dziećmi. Brak jakichkolwiek atrakcji. Małe baseniki z zimną słoną wodą. Nie sprzątane. Komuś wypadła kupa i tak sobie pływała, wyłowiona siatką na motyle i tyle. Wyczyścili baseny dopiero po kilku dniach. Animacji nawet nie skomentuje, dla dorosłych tylko po francusku, dla dzieci w sumie 4h dziennie, na korytarzu w hotelu, albo w mini salce. All inclusive to to zdecydowanie nie jest. Od 7 do 10 śniadanie, od 12 do 14 obiad, od 19 do 21 śniadanie i tyle... jakieś przekąski na basenie od 17 w kilometrowej kolejce. Napoje tylko na basenie przez cały dzień i w lounge barze od 17. Plac zabaw pamięta Chorwacki PRL, 2 huśtawki i coś metalowego obok. Plaża wąska, żwirowa o szerokości 2 metrów. Nie polecamy.

3.0/6

DARIA, Gdynia 20.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Położenie to nie wszystko

Skusiłam się na wybór tego hotelu zachęcona licznymi pozytywnymi opiniami. Niestety hotel nie spełnił moich oczekiwań. Liczba mankamentów przewyższa fakt że hotel znajduje się w pięknej malowniczej scenerii - tu zgodzę się z każdym komentarzem na ten temat. Muszę również przyznać że serwowane jedzenie było bardzo smaczne. Jednak zaczynając od pokoju - na moje nieszczęście dostałam pokój usytuowany tuż nad parkingiem i uliczka dojazdowa co oznaczało wieczny hałas dochodzący z silników autokarów, mini busów, samochodów dostawczych 24/7. W takim miejscu w ogóle nie powinno być pokoi na użytek gości. W pokoju powinien znajdować się również minibar - ku mojemu zaskoczeniu lodówka była pusta z kartką ze jeśli mam ochotę na coś z mini baru muszę udać się do recepcji - tu chyba mijamy się z ideą i celem minibaru.. brak buteleczek z wodą w pokojach co chyba przy 4 * hotelu powinno być standardem. Goście chodzili ze swoimi butelkami na stołówkę napełniając je aby mieć wodę. Gdybym nie kupila wody na lotnisku nie miałabym za bardzo w co te wodę lać.. Na balkonach same ptasie gniazda co o tyle mi nie przeszkadzało co jednak ptasie odchody odbierały mi ochotę na pozostawianie chociaż tam ręczników do wywieszenia. Kolejna rzecz to otrzymanie pojedynczej karty do pokoju, za drugą trzeba było zapłacić 8 euro. Również poraz pierwszy spotykam się z czymś takim, nie chcę myśleć jak mają sobie poradzić osoby przyjeżdżające w większym gronie. Jeśli chcą mieć więcej kart niż jedna muszą liczyć się z dodatkowymi kosztami. Kolejna sprawa to lunch który był serwowany przy basenie w godz 16:30-17:30 - był to jedyny posiłek „do wyczerpania zapasów” czasami już o godz 17 nie było nic do jedzenia a obsługa z dezaprobatą odpowiadala na uwagi, że poprostu się skończyło. Jak można pozwolić sobie na coś takiego ? Jeśli jest informacja o serwowanych posiłkach w konkretnej godzinie to coś takiego nie powinno mieć miejsca. Na stołówce/ restauracji kolejna odpychająca sprawa mianowicie kelnerzy zbierający talerze jeździli wózkami z przezroczystymi kontenerami i od razu nad głową zrzucali jedzenie i jechali dalej do stoliku obok i znów to samo zrzut i jedziemy dalej 50 cm od twarzy - coś obrzydliwego. Kolejna sprawa to niestety jakikolwiek brak ogarniania strefy leżaków pod koniec dnia, niestety większość z gości tam gdzie leżała pozostawiała po sobie puste kubeczki po „drinkach” i niestety nie zawsze było to sprzątane. Co do „drinkow” kolejny zarzut - bardzo marny wybór alkoholi na all inclusive. Wino, piwo, jakiś gin - o kolorowym drinku można było zapomnieć, chyba że się za niego zapłaciło. Hotel moim zdaniem na 4 gwiazdki nie zasłużył - tylko mocne 3.

2.5/6

krzyu 03.08.2019

Nigdy więcej !

Tylko miejsce jest urokliwe, reszta hmm - masakra. All inclusive tylko z nazwy. 3 posiłki dziennie, żadnych dodatków miedzy posiłkami (lodów, owoców itp), przez 7 dni pobytu 2 lub 3 razy ryba w dziwnym wykonaniu, bardzo mały wybór dań. Na bardzo duży plus zasługują animatorzy, szczególnie Pani Mariola -dziewczyna jest niesamowita ze swoimi pomysłami. Nie polecamy !!!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem