Opinie klientów o Sunce (Gradac)

5.0 /6
255 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.3
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Artur, Warszawa 08.07.2022

Średnio

Wyjazd udany, hotel ze względu na wyżywienie mocno średni

3.0/6

Joanna, Gdynia 08.08.2021

Cudowne miejsce, hotel mniej niż średni

Hotel wychodzi chyba z założenia, że miejscówka wystarczy za wszystko! Będziemy wspominać bajkowe turkusy i szmaragdy morza, zielenie nadmorskich sosen i palm, majestat gór... Tyle tylko, że posiłki w hotelu bardzo słabej jakości, często z recyklingu, gotowe, z puszki, mrożone, prawdopodobnie mocno chemiczne, ponieważ wiele osób skarżyło się na problemy trawienne. Obsługa stara się mówić po polsku, jest grzeczna w taki trochę wyuczony sposób, ale można czasem spotkać się z arogancją przy najmniejszym zwróceniu uwagi. Kwestia tzw opłaty turystycznej w wysokości 10 kn za osobę/dzień jest co najmniej niejasna (nie było o niej mowy w momencie zawarcia umowy), zażądano jej w momencie prośby o zwrot dowodów osobistych (skanowanych!!!) w recepcji, tak jakby one stanowiły swoisty zastaw, fant do wykupienia. Nie otrzymaliśmy rachunku po opłaceniu opłaty turystycznej pomimo interwencji u rezydenrki, p. Ewy. P. Ewa zresztą we wszystkich sprawach była bardzo miła (jak nakazują kanony sztuki rezydeckiej), jednak była słabo poinformowana i wprowadzała turystów w błąd np w sprawie konieczności posiadania paszportu przy wjeździe na teren BiH. Generalnie w niczym nie pomagała. Sprzątanie praktycznie nie istniało (2 razy w tygodniu wyrzucane śmieci i wymiana ręczników). Wino bardzo słabe, bywało że nie do picia, espresso zdarzało się w dużych filiżankach (kelnerka oburzona po zwróceniu uwagi,nie powiedzieliśmy przecież, że chcemu mało kawy!). Jednym słowem miejsce baaardzo polecamy, natomiast obsługa hotelu musi się jeszcze wiele nauczyć (może z wyjątkiem zdecydowanie bardziej przyjaznej męskiej części obsługi)

3.0/6

Marek, Lublin 12.09.2021

Srednio

W szczycie sezonu zamieszanie z pokojami (wersji bez widoku na morze nie polecam nikomu). Jedzenie mocno średnie. Plusem bliskość morza no i okolica.

3.0/6

Jarosław, Warszawa 05.06.2022

fatalny rezydent

Hotel i obsługa OK. Ale rezydent fatalny i arogancki (maksymalnie negatywna ocena). Niech on będzie z Wami
158596064
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem