Opinie klientów o Sunce (Gradac)

5.0 /6
255 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.3
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Alicja 17.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Rozczarowanie, ale przynajmniej w ładnej okolicy.

Hotel super położony, baseny fajne, pokoje spoko, choć widać na nich ząb czasu. Na wyposażeniu nie ma suszarki i sejfu, a słuchawka prysznicowa jest zamontowana na wysokości bioder - to z minusów. Nikt tym nie zarządza. Basen miał być czynny 8-20, a 2 razy przed 7 obudziła nas pluskająca się rodzinka plus kilka razy po 20 z basenu korzystała miejscowa młodzież (w tym raz w ubraniach). Nie było komu zwrócić uwagi. Przez pierwszy tydzień klimatyzacja w hotelu nie chłodziła, bo 2 pokoje chciały mieć ustawione grzanie... Oczywiście nie można było im zaproponować dodatkowych okryć czy otwieranie okna w ciągu dnia, żeby się pokój nagrzał. Gdy ostatniego dnia nie było prądu w stołówce (z restauracją nie ma to nic wspólnego) nie podano nic do picia (poza mlekiem do płatków) "bo nie ma prądu" - znowu, brak zarządzania i zorganizowania chociażby głupich dzbanków z wodą. Jedzenie (z reguły 3 mięsa do wyboru i 3 dodatki) jest nakładane przez pana (jak na stołówce). Wino jest podawana w lampkach 0,2 choć w opisie przysługuje do posiłku 0,3. Na sali jest tylko 1 krzesełko do karmienia i to takie dla mniejszych dzieci (drobna dwulatka ledwo się mieści). Wiem, jak tam wyglądało jeszcze 3 lata temu, więc ten spadek jakości przy równoczesnym wzroście ceny zachęcił mnie do wylania żalów.

3.0/6

ANDRZEJ Śląskie 22.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

Wypoczynek po sezonie

Przepięknie położony hotel w pierwszej lini brzegowej przy deptaku,obsługa miła i pomocna.Miejscowość Gradac to urokliwe miasteczko przy deptaku są restauracje,sklepy i piekarnie. Dobra baza wypadowa do zwiedzania Chorwacji i sąsiadów.Przepiękne krajobrazy z plazy widok na wyspy .To by było na tyle z +.Hotelowe pokoje znajdują się w dwóch budynkach, jednym wyremontowanym przy basenach i część starsza bez basenów w tych pokojach tylko ma sens pobyt z balkonem.na plus pokoje są regularnie sprzątane.a z balkonów widok na morze i deptak.Kierownictwo hotelu chyba oszczędza na turystach z Polski, skoro jak byliśmy w większości to jedzenie było wręcz ochydne,a( trudno nazwać spieczony kapiący tłuszczem boczek mięsem czy też zupy bez smaku.....) jak pojawili się zagraniczni turyści z Niemiec to się poprawiło,co nię znaczy że było dobre.To był mój pierwszy pobyt w Chorwacji,ten hotel z powodu wyżywienia nie zachęcił mnie do ponownego przyjazdu.

3.0/6

Anna, Kraków 02.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Piękne położenie hotelu, pozostałe świadczenia do wymiany

Lokalizacja hotelu wspaniała, plaża na wyciągnięcie ręki, piękne widoki, szum fal,dużo cienia na tarasach hotelowych, jednak na tym plusy się kończą. Hotel ekonomiczny dla osób niewymagających, widać oszczędności na każdym kroku.Posiłki niesmaczne z niewielkim wyborem, nakładane przez obsługę w małych porcjach. Często zimne, spalone lub twarde, pojawiała się też ryba mrożona typu " paluszki z biedronki ", sałatki wszystkie kwaśne, przyprawione octem. Kucharz/ Kucharka gotuje chyba za karę . Należy również dodać ,że posiłki nie są gotowane na miejscu, przewożone z innego hotelu. Do posiłków brak soków wymienionych w ofercie. Polecam restauracje w Porcie, dla odmiany można smacznie zjeść. Obsługa w recepcji bardzo miła, Pan Dawid rezydent, kompetentny posiada wiedzę o regionie, potrafi zainteresować, i doradzić odnośnie wycieczek, z cierpliwością znosił nasze pytania i zażalenia. Nasz ostatni wieczór i noc to brak prądu. W kompletnych ciemnościach pakowanie się, również wykwaterowanie. Właściciel hotelu codziennie przesiadujący na tarasie hotelowym, i wiedzący,że częstą występują braki w dostawie prądu ( podczas naszego pobytu 2 razy ) nie zadbał nawet o jedną latarkę, czy świece aby można było oświetlić korytarz z wieloma schodami i przejście również schodami do autokaru. Cudem nikt nie złamał sobie nogi i zniósł bagaże. Polecam zabrać ze sobą latarkę, gdyż w takich sytuacjach telefonu nie można naładować.

3.0/6

Bartosz, Bielsko Biała 26.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Wczasy Czerwiec 2024

Jesteśmy tu drugi raz, niestety wielkie rozczarowanie jedzeniem. Brak owoców(wyjątkiem jest kawałek arbuza na niby deser po kolacji), brak ciast oraz słodkości. Jedzenie jest monotonne, są dni że nie ma się czym najeść. Podają tu zazwyczaj najtańsze jedzenie. Rok temu jedzenie było lepsze i bardziej urozmaicone takie jak kalmary, większy wybór ryb, sosy do sałatek, rogaliki na śniadanie. Pod względem jedzenia nie polecam. Plusem jest lokalizacja, miła obsługa,czystość i baseny.
159606164
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem