Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie w hotelu słabawe. Zupy to tylko woda. Mięso 2 x dziennie di znudzenia. Porcjowane przez kelnera. Śniadania zjadliwe. Hotel na dwie gwiazdki. Łazienka do wymiany. Fotele na balkonie również. Obsługa hotelowa bardzo miła. Miejscowość przepiękna. Jest gdzie spacerować. Rejs na Korcula oraz wycieczkę na szklane tarasy Biokovo szczerze polecam. Na plus do obiadu i kolacji lampka winka lub kufel piwa.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Opinie o hotelu pisane wcześniej są zgodne z prawdą. Odremontowany ośrodek zakładowy o podwyższonym standardzie (klimatyzacja, basen). Położony blisko kamienistej plaży, która w sezonie na pewno jest mocno zatłoczona (bo dość wąska). Największym minusem jest stołówka - dania nakładane przez obsługę i nie zawsze się wie, co to jest (na przykład bezsensem było branie ziemniaków do gulaszu z kluseczkami - ale kto wiedział, że co jest w gulaszu?). Dla osób znający all inclusive z Grecji czy Turcji może to być szok. Wszystko pod wydział. I codziennie to samo (śniadanie), albo to samo danie przez kilka dni. Wodę trzeba kupować samemu w sklepie (ok. 1 euro 1,5 litra). Napoje gorące tylko do śniadania. Brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych - zejście do stołówki po krętych schodach. Tragedią jest internet - wolny i co chwila połączenie jest zrywane. Pokoje czyste, ale wyposażenie najtańsze - podobnie z łazienką. W czerwcu z przelotem pobyt za osobę na 7 dni to 1-1,2 tys. zł i jest to cena do zaakceptowania za ten standard. W sezonie 3-4 tys. za osobę jest grubą pomyłką.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobrze
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Największą zaletą hotelu jest doskonała lokalizacja. Na plaże można dostać się w kilka minut. Pokoje z klimatyzacją indywidualnie sterowaną. Wyżywienie lepiej sobie zapewnić w własnym zakresie. Głodny nikt chodzić nie będzie, ale śniadania po tygodniu są mocno monotonne. Na śniadanie z warzyw była tylko sałata/rukola i ogórek zielony. Obiady i kolacje były całkiem przyzwoite. Obsługa bardzo pomocna i uśmiechnięta. Widok z pokoju na góry przepiękny. Hotel znajduje się przy markecie Tommy. Ogólnie polecam, jednak polecałabym jeszcze bardziej bez wyżywienia.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
spokojne miasteczko dla osób szukających kameralnego wypoczynku
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony bardzo blisko plaży i u nas akurat z balkonu był widok na morze co jest największym plusem tego ośrodka.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na niewielkim wzniesieniu podejście pod górkę. Pokój w hotelu nie mogę się przyczepić wszystko co trzeba jest, klima bez zarzutu lodówka też. Basen niewielki, ale daje radę. Obok hotelu sklep. blisko do plaży, oczywiście kamienie zalecam buty, minus na plaży to prysznic tam gdzie jest to trzeba zapłacić 2 kuny za 30 sekund wody. Sam Garadac super bardzo fajna promenada, bardzo klimatycznie miasteczko choć niewielkie, ale widok gór i morza jednocześnie fantastyczny. Z powodu Covid lub innego trudno mi ocenić zbyt rzadko wymieniane obrusy na restauracji i osobiście mocno mi to przeszkadzało. Jedzenie wybór z dań i w sumie zawsze któreś dobre było, śniadania spoko. Do kolacji zawsze był jakiś deser czy to w postaci owoców, ciast czy lodów. Zdecydowanie za mało owoców do posiłków szczególnie w sezonie kiedy jest ich dużo. Ogólnie uważam pobyt i wakacje za udane.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zaniedbany, skromny ale obsługa przemiła, kuchnia 3*, feler to brak owoców . Okolice przepiękne, Gradac urokliwy. Na tygodniowy wyjazd super.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje jeśli chodzi o hotel i mijscoaość udane. Minus to transport (między lądowanie w Czarnogórze - o tym Biuro nie wspomina przy sprzedaży wycieczki, oraz makabrycznie długi transfer z Dubrownika do Hotelu w Gradac ).
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Opisując hotel tak naprawdę 2 gwiazdkowy to wszystko jest na tym poziomie.Tutaj nie ma winy hotelu tylko jest to ocena dla organizatora .Jest to kolejny raz gdy kupiliśmy wyjazd z przekłamanym opisem.Jedyna pociecha że za wyjazd płaciliśmy z ostatniej chwili i tyle ile to było warte czyli bardzo słabo na kazdym poziomie usługi i to jest tylko i wyłącznie wina organizatora.