Opinie klientów o Gradac

4.5 /6
324 
opinie
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Marek, Częstochowa 27.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Dalamtyński RAJ

Miejscowość Gradac jest niewielka i bardzo spokojna. Ceny w lokalach i sklepach nie są wygórowane. Gałka lodów 1,5-2 euro, piwo w lokalach przy plaży 2,3-3,7 euro. Widoki są przepiekne. Morze cieplutkie i niezwykle ciepłe. Z hotelu na plażę i promenadę spacerową można dojść w 3 minuty. Obok hotelu znajduje się dobrze zaopatrzony market. Hotel Gradac jest nieduży i cichy. W hotelu 95% gości to Polacy. Obsługa na recepcji i restauracji rozumie po polsku i stara się też po polsku mówić. Pokoje są czyste choć mają swoje lata. Ręczniki wymieniane co 2 dzień. W pokoju jest mała lodówka i telewizor. Piękny widok z 2 piętra na morze. Wyżywienie jest przyzwoite choć bez szaleństw. Śniadania są klasyczne: 3 potrawy na ciepło - jajecznica lub sadzone jajka, smażone kiełbaski i ciepłe burki, Wędliny (3 rodzaje), ser żółty (3 rodzaje), twarożek. Na obiad są 2 zupy i trzy dania mięsne. Na kolacje są dwa dania mięsne i jedno rybne. Jedzenie podawane jest przez obsługę, ale nie jest limitowane i można kilka razy dokładać lub brać nowe potrawy. UWAGA od 2023 Hotel Gradac wprowadził zmiany w zakresie oferty all inclusive. W ofercie RAINBOW jest podane, że napoje alkoholowe podawane są tylko do posiłków. Natomiast w rzeczywistości w godzinach od 15 do 22 można korzystać bez ograniczeń z piwa, białego i czerwonego wina, rakiji oraz napojów jabłkowego i pomarańczowego. Do dyspozycji jest też ekspres do kawy. Do dyspozycji gości jest niewielki basen. Woda jest bardzo czysta. Nie ma problemu z dostępnością leżaków. Rezydent Rainbowa jest miły , uczynny i kompetentny. Wycieczki zorganizowane są profesjonalnie. Bardzo dobrzy są piloci i przewodnicy. Szczególnie polecam wycieczkę do Dubrownika. Hotel zasługuje na swoje 3 gwiazdki, choć może być rozczarowaniem dla osób przyzwyczajonych do standadów tureckich hoteli. W sierpniu 2023 w hotelu została wymieniona klimatyzacja - działa bardzo dobrze.

5.0/6

Aleksandra 21.07.2017

Świetne wakacje za dobrą cenę :)

13.07-20.07 Wakacje zaliczam do jednych z bardziej udanych. Jasne, hotel to nie ósmy cud świata, a zwykły chorwacki hotelik. Zdjęcie idealnie przedstawiają stan faktyczny. Wiedzieliśmy czego się spodziewać - i to też dostaliśmy. Jesteśmy pewni, że do hotelu Gradac jeszcze wrócimy!

5.0/6

Karolina 22.06.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Gradac 8- 15.07

Idealne miejsce na spokojny wypoczynek, z dala od zgiełku i hałasu. Dużo miejsca do spacerowania. Jeśli ktoś jest chętny na wycieczki- do wyboru 5 wycieczek calodniowych. Samodzielnie można poruszać się autobusami miedzymiastowymi lub wynajętym samochodem. Kamienista plaża zakończona portem, a wzdłuż niej promenada ze sklepikami z pamiątkami, lodami, ubraniami.

5.0/6

Dominik, Toruń 31.08.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Bardzo pozytywnie

Pobyt oceniam bardzo pozytywnie. To był mój pierwszy zorganizowany wyjazd za granicę, który niósł za soba mnóstwo obaw. Jednak okazały się one bezpodstawne. W tym malowniczym miejscu zastaliśmy ładny, przestronny, klimatyzowany pokój. Blisko do kamienistej plaży i czystej wody. Dla osób niechetnie opuszczających pokój alternatywą jest hotelowy basen - należy uważać na mała ilość leżaków, często zaklepanych na cały dzień. Posiłki smaczne i obfite. sniadania mogą wydawac sie monotonne, jednak ilość rzeczy sprawia, że możemy codziennie skomponować sobie inny posiłek. Długi transfer z lotniska bo 3 godziny, ale rekompensuja go widoki w trakcie jazdy. Jestem troche rozczarowany opieką rezydenta, która polegała na organizowanych dwugodzinnych dyzurach, których podczas mojego pobytu były 4 - z czego na 2-óch nie była obecna Pani rezydent tylko jej asystentka. Najgorszą rzeczą w całej wycieczce było ponad trzygodzinne opóxnienie samolotu i dezinformacja na lotnisku w Gdańsku. Dzieki tym doświadczeniom będę z rezerwą podchodził do przewoźnika "Travel Service".
129303181
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem