Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.0/6
JOANNA i PRZEMEK, GDYNIA 08.07.2019
Wypoczynek w Gradac
Cena wakacji nie jest adekwatna (za wysoka) do jakości wypoczynku. Niemiło się rozczarowaliśmy i ABSOLUTNIE NIE POLECAMY tego hotelu (zakwaterowanie, wyżywienie). Opis oferty nie jest zgodny ze stanem faktycznym hotelu. Cena wycieczek fakultatywnych jest inna (niższa) na miejscu u rezydenta niż na stronie internetowej biura. Pokój (bardzo mały) na 2 piętrze-ładny widok. Pokój w dniu przyjazdu nie był posprzątany: nie odkurzony dywan, brudny brodzik, podłoga w łazience, kołdry bardzo brudne-poplamione. Podczas 7 dniowego pobytu pościel i ręczniki mimo kartki PLEASE CLEAN THE ROOM nie zostały wymienione. Obsługa bardzo młoda- sezonowi praktykanci? Jedzenie jałowe, rozgotowane, monotonne (codziennie rano jajka w różnej postaci), zupy-nie jadalne, bardzo mały wybór, owoce-sporadycznie, deser np. kawałek najtańszej rolady z hipermarketu. Na stołówce brudno, obrusy na stolikach poplamione. Bardzo długo trzeba było czekać na obsługę (np. podanie piwa). Bardzo skromne lunch boxy (składające się z kanapki z suchego chleba tostowego przełożonej kawałkiem pieczonego mięsa, małej butelki wody oraz jabłka). Panie z recepcji miłe. Hotel bardzo słabo zarządzany, klatki schodowe brudne (zdechłe robactwo), w dniu przyjazdu brak leżaków i stolików przy basenie po interwencji rezydenta sprzęt został dostarczony.
2.0/6
Matka z corka, Gdynia 21.09.2019
Porazka
Lot opozniony 4 h.Obsluga w recepcji rzenujaca i smierdzaca papierosami a ulokowana przy wejsciu do jadalni. Pokoje czyste. Jedzenie monotonne, Lokalizacja hotelu bardzo dobra. Obsluga wycieczek reprezentujaca niski poziom - wycieczka opozniona 1,5 h,pozniej nadrabiana przez pilota skutkowala "biegiem w trakcie zwiedzania" nie warta zaplaconych pieniedzy. Nie jestem zadowolona, a byla to wycieczka oplacona przez rodzine na 30te urodziny.
2.0/6
Ewelina, Rogów 07.08.2022
Pobyt w hotelu Gradac
Pokoje rodem z PRL, na wykładzinach ogromne plamy, mnóstwo kurzu i pajęczyn. Hotel blisko plaży, czysty basen i miła obsługa. Jednak jedzenie to jedna wielka tragedia: praktycznie dziennie to samo, bez smaku, tłuste i bardzo ubogi wybór. Mięso zazwyczaj twarde…Stołówka brudna, miałam wrażenie ze sprzątana była w zeszłym roku…
2.0/6
Agnieszka i Krzysztof 09.09.2018
Tragiczne jedzenie !
Uważam że, trzy gwiazdki zdecydowanie na wyrost. Pokoje czyste, choć dziwnie w nich pachniało. Wyżywienie to tragedia i największy mankament tego hotelu. Wchodząc na stołówkę czuć było nieprzyjemny zapach, jakby ktoś zmywał podłoge bez użycia żadnych płynów i detergentów tylko wodą. Jedzenie słabo doprawione, często zimne, czasem nieświeże. Co nie zeszło na kolację jednego dnia, było następnego dnia wrzucane w sniadanie lub obiad czyli nic nie mogło się zmarnować. Soki rozcieńczane wodą, piwo rozcieńczane wodą, małe porcje mięsa (udko z kurczaka dzielone na 3 porcje), zupa pomidorowa którą podali to był chyba sos bolonese, którego nie zjedliśmy dzień wczesniej zagotowany z woda. Apeluję do biura Rainbow aby zwrócić uwagde na poziom wyżywienia w tym hotelu bo jego poziom pozostawia niesmak po pobycie. Pozatym miasto jest w dobrej lokalizacji, dobra baza do zwiedzania Dalmacji i przyjemne plaże. Ceny wycieczek faktultatywnych biura Rainbow dużo wyższe niż orientacyjne ceny podane w ofercie (nawet 80 % wyższe).