Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ok, obsługa pokojowa (sprzątanie) bardzo dobra. Obsługa na stałówce niemiła, ludzie tam pracujący nie potrafią się do ludzi uśmiechać. To samo w barze na plaży. Pani niechlujnie ubrana i bardzo niemiła. Jedzenie średniej jakości. Mięso twarde nieprzyprawione.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
ogólnie cena absolutnie nie adekwatna do warunków, które panują w hotelu. nie wiem skąd 4* i na pewno nie wrócimy w to miejsce
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Za dopłatą dostaliśmy pokój z widokiem na morze, niby ok ale zapach jaki nas przywitał zalatywał szpitalem. W kolejnych dniach było czuć kanalizację. Jedzenie monotonne i niedoprawione. Bar na plaży, przekąski porażka, resztki ze śniadania głównie buły, zero owoców. Obsługa średnia, jeden uprzejmy kelner, reszta bez uśmiechu, sztućce kładli gołą ręką trzymając za tę część którą się je posiłek, ogromny chałas i harmider. Ale absolutny sztos to plaża. Koty srające i sikające pod leżaki, smród. Plaża zamykana o 20.00, albo idziesz do pokoju albo na głośny taras, nie polecam i nie wrócę.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładnie położony i to by było na tyle. Pokój czysty, ale lodówka i klimatyzacja przez dwa dni nie działały, nie dało się zamknąć drzwi od środka. W całym hotelu były przerwy w dostawie prądu, nie działała jedna winda, druga zatrzymywała się jak chciała. Wyżywienie all inclusive z trzeciego świata; przykład: jajka sadzone przypalone od spodu, surowe z góry, jajecznica i omlet z proszku, na obiad stawiali z boku odgrzewana kolację, jedyne zjadliwe danie to pizza i tylko to jadły dzieci. Pani która serwowała live cooking dawała najgorsze kawałki i robiła krzywą minę jak prosiliśmy o dokładkę albo o ładniejszy kawałek. Dostępna była tylko kawa instant z automatu.. Parking rzekomo był, ale trzeba było polować na miejsce, bo te za szlabanem były płatne i była ich ograniczona ilość. Ręczniki plażowe za 20 euro kaucji, były dziurawe a za wymianę na świeże płaciło się 2 euro! Baru w lobby nie było a drinki serwowane z automatu były obrzydliwe. Bar na plaży serwował napoje z automatu w brudnych szklankach i pizzę/ ciastka ze śniadania. Na koniec doliczono nam obok taxy klimatycznej jakieś ubezpieczenie które kosztowało nas w sumie 42 euro. Nie było tego w umowie z Rainbow a staff nie umiał wytłumaczyć co to za ubezpieczenie. Nie wiem kto ocenił w Rainbow ten hotel na 5 gwiazdek, byliśmy z Rainbow w Turcji i w Tajlandii i standard był nieporównywalny.