Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeśli ktoś chce spędzić urlop w pięknym, malowniczym miejscu to miejscowość Dvernik. Jeśli ktoś chce spędzić urlop w hotelu, to nie jest nim Ivando. Wyżywienie na poziomie pensjonatu. Obsługa bardzo miła i uczynna. Pokoje czyste ale nie sprzątane codziennie, oprócz wynoszenia śmieci. Obsługa Rainbow na miejscu w hotelu w skali od1 do 6 daje 6. Obsługa Rainbow w czasie całej imprezy 1, w tym zamiana pokoi, opóźniony lot, brak klimatyzacji w autobusie wiozącego nas z lotniska. Szczególne podziękowania dla Pana Rezydenta Dawida, który pomógł nam w zakupie walizki. Bardzo dziękuję.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak na standardy Chorwacji to jest ok aczkolwiek nie oceniłabym tego miejsca jako bardzo dobry, czy solidny hotel 4* jak większość tutejszych opinii. Jedzenie świeże, ale dalekie od urozmaiconego i bogatego zarówno pod kątem warzyw, owoców, jak i dań głównych. W mojej opinii - 6/10. Kawa zazwyczaj w hotelach nie jest najpyszniejsza :D ale tutaj to naprawdę jakiś inny wymiar napoju. Pokoje - nowe, czyste. Polecam zaopatrzyć się w mydło, szampony itp. bo jak kot napłakał dostaje się od serwisu hotelowego. Podobnie z ręcznikami plażowymi (brak). Uważam że biuro podróży powinno o takich rzeczach informować na stronie. Jak dla mnie mocna trójka*, natomiast do klasycznego europejskiego standardu 4* jak dla mnie jeszcze daleko. Dlatego polecam tylko oferty promocyjne/last minute. Gdybym przyjechała w regularnej sezonowej cenie, to byłabym raczej mocno rozczarowana :D
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje w Drveniku były bardzo udane, mimo że spędziliśmy je z Rainbow ;) Miejscowość przed sezonem jest uroczo spokojna. Jej piękne położenie to atrakcja sama w sobie. Niestety sporo do życzenia pozostawia organizacja wycieczki przez biuro, zachowanie rezydenta oraz wyżywienie. W opinii koncentrujemy się na negatywach, bo być może będzie to dla kogoś pomocne. Sam Drvenik i jego okolice są zdecydowanie warte odwiedzenia, ale niekoniecznie z Rainbow. Niedogodności zaczęły się jeszcze przed wyjazdem – miesiąc wcześniej biuro poinformowało, że nie będzie lotu z Gdańska, dlatego możemy lecieć z Warszawy (z rekompensatą 100 zł od osoby), zrezygnować lub zmienić wycieczkę. Zależało nam na tej konkretnej wycieczce ze względu na położenie hotelu, dlatego nie zrezygnowaliśmy, ale oczywiste jest, że 100 zł nie wystarczyło na podróż z Trójmiasta do Warszawy w dwie strony – musieliśmy dopłacić.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogólnie ok, ale przyjeżdżając na wypoczynek chciałbym się dobrze wysypiać. Niestety materace są wyleżane, zapadnięte na środku, należałoby je już dawno wymienić.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Widoki piękne, plaże i okolica też ale bardzo rozczarowałam się jakością jedzenia i zasadami hotelu. Jedzenia często nie szło zjeść, niesmaczne.Mało warzyw i owoców.Panowala zasada kto pierwszy ten lepszy, bo później nie donoszono owoców.Zresztą owoce były podawane tylko raz w tygodniu.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jestem bardzo rozczarowany hotelem, pokojem a szczególnie klimatyzacją oraz informacjami biura na temat hotelu i w mniejszym stopniu wyżywieniem. Hotel pewnie spełniał kryteria Chorwackiego Ministerstwa, aby otrzymać 4 gwiazdki (wielkość pokoju, parking itd.). To jednak nie oznacza, że zobowiązywał do nadania pokojowi jakieś przytulności, pokój był surowy, ściany białe, nawet obrazka na ścianie nie było. Sprzęty już swoje lata miały. o ile suszarka do włosów mnie nie interesowała, to klimatyzator już bardzo. Po prostu miło by było wrócić do pokoju po plażowaniu i się schłodzić, ale klimatyzacja tylko obniżała temperaturę. Obniżała nie oznacza, że do żądanej temperatury, bo tak dobrze nie było. Klimatyzator ledwo dmuchał zimnym powietrzem, co można było odczuć stając pod urządzeniem, najlepiej mokrym. W nocy zdarzało mu się wydawać piski. Zgłoszenie w recepcji problemu z klimatyzacją zaowocowało interwencją poprzedzono wywodem pani w recepcji o tym, że u niej w domu ma ona 25 stopni, co odebrałem jako sugestie, że też sobie powinienem tak ustawić. Interwencja nic nie zmieniła w pracy klimatyzatora. W ulotce powitalnej Rainbow napisał, że klimatyzacja działa przy zamkniętych drzwiach i oknach, co sugerowało wyposażenie pokoju w system wyłączający klimatyzator po otwarciu jednego z wymienionych, ale tak nie było. Uważam, że Biuro świadomie wprowadziło mnie w błąd. Wyżywienie było monotonne, zmieniały się dania na kolacje i chyba zupy. W ogóle miałem wrażenie, że ważniejszy od mojego zadowolenie z pobytu był rachunek ekonomiczny (taka ilość masła przewidziano na śniadanie, przyszedłeś gdy już masła nie było, więc go nie dostaniesz). Rozumiem, że biznes musi się opłacać. Zdaje sobie sprawę z tego, że to, że tam już więcej nie pojadę nie wpłynie na przyjazd innych, którzy też się rozczarują i już nie wrócą, ale dają zarobić biuru i właścicielowi hotelu. Mój kolejny wyjazd z Biurem Podróży Rainbow stoi pod dużym znakiem zapytania.