Opinie o Ivando

Kategoria lokalna: 4

5.5/6
(183 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.1
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Ivando słaby hotel

    Katarzyna, POLKOWICE 07.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Widoki piękne, plaże i okolica też ale bardzo rozczarowałam się jakością jedzenia i zasadami hotelu. Jedzenia często nie szło zjeść, niesmaczne.Mało warzyw i owoców.Panowala zasada kto pierwszy ten lepszy, bo później nie donoszono owoców.Zresztą owoce były podawane tylko raz w tygodniu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wakacje

    MONIKA, MOGIELNICA 29.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Polecam wszystkim niezdecydowanym wyjazd do Chorwacji szczególnie na Makarską Riwierę przepiękna okolica, wszędzie blisko i jest tam naprawdę co robić.Wycieczki fakultatywne rewelacja.Pozdrawiam pana rezydenta p.Areksandra wszystko na 6+

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    rozczarowanie

    Ryszard, Łaziska Górne 16.09.2024 | Tagi: 46-55 lat, samemu

    Jestem bardzo rozczarowany hotelem, pokojem a szczególnie klimatyzacją oraz informacjami biura na temat hotelu i w mniejszym stopniu wyżywieniem. Hotel pewnie spełniał kryteria Chorwackiego Ministerstwa, aby otrzymać 4 gwiazdki (wielkość pokoju, parking itd.). To jednak nie oznacza, że zobowiązywał do nadania pokojowi jakieś przytulności, pokój był surowy, ściany białe, nawet obrazka na ścianie nie było. Sprzęty już swoje lata miały. o ile suszarka do włosów mnie nie interesowała, to klimatyzator już bardzo. Po prostu miło by było wrócić do pokoju po plażowaniu i się schłodzić, ale klimatyzacja tylko obniżała temperaturę. Obniżała nie oznacza, że do żądanej temperatury, bo tak dobrze nie było. Klimatyzator ledwo dmuchał zimnym powietrzem, co można było odczuć stając pod urządzeniem, najlepiej mokrym. W nocy zdarzało mu się wydawać piski. Zgłoszenie w recepcji problemu z klimatyzacją zaowocowało interwencją poprzedzono wywodem pani w recepcji o tym, że u niej w domu ma ona 25 stopni, co odebrałem jako sugestie, że też sobie powinienem tak ustawić. Interwencja nic nie zmieniła w pracy klimatyzatora. W ulotce powitalnej Rainbow napisał, że klimatyzacja działa przy zamkniętych drzwiach i oknach, co sugerowało wyposażenie pokoju w system wyłączający klimatyzator po otwarciu jednego z wymienionych, ale tak nie było. Uważam, że Biuro świadomie wprowadziło mnie w błąd. Wyżywienie było monotonne, zmieniały się dania na kolacje i chyba zupy. W ogóle miałem wrażenie, że ważniejszy od mojego zadowolenie z pobytu był rachunek ekonomiczny (taka ilość masła przewidziano na śniadanie, przyszedłeś gdy już masła nie było, więc go nie dostaniesz). Rozumiem, że biznes musi się opłacać. Zdaje sobie sprawę z tego, że to, że tam już więcej nie pojadę nie wpłynie na przyjazd innych, którzy też się rozczarują i już nie wrócą, ale dają zarobić biuru i właścicielowi hotelu. Mój kolejny wyjazd z Biurem Podróży Rainbow stoi pod dużym znakiem zapytania.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem