Kategoria lokalna: Pensjonat
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w miejscowości Vela Luka na wyspie Korcula. Super lokalizacja, pokój czysty codziennie sprzątany. Śniadania dobre, ale codziennie to samo. Obiadokolacje dobre i różnorodne. Soki, wino i piwo do obiadokolacji bez ograniczeń. Krótki czas trwania posiłków (od 7:30 do 9:00 śniadania) oraz (od 19:00 do 20:00 obiadokolacje). Duży taras przy restauracji, niestety na który nie można wyjść bo drzwi są zamknięte na klucz i aby wyjść na taras należy wyjść z hotelu. Pokoje w ramach wycieczki Rainbow są bez balkonów i bez widoku na morze o czym nie było informacji przy wyborze tego hotelu. Do najbliższej plaży trzeba przejść 25 min. lub taksówką wodną w cenie 5 HRK. W pobliżu dużo sklepów, restauracji i klubów. Brak klimatyzacji w cenie pokoju, koszt klimatyzacji to dodatkowe 5 Euro za każdą rozpoczętą dobę hotelową. Uważam, że ta opłata powinna być już doliczona i wskazana przy wyborze hotelu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy zakwaterowani w Adrii bez możliwości wyboru np wolelibyśmy Posejdon a tu ktoś za nas podjął decyzję trochę nie w porządku jak na tak poważne biuro
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam Spędzałem w tym roku z Waszym biurem urlop na wyspie Korcula... Ogólnie wszystko było oka z małym wyjątkiem, a właściwie mam jedno zastrzeżenie co do tego, że wiedząc iż goście nie zostaną zakwaterowani w hotelu Jadran nadal sprzedawana jest taka wycieczka. Hotel nadal jest w remoncie, biuro pobiera karne odsetki od hotelu ( informacja na miejscu od lokalnej społeczności ). W zamian dostaje się lepsze posiłki, ale hotel jest po drugiej stronie zatoki i albo trzeba iść kilka km do miasta albo przepłynąć stateczkiem, ale niestety to wszystko są dodatkowe koszty. To jeden minus, który tak poważne biuro podróży stawia w niekorzystnym świetle ( inaczej by było gdyby informacja wynikneła na miejscu, ale biuro o tym wie). Ogólna ocena dobry + Gorące pozdrowienia dla Pani Rezydentki Krystyny, duże brawa :)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt 28.07.-04.08.2016Ogólnie nie było najgorzej, za tą cenę nie można wymagać cudów.Pokoje ładne, wyremontowane, czyste, ręczniki zmieniane codziennie, tv nawet z dwoma polskimi kanałami, ładne łazienki.Ale tak jak napisałam w tytule- diabeł twi w szczegółach.Klima płatna dodatkowo, wifi płatne dodatkowo - ok, o tym Rainbow uprzedza. Nie wykupiłam i dało się wytrzymać (przełom lipca i sierpnia).Ale Rainbow pisze np o posiłkach serwowanych na tarasie- taras rzeczywiście istnieje, duży z widokiem na morze, ale stolika albo krzesełka brak, wyjście z jadalni (inaczej się nazwać tego nie da, bo w hotelu nie ma restauracji- wszystko jest przywożone "z zewnątrz") na taras zamknięte na amen, brak miejsca aby usiąć i odpocząć, wypić kawę lub lampkę wina - bo wbrew opisowi oferty Rainbow hotel nie ma też baru. Uznaje zatem te dwie sprawy za dużą niezgodność z opisem oferty. Jeśli ktoś nie był szczęściarzem i nie dostał pokoju z balkonem, tylko pokój z widokiem na "tyły" hotelu i jakieś podwórka, to nie ma gdzie wieczorem odpocząć.W pokojach bez balkonu - a takich jest większość- bardzo doskwierał brak jakiegokolwiek miejsca aby wysuszyć mokre rzeczy - ręczniki, buty do pływania czy stroje kąpielowe trzeba bylo kisić na dostawce, bo nie było innej opcji. A wystarczyłoby tak niewiele...Obiadokolacje są "odkładane" lub serwowane później tylko dla wyjątkowych gości, którymi są uczestnicy fakultatywnych wycieczek Rainbow (swoją drogą słono przepłaconych...) - jeśli pojedziesz gdzieś na własną rekę i wracasz około 21:00 i nie wiesz, czy zdążysz na posiłek i grzecznie poprosisz o odłożenie lub zaczekanie- odpowiedź jest odmowana i podkreślone jest, że dla organizowanego wyjazdu to i owszem, ale dla prywatnego (nota bene też z zaangażoaniem kilkuosobowej grupy gości hotelowych) to już nie.Pani rezydent bezradna, na prośby dot. choćby stolików na tarasie- rozkłada ręce, i narzeka, że ma aż 8 hoteli na głowie no i jak ona ma to ogarąć!? Biedna...Jedzenie ciągle takie samo, do znudzenia- już inni pisali o tym wcześniej, ale jak człowiek przekona się na własnej skórze co o znaczy jeść 8 dni to samo na to rozumie co to znaczy... Bardzo mały wybór, może raz podano jakieś danie "regionalne" czyli jakąś potrawkę z owoców morza, a tak to 2-3 opcje i tyle, zero owoców (!), codziennie ta sama mortadela i żółty ser oraz jajka na twardo i pomidor. Bajka.Pracownicy recepcji za to bardzo mili i pomocni. To jest na pewno duży plus.Ogólnie Vela Luka to bardzo mała miejscowość, szukający rozrywki na pewno się zawiodą, bo nie ma tam dyskotek czy imprez- a przydały by się...Dużo knajpek, barów, restauracji.Dogodna baza wypadowa, polecam wyspę Proizd (50 kun taxi boatem w dwie strony), Osjak (25 kun w dwie strony), rejst promem do Splitu (120 kun w dwie strony), można też pojechać do miasta Korcula autobusem (60 kun w dwie strony) - bo siedzieć cały tydzień w Vela Luce raczej się nie da, bo nuda i kompletny brak rozrywek oraz ładnej płaży... Ale o tym pisali już inni.Podsumowując- Chorwacja jest piękna i broni się swoją urodą, można odwiedzić kilka niesamowitych miejsc i zrelaksować się na pięknych plażach bezludnych wysp, ale hotel Jadran pozostawia wiele do życzenia, oraz samo biuro Rainbow- nie pisze prawdy w opisie oferty oraz pani rezydent zupełnie głucha lub bezradna na sugestie gości. Mam bardzo mieszane uczucia i nie wiem, czy wybiorę ponownie ofertę tego biura podróży.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy: blisko centrum i przystanku promowego; miła i uśmiechnięta obsługa; pokój z balkonem; pomoc ze strony rezydentki; możliwość popłynięcia na wyspę Proizd, Lastovo, Hvar. Minusy: transfer z lotniska trwał ponad 5h; przyjazd do hotelu po godzinie 19, a wyjazd na lotnisko o 01:25 w nocy (utrata dwóch dni); pokój w trakcie pobytu nie był sprzątany ani razu (np. nie wynoszono śmieci, trzeba było prosić o wymianę ręczników), zgłoszone usterki nie zostały naprawione (np. uchwyt od słuchawki pod prysznicem).
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Korcula jako wyspa i Vela Luka bardzo urokliwe.Bylismy w hotelu w terminie 10-17.08.2017r. Bardzo długa droga z lotniska do hotelu trochę nas dobiła. To, co przedstawia się jako plaże przy hotelu niestety plażą nie jest. Ale zjście do wody ok. Woda czyściusieńka. Plaża przy Posejdonie wąska, ale ok. Piekne plaże na Osip i Proizd. Naprawde warto.Sam hotel ok, natomiast pokój klaustrofobiczny ( zmieściło się łóżko i szafa). Brak drzwi w toalecie, spadająca deska.Ogromne kolejki do jedzenia. Cześto przyjęzdzali na nclegi ludzi z wycieczek objazdowych na np. 2 doby. Niedoinformowana rezydent. Na plus obsługa hotelu i sama Vela Luka. Drugi raz w tym hotelu nie chciałabym wylądować.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Standard hotelu oceniam na dośc dobry. Pokoje nie duże ale czyste, to najważniejsze. Największym minusem jest to, że musieliśmy wnościć bagaże na III piętro oraz płatna klimatyzacja. Nasze pokoje położone były od podwórza i bez balkonu, a szkoda bo z okien od ulicy widok jest na wodę.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w pięknym miejscu.Blisko do barów,restauracji,sklepów.Bary i restauracje otwarte do póżna ale sklepy niestety krótko.Plaży blisko hotelu brak,nalbliższa przy hotelu Posejdon ale tam pełno turystów więc płynęliśmy na wyspę Proizd.Pokoje w hotelu na pierwszy rzyt oka czyste,codziennie sprzątane{wyrzucone śmieci z kosza}i tyle.Cały tydzień te same ręczniki i pościel..Jedzenie monotonne wręcz niesmaczne.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu Jadran był ogólnie dobry. Hotel czysty, zadbany. Pokòj standardowy, który miał być bez balkonu wg oferty - był z widokiem na dachy a tej informacji nie było w ofercie. Było to przykre zwłaszcza że puste stały pokoje bez balkonu z widokiem na morze. Posiłki smaczne, choć ciągle brakowało produktów takich jak owoce i rogaliki do śniadania. Do obiadokolacji brakowało wina, piwa co było niezgodne z opisem. Produkty te starczały do kilku osòb, ktòre na posiłki przychodziły pierwsze.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyspa piękna urocze zatoczki czysta krystaliczna woda polecamy szczególnie jedzenie w tawernie meksykańskiej niedaleko hotelu Posejdon. Jedyną zaletą hotelu/pensjonatu Jadran to położenie praktycznie w centrum. Jedzenie monotonne pokoje typu robotniczego. Wykupione dwa pokoje dwuosobowe okazały się na miejscu pokojem z trzema miejscami do spania z widokiem na ścianę. Szkoda że biuro podróży nie informuje.przy zamówieniu o braku możliwości otrzymania pokoju z balkonem