Opinie klientów o Nano

4.9 /6
149 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

kszy 28.09.2020

Cudowny wypoczynek!

Lokalizacja hotelu bezpośrednio przy kamienistej plaży, pozwala na spożywanie posiłków w pięknym otoczeniu z widokiem na malowniczą zatokę i wyspę Hvar. W pakiecie HB posiłki dostępne były w postaci szwedzkiego stołu. Menu śniadaniowe powtarzało się, ale każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Obiadokolacje składały się z jednej zupy oraz trzech dań głównych. Dodatkowo do każdego posiłku były dostępne napoje ( kawa, herbata, woda, soki ), a do kolacji piwo, wino białe i czerwone oraz owoce, ciasta i warzywa do własnych kompozycji sałatkowych. Nasz pokój znajdował się w pierwszym trzygwiazdkowym budynku, bezpośrednio nad restauracją z dużym tarasem i pięknym widokiem na całą zatokę i góry. Pokój był czysty, łóżka wygodne. W hotelu zachowane bezpieczeństwo covidowe ( dostępność płynów, personel w maseczkach ). Obsługa hotelowa i restauracyjna przyjazna i starająca się spełnić oczekiwania klienta. Polecamy pobyt w tym hotelu.

6.0/6

Joanna 21.09.2020

Drvenik sierpień 2020

Pobyt w hotelu Nano w Drveniku, podczas naszych 14 dniowych wakacji, zasłużył na bardzo dobrą ocenę. Hotel położony tuż przy plaży. Przyjazna atmosfera panująca w hotelu. Piękny widok na morze, Peljesac i Hvar. Znakomite jedzenie zarówno w pakiecie HB jak i hotelowej tawernie z widokiem na Adriatyk. Pomocna i perfekcyjna obsługa hotelowa i kelnerska oraz przemiłe panie, dyskretnie dbające o czystość pokoi, pościeli i ręczników, umilały nasz pobyt w tej małej urokliwej miejscowości. Duży czysty i przestronny pokój z balkonem , kuchnią i dużą łazienką wyposażony we wszystkie niezbędne elementy potrzebne na wakacjach. Klimatyzacja, lodówka, suszarka, żelazko, TV. Pani rezydentka w 100% profesjonalnie spełniła swoją misję. Oczywiście nie ma ideałów. Zmiana godzin wylotu z 10 na 17. dodatkowo uwaga negatywna dotyczy długotrwałego transferu z Dubrownika. Warto by Rainbow w końcu zastosował dogodniejsze rozwiązania logistyczne na tym odcinku i tym samym w pełni zadowolił swoich wieloletnich klientów) na miejsce docelowe dotarliśmy( mimo, że ze znakomitym kierowca autokaru) o godzinie 22,10 gdzie zamiast kolacji czekały lunch pakiety. O tej porze nie było już możliwości kupić nawet wody. Tak zakończył się kilkugodzinny, pierwszy dzień z 14 dni naszego pobytu.

6.0/6

Tomasz, Bydgoszcz 28.08.2022

Fantastyczne wakacje

Pobyt w hotelu super.Pokoje zadbane i czyste,przytulnie i miło.Panie sprzątające często wymieniały ręczniki i pościel.Niestety w recepcji przeważnie pusto i aby coś załatwić trzeba było czekać aż się ktoś pojawi.W mojej ocenie zarówno Hotel jak i okolica godna polecenia.Bardzo spokojna okolica, w sam raz na rodzinny wypoczynek

6.0/6

Tomasz, Łódź 24.08.2020

Sierpień 2020

Bardzo przyjazny hotel. Pokoje czyste i przestronne , przemiła obsługa, smaczne jedzenie. Idealna lokalizacja (20 m od morza), świetna baza wypadowa na wycieczki po całej Chorwacji. Polecam
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem