Opinie klientów o Nano

4.9 /6
166 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Jarosław, Gdańsk 11.07.2022

W miarę ok.

Nasze odczucia z pobytu w Hotelu Nano. 23.06.22 do 30.06.22 . Tak jak w tytule w miarę ok. Pogoda super czasami ciężka do ogarnięcia temp. ok. 40 stopni . Pomimo wody blisko plaża ciężko funkcjonować. Chorwacja naprawdę bardzo ładna. Ceny jak na wakacjach różne ale się da. Co do Hotelu pokoje ok. jeżeli chodzi o 4* . Ale mogą mieć mankamenty u nas nie działała telewizja . No ale jesteśmy na wakacjach. Trochę problemów z basenem. Po interwencji u rezydenta zaczął działać. W hotelu głównie Polacy i Czesi . Polacy trochę słabiej traktowani niż Czesi nie bardzo wiadomo z jakich powód. Ale można odczuć Obsługa ok. z podkreśleniem na OK. Jedzenie jak to się mówi bez szału . nie ma co liczyć na regionalne . Ale głodnym się raczej nie będzie. Jednak na punktualność nie ma co liczyć. Grupy z Czech pojawiały się wcześniej i trzeba było czekać aż doniosą nie zawsze to samo. Dla Polaków bywało coś innego :( .Krótko mówić pobyt w miarę ok. Pogoda i Chorwacja ładne.

4.0/6

Katarzyna, Katowice 04.08.2019

Czysty, spokojny hotel

..

3.5/6

Patryk, Wrocław 08.09.2020

Pobyt w hotelu Nano

Nie zostaliśmy wcześniej poinformowani o tym, że basen jest nieczynny. Wiadomo o panującej pandemii jednak basen jest wliczony w koszty więc powinno zostać to zrekompensowane. Czysta plaża jak i woda, codziennie sprzątane pokoje. Jednak jedzenie bardzo monotonne i zbyt tłuste. Przez to jak i przez harmonogram śniadań i obiadokolacji, trzeba było stołować się w pobliskich restauracjach na obiady. Wycieczka na wyspę Korcula tez okazała się pewnym rozczarowaniem, wydawało się jakby statki transportowały turytów na kilka godzin aby wydali swoje pieniądze na wyspie bo ceny dwukrotnie wyższe niż w części gdzie znajdował się nasz hotel. Nie było wiele do zwiedzania. Tak jakby przebywali tam tylko chwilowi turyści, zabijający czas bo czekali na rejs powrotny oraz osoby wynajmujące jachty. Nie możemy zarzucić nic obsłudze hotelowej, byli bardzo pomocni i uprzejmi. Niezapomnianym przeżyciem na pewno była chorwacka burza :)

3.5/6

Artur, Mirzec 11.07.2021

Hotel nano

Lokalizacja bardzo dobra. Obsługa na średnim poziomie. Jedzenie na śniadanie i obiadokolacje fatalne. Jedzenie z karty restauracyjnej, super.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem