Opinie klientów o Adria - Biograd na Moru

4.6 /6
117 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.8
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Bartłomiej , Opole 15.09.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

czerwiec 2017

Nie często zdaża mi się zamieszczać opinie na temat odbytej wycieczki ale w tym wypadku po prostu nie mogę się powstrzymać w związku z "opieką Rezydenta". Zacznę jednak od początku:1. Hotel - postsocjalistyczny klocek który swoje lata świetności ma już za sobą. Pokoje sprzątane po łebkach. Toaleta poza myciem podłogi nie tknięta. Ręczniki wymieniane częściowo. Jeśli jadę na wakacje to w pokoju przebywam bardzo żadko więc nie był to dla mnie problem.2. Jedzenie - nie jestem wybredny jednak w wypadku tego hotelu było średnio. Monotonnie i czasami wręcz nie smacznie.3. Położenie - super !4. Rezydent - Rezydentki nie widziałem na oczy do ostatniego dnia pobytu. Zwykle rezydenci nie są mi potrzebni gdyż rozrywki i wycieczki w okolicach miejscowości pobytu organizuję sobie sam. Rezydentka podobno była jedynie pierwszego dnia (oczywiście po to aby sprzedawać wycieczki). W okolicach popołudnia, dzień przed wyjazdem do Polski, zadzwonila do mnie kiedy korzystałem z plaży oraz kompieli słonecznych i morskich i poinformowała o tym iż nie uregulowaliśmy jakiejś opłaty klimatycznej w wysokości 7 EUR/ osobę której w umowie nie znalazłem. Poinformowałem ją jednak że chętnie ureguluję tą opłatę jak wrócę do hotelu lub w dniu wyjazdu gdyż i tak nie miałem takich pieniędzy przy sobie. Bankomat w hotelu przez cały pobyt był uszkodzony i musiałem iść po pieniądze do miasta. Zapytałem ją dlaczego nie zadzwoniła do mjie dzień wcześniej abym zdążył się przygotować. Informacja zwrotna była taka iż sam sobie jestem winny gdyż nie uczestniczyłem w spotkaniu dnia pierwszego !!!. Pani poinformowała mnie ponadto iż jeśli nie uruguluję opłaty w ciągu pięciu minut (tyle zgodziła się łaskawie na mnie poczekać) to wykreśli nas z listy startowej na lotnisku i nie wrócimy do Polski !!! Po tym tekście przerwała połączenie. Roztrzęsiony wróciłem do hotelu gdzie stała grupka ludzi z którymi przyjechaliśmy i która była równie wściekła jak ja. Wieczorem przywiesiła kartę na tablicy ogł oszeń "Osoby które nie zapłaciły opłaty klimatycznej - anulowana lista na wyloty".

4.0/6

Sławomir, Nowe Miasto 13.12.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

wakacje w Biogradzie

Fajna miejscówka, hotel na 4, fajne baseny ( ryzyko zagęszczenia przez kolonie młodzieżowe). Blisko do morza, przy plaży mini market ( lokalne specjały) Jedzonko ok. Całość nadrabia extra promenada do portu i starego miasta. Polecam wycieczkę na wyspy parku Kornati

4.0/6

Agnieszka, Suszec 28.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Wczasy ze znajomymi

Pobyt mogę uważać za udany, ale tylko ze względu na towarzystwo z którym byłam i które poznałam na miejscu. Hotel jak na warunki chorwackie w miarę, czystość ok, trochę posunięty w czasie. Codziennie zmieniane ręczniki i uzupełniane sanitariaty. Klimatyzacja działa bez zarzutu. Niestety kuchnia i stołówka nie dostosowana do takiej ilości gości. Na śniadanie najlepiej zejść już o 7 żeby uniknąć kolejek. Obiad najlepiej przed samym końcem, ale wtedy zostaje już co nieco do zjedzenia. Kolacja to ogólna porażka , kolejki do stołówki, bitwa o jedzenie :-( Taka sama sytuacja w barze na basenie, jedna osoba do obsługi to stanowczo za mało. Dodatkowo samoobsługowe zepsute lub psujące się automaty do napojów powodują kolejki do baru. Napoje ok, alkohole również, dobre piwo i wino. Jedzenie smaczne, mało urozmaicone, ale każdy coś dla siebie znajdzie - o ile się dopcha :-) Najgorsze ze wszystkiego to transfer z lotniska do hotelu, który trwał 4 godziny, ponieważ autobus wraca się do Splitu rozwieść innych gości, a dopiero potem jedzie do hotelu Adria. Biuro powinno uprzedzić o tak długim transferze. W drugą stronę z hotelu na lotnisko ok - około 1,5 godziny. Plaża Soline bardzo zatłoczona, samo miasteczko również.

4.0/6

Violetta, OPOLE 20.10.2017
Termin pobytu: czerwiec 2018

ogólnie na "4"

Mogłoby być lepiej gdyby nie wyżywienie
120212230
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem