Opinie o Adria - Biograd na Moru

4.5/6 (137 opinii)

Kategoria lokalna 3

4.5/6
137 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
4.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Adria

    Witam byłem w tym hotelu wrzesień hotel jak za gierka sprzątany wyrzucane tylko śmieci i wymiana ręczników co 2 dni , jedzenie słabe tylko śniadania do przeżycia kolacja i obiad bez herbaty i kawy oraz wędlin i serów jedynie na ciepło lekko ciepłe , plaża ok mało ludzi ale wszyscy w koło pala papierosy tak samo na basenach i przy barze hotelowym na basenach luz ani,macie słabiutko i tylko po francusku , miasteczko i promenada fajne jest gdzie spacerować miejsce na wypady do zwiedzania oll słaby nawet rakiji brak i wszystko podawane w plastikowych kubeczkach słabo

    Zibi - 25.09.2019

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Wczasy Chorwacja

    Pierwszy raz byłam z Waszym biurem Pierwszą sprawą jaka mnie zdziwiła to miejsca w samolocie jak można posadzić małozenstwo osobno? Rezydent na 6 Organizacją wycieczki też super ale reszta niestety do kitu

    Krystyna, Inowrocław - 09.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Hotel Adria

    Nie polecamy tego hotelu, który czasy świetności ma dawno za sobą. Pokój czysty, duży, ale zaniedbany. Najbardziej nie podobała nam się sytuacja na stołówce. Brakowało jedzenie, które i tak było zimne. Obsługa nie nadążała sprzątać po gościach. Często nie było wolnego stolika , trzeba było czekać, aż się zwolni. Ludzi bardzo dużo, ogromne kolejki po jedzenie. Poza tym ogromny brud na podłodze, nikt nie sprzątał na bieżąco. Nad basenem nie było wolnych leżaków, gdyż były zajmowane już przed śniadaniem.

    Turyści, Warszawa - 18.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Rozczarowanie pobytem

    *Obiekt nie spełniał europejskich standardów 3 gwiazdek jeśli już dałbym 1,5 :( - firany w oknach były poddarte, brudne, zasłony śmierdzące - łazienka opłakany stan : pęknięta umywalka, wyciekająca woda z sedesu na podłogę, brak uchwytu na papier toaletowy; pleśń pod prysznicem oraz wyłamana kabina- uniemożliwiająca jej zamknięcie; -pokój :nacieki i pęknięcia na suficie- sypiący się z niego tynk; - meble w pokoju uszkodzone * Zewnętrzne baseny hotelowe nie posiadały zewnętrznej, przydzielonej przebieralni. *Przestrzeń basenu połączona z barem nie posiadała toalety. * Zewnętrzny bar All Inclusive nie dostosował się do dyrektywy UE z dnia 03 lipca 2021. Napoje były podawane w plastikowych kubkach. *Ciepłe napoje w barze All inclusive podawane tylko w godz. 15-18 w kubkach nie przystosowanych do wrzątku – powodowało to ryzyko oparzenia i wylewanie napoi. * W wewnętrznym barze „aperitif” nie był honorowany status All inclusive. *Bar wewnętrzny przy recepcji nie obsługiwał klientów ”all inclusive” wbrew wywieszonej informacji. * Brakowało obiadów w weekendy. * Ekspresy do kawy i herbaty podczas kolacji nie były dostępne. * Stołówka nie była przystosowana do przyjęcia ilości zakwaterowanych w obiekcie gości. Powodowało to przepełnienie i brak możliwości skorzystania w weekendy od godz. 19 z posiłku. Drzwi od stołówki były zamykane na klucz, zapewne wynikało to z braku miejsc. Wszystkie wyżej wymienione problemy zostały zgłoszone do recepcji hotelowej, a następnie niezwłocznie rezydentce Rainbow Tours.

    Roman, Grudziądz - 05.11.2021

    6/8 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem