4.5/6 (135 opinii)
Kategoria lokalna 3
2.0/6
Nie polecamy tego hotelu, który czasy świetności ma dawno za sobą. Pokój czysty, duży, ale zaniedbany. Najbardziej nie podobała nam się sytuacja na stołówce. Brakowało jedzenie, które i tak było zimne. Obsługa nie nadążała sprzątać po gościach. Często nie było wolnego stolika , trzeba było czekać, aż się zwolni. Ludzi bardzo dużo, ogromne kolejki po jedzenie. Poza tym ogromny brud na podłodze, nikt nie sprzątał na bieżąco. Nad basenem nie było wolnych leżaków, gdyż były zajmowane już przed śniadaniem.
2.0/6
*Obiekt nie spełniał europejskich standardów 3 gwiazdek jeśli już dałbym 1,5 :( - firany w oknach były poddarte, brudne, zasłony śmierdzące - łazienka opłakany stan : pęknięta umywalka, wyciekająca woda z sedesu na podłogę, brak uchwytu na papier toaletowy; pleśń pod prysznicem oraz wyłamana kabina- uniemożliwiająca jej zamknięcie; -pokój :nacieki i pęknięcia na suficie- sypiący się z niego tynk; - meble w pokoju uszkodzone * Zewnętrzne baseny hotelowe nie posiadały zewnętrznej, przydzielonej przebieralni. *Przestrzeń basenu połączona z barem nie posiadała toalety. * Zewnętrzny bar All Inclusive nie dostosował się do dyrektywy UE z dnia 03 lipca 2021. Napoje były podawane w plastikowych kubkach. *Ciepłe napoje w barze All inclusive podawane tylko w godz. 15-18 w kubkach nie przystosowanych do wrzątku – powodowało to ryzyko oparzenia i wylewanie napoi. * W wewnętrznym barze „aperitif” nie był honorowany status All inclusive. *Bar wewnętrzny przy recepcji nie obsługiwał klientów ”all inclusive” wbrew wywieszonej informacji. * Brakowało obiadów w weekendy. * Ekspresy do kawy i herbaty podczas kolacji nie były dostępne. * Stołówka nie była przystosowana do przyjęcia ilości zakwaterowanych w obiekcie gości. Powodowało to przepełnienie i brak możliwości skorzystania w weekendy od godz. 19 z posiłku. Drzwi od stołówki były zamykane na klucz, zapewne wynikało to z braku miejsc. Wszystkie wyżej wymienione problemy zostały zgłoszone do recepcji hotelowej, a następnie niezwłocznie rezydentce Rainbow Tours.
2.0/6
Hotel poniżej wszelkiej krytyki. Brudne pokoje, grzyb w łazience, uszkodzone stare meble. Wy żywienie w formie all inclusive nijak ma się do tego standardu. Wszystkie napoje podawane w plastikach, wyłącznie z dystrybutora. Z alkoholi tylko jedno piwo , po jednym rodzaju wina biłaego i czerwonego oraz gin wódka i trzy proste drinki. Za cenę niespełna 5 000 zł spodziewałem się znacznie wyższego standardu. Nie polecam tego hotelu.
1.5/6
Był to nie udany Nasz wyjazd do tego Hotelu, brak informacji w folderze , że od połowy Czerwca przebywa młodzież szkolna na zgrupowaniach w tym Hotelu. Brak wystarczającej ilości leżaków przy basenie w stosunku do ilości przebywających gości w hotelu. Obsługa hotelowa nie spełnia swoich obowiązków sanitarnych. Biuro Podróży Rainbow powinno pomimo niewystarczającej ilości osób ( 19 ) zorganizować wycieczkę fakultatywną chociażby z miejscowym biurem.