Opinie klientów o Nano

4.9 /6
160 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Ewelina, Łódź 31.07.2022

Bardzo polecam!

Hotel super! Czysty, Panie sprzątają codziennie, codziennie pytają czy potrzeba czegoś. Basen otwarty 2 razy dziennie przez kilka godzin. Plaża bardzo blisko z łagodnym zejściem, restauracja jeszcze bliżej. Jedzenie bardzo bardzo dobre. Śniadania codziennie takie same, ale bardzo duży wybór jedzenia, każdy znajdzie coś dla siebie. Chleb najlepszy jaki kiedykolwiek jadłam! Obiady fantastyczne! Duży wybór, zawsze ciepłe, jesz ile chcesz. Rezydent był dostępny pod telefonem zawsze i przy wszelkich uwagach interweniował od razu. W recepcji nie zawsze ktoś był, ale wszyscy pracownicy bardzo mili i pomocni.

5.0/6

Kraj Aleksander 28.09.2023

zasłużona pochwała hotelu

nasz pobyt od 21.09.2023-29.09.2023 hotel Nano w Drveniku bezpośrednio przy pięknej plaży-szkoda waszego czasu na wyjazd np. na Malediwy. W Chorwacji czystość wody i jej kolory jak z bajki.hotel 4* w pełni zasłużone, jedzenie smaczne obsługa miła a przy formie HB do obiadokolacji bez limitu piwo i czerwone wino .na plaży drobne kamyczki (ale można przejść gołą stopą i da się leżeć na samym ręczniku) i żaden piasek nie wchodzi w majtki a woda kryształ i niezmącona

5.0/6

Dariusz, Warszawa 05.10.2019

Hotel Nano

Hotel godny polecenia

5.0/6

Weronika 20.07.2021

Hotel Nano Drvenik

Pobyt pod koniec czerwca 2021 uważam za ogólnie bardzo udany. Hotel czysty, mieszkaliśmy w drugim budynku wiec widoku na morze nie mieliśmy, ale pokoje były regularnie sprzątane, dość nowoczesne, z czajnikiem i mini lodówka. Minus-brak wymiany pościeli przez cały tydzień. Jedzenie dobre, każdy znajdzie coś dla siebie. Zreszta za taką cenę trudno narzekać :) obsługa miła, uczynna, choć czasem trudno się z nimi dogadać po angielsku. Na szczęście sporo rozumieją po polsku :)
120212240
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem