Opinie o Nano

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(194 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.3
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    ☺️⛱

    Magdalena, Warszawa 14.08.2022

    Super lokalizacja super obsługa w restauracji hotelowej ! Hotel w porządku, widok na morze , blisko tawerny i knajpki, dobre kolacje jedynie śniadania zbyt monotonne, codziennie to samo, nieprofesjonalne podejście rezydenta jako spory minus po za tym pięknie tam 🏖☺️

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    29

    Dobry wypoczynek

    EWA, CZAPLINEK 21.07.2019

    Kilka wniosków co do hotelu Nano oraz samego miasteczka: 1. Jeżeli chodzi o pokoje w części 4* hotelu Nano to wszystko się zgadza, pokoje świeżo wyremontowane, czyste i pachnące. Nasz pokój był nad basenem, więc nie było widoku na pełne morze (z balkonu było widać skrawek morza, ale za to można było podziwiać góry) 2. Basen czynny w godzinach 10-14 oraz 17-20, ale niestety bardzo często był on "dezynfekowany" co powodowało, że godziny otwarcia znacznie się skracały. 3. Co do jedzenia, śniadania monotonne codziennie to samo (niestety brak warzyw do śniadań). Obiadokolacje już lepiej urozmaicone, było dużo różnego mięsa (kotlety, pieczony kurczak, żeberka, pulpety, steki, bitki), kilka razy była również ryba (dorada, sardynki i maklera) trafiły się również zapiekanki (ziemniaczane, makaronowe, lasagne). 4. Napoje niestety tragedia, poranna kawa to chyba jakaś inka, napoje z automatu najgorszej jakości, piwo fakt bez ograniczeń, ale nalewane z plastikowej 2l butelki! a wino z kartonu. 5. Obsługa i szefostwo super (nawet zostaliśmy na koniec naszego pobytu poczęstowani piwem od samej szefowej. 6. Miasteczko małe, ale dużo różnych straganików i atrakcji dla dzieci. Jak dla nas plaże niestety za tłoczne, z samego rana ludzie już rozkładali karimaty aby zająć sobie miejsce. Jeżeli, ktoś lubi spokój i ciszę to niestety musi poszukać plaży dalej od hotelu (około 15 min. na prawo od hotelu są ciekawe miejsca wolne od zgiełku) 7. Plus wielki za to, że miasteczko jest połączone ścieżkami prowadzącymi nad samym morzem z innymi miasteczkami. Bardzo blisko około 20 min. jest prom , który bardzo często kursuje na Hvar (16 kun/os) a tam cisza i zapach lawendy.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Miejsce na spokojny wypoczynek

    Maja, Wałbrzych 04.10.2020

    Spokojne miejsce z dala od dużych miast.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Dobry hotel, spokojnamiejscowość

    Iwona, Warszawa 19.06.2019

    W hotelu Nano w Drveniku byliśmy na początku czerwca,kiedy sezon w Chorwacji praktycznie się zaczynał. Sama miejscowość malutka, spokojna, sklepy i knajpki dopiero zaczęły się otwierać. Podobało mi się, że przy brzegu morza jest ścieżka turystyczna, którą można przejść do kilku sąsiednich miejscowości i drugiej części Drvenika, skąd odpływały promy na wyspę Hvar. Mieszkaliśmy w nowym budynku hotelu Nano, plaża blisko, wystarczy przejść przez wąską uliczkę. Pokój mieliśmy duży wygodny, z nowymi meblami. Łazienka obszerna z niewielkim okienkiem, suszarka do włosów. Balkon z widokiem na góry , ale na wschodnią stronę , dzięki czemu pokój nie nagrzewał się nadmiernie. Ręczniki wymieniane były codziennie. Elektroniczny klucz do drzwi. W starszym budynku hotelu część pokoi miała cudowny widok na morze, ale były usytuowana nad restauracją i barem , co w sezonie może być kłopotliwe. Wadą hotelu może być brak całodziennej recepcji. Klucze trzeba zabierać ze sobą. Bardzo podobała mi się reakcja właścicieli na zgłaszane problemy. Początkowo nie działała lodówka, pracownik przyszedł po kilkunastu minutach po zgłoszenia i uruchomił lodówkę , podobna była reakcja na prośbę o suszarkę na balkon. Właścicielka udostępniła nam nieodpłatnie rowery.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem