Opinie o Nano

Kategoria lokalna: 4

4.6/6
(235 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.3
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
3.8
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Miejscowość OK

    Emil, Sadkowice 08.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Do hotelu dotarliśmy spóźnieni około 50minut ze względu na opóźniony lot, kolację dostaliśmy około 21 więc za to +. Dni kolejne: śniadania i obiad codziennie praktycznie to samo. Na śniadanie: jajecznica, gotowane i pieczone parówki, krojone pomidory i ogórek, oliwki, dżem, masło, bułka. Na kolację: rosół, krem z dyni, grochówka, ziemniaki gotowane i pieczone, ryba panierowana, krojone pomidory i ogórki, oliwki, surówka. Tragiczne jest to, że w kolejce kto pierwszy dostał się do jedzenia ten zjadł co było najlepsze, pozostałe osoby, to co zostało na stole. Ciągle czegoś brakowało więc nie spróbowaliśmy wszystkiego. Zupy w garnku starczało może dla 10 osób gdzie jedzących jest z 50 i tak z pozostałymi daniami podobnie - moim zdaniem tragedia jeżeli chodzi o jedzenie. Kolejna sprawa, w Polsce ten hotel to może dostałby * a nie *** lub **** Do wybory napoje bezalkoholowe i alkoholowe, które były rozcieńczane. śniadanie: sok pomarańczowy, kawa bez smaku, woda, herbatki kolacja: sok pomarańczowy, woda, piwo, wino Internet - w budynku od morza jest dobry internet natomiast my będąc w drugim budynku od morza, internetu z wifi już nie mieliśmy. Rozumiem, że na wakacje nie jedzie się siedzieć na internecie natomiast są jakieś obowiązki, które należy wykonać po odpoczynku. Będąc w hotelu **** z internetu musieliśmy korzystać swojego.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Zawiedziona

    Ania 07.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Cena nie adekwatna do świadczonych usług. Fatalna kuchnia w opcji HB. Wszystkiego jak na lekarstwo, wyboru praktycznie żadnego, kto pierwszy ten lepszy, mało warzyw i owoców, najtańsze z supermarketu. Śniadania to jajecznica parówki i tosty i tak co dzień. Kawa, napoje (jeden) i rozcieńczone alkohole to porażka. Za 'normalną' kawę trzeba było sobie zapłacić. Na deser sztuczne ciasto z folii jak u nas 20 lat temu. Smaki Chorwacji nie odkryte. Trzeba było robić zakupy do domu. Kolacja dopiero o 19.15 więc dodatkowe koszty, trzeba było wcześniej coś zjeść. O 18 jedli Czesi. Pokoje bardzo ok, czyste i sprzątane od 2.07 (wcześniej nie). Widok na tyły pierwszego budynku. Bardzo dobra lokalizacja. Obsługa w restauracji Super. Recepcja to fikcja bo praktycznie Pani jest nieobecna i nie mówi po angielsku. Plaża publiczna zatłoczona. Lepiej iść na dziką zatoczkę. Za tą cenę lepiej wziąć sobie apartament i wyżywienie we własnym zakresie. Wykwaterowanie bardzo wcześnie o godz 9 a transfer dopiero o 17, mimo że rezydent zapewniał że z reguły udaje się przedłużyć do godz 15. Nie odpowiadał na niektóre smsy. Transfer powrotny do Splitu 3,5 godziny (korki). Nie polecam.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel Nano

    DAMIAN PAWEŁ, OSTRÓW WIELKOPOLSKI 25.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Bardzo słabo to wyglądało bo nie można było się o nic doprosić . O TV nie wspomnę . Żenada . Cały czas odpowiedź ze brak majstra. Żenada. Jedzenie dobre ale przez 7 dni cały czas to samo. Basen wewnętrzny otwarty w danych godzinach . A na koniec pobytu powiedzieli ze pompa popsuta i przez parę dni będzie nieczynne Żenada. Brak jakiegokolwiek zainteresowania ze strony obsługi hotelu jak i rezydenta. Ogólnie nie polecam. Są lepsze hotele i z lepszą obsługą. Mają 4 gwiazdki ale 2 to ma jaki powinni mieć.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Byłem i na pewno oceniam pobyt jako POMYŁKĘ

    Grzegorz Słowik 30.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Nasza ocena pobytu 6 dni 2 posiłki. Ogólnie czuję, że to była beznadziejna oferta biura: 3h transfer Split - Drvenik, za wczesny wyjazd z hotelu (4h spędziliśmy na lotnisku +2h opóźnienie Wizzaira), Hotel zasługuje na 2** max. Za dużo bylejakości.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Chorwacja pomyłka

    Danuta, Jelenia Góra 26.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    Korzystam z Waszych ofert od kilku lat ale ta oferta była najgorsza. Jedzenie jajko - jajko - jajko tak urozmaicone. Rezydent lekceważący "po co mi przeszkadzacie". Brak organizacji w dniu wyjazdu od 9.00 do 17.00 siedzenie na krzesłach bez klimatyzacji. Nigdy więcej Chorwacji z Waszym biurem.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Stanowczo odradzam!

    Ewa, 19.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel dla zdeterminowanych, o wszystko trzeba się upomnieć np. czajnik elektryczny, wieszaki, klamerki. Na stołówce brakuje soku, kawy, mleka, czystych talerzy, filiżanek itd. Kolejki za jedzeniem, które jest monotonne i niezbyt smaczne. Sprzątanie pokoi to fikcja, trzeba przypilnować wymiany ręczników, uzupełnienia papieru, opróżniania śmieciarskie.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nano hotel

    Agnieszka, 25.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel położony super blisko plaży minus taki mieliśmy dwa pokoje w jednym była klimatyzacja w drugim nie było szło się ugotować w te gorączki. Gdy poszliśmy na basen kryty notorycznie nas wyganiano na zdjęcie jakuzzi które nie było czynne przez cały nas pobyt , śniadania monotonne z kolacją było już trochę lepiej. Pani którą się zajmowała recepcją nigdy jej nie było non stop była informacja że ma przerwę. Nie wspomnę o rezydentach to jakiś żart.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Nano omijaj

    Eugenia Anna, Radzyn Podlaski 16.07.2019 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel o bardzo słabej ofercie pokoje nie były sprzątane przez cały 7 dniowy turnus ,sprzątanie ograniczało się do zmiany ręczników już użytych i wysypania kosza ,sedes 1 raz oczyszczony na dowód zostawiono szczotkę w sedesie żeby to zauważyć o wymianie pościeli można było pomarzyć ,płyn do kąpieli i szampon po 1 buteleczce na start i to koniec a miało być , o papier toaletowy trzeba było się prosić a jedzonko po pierwszym dniu i tragicznym jedzeniu Panie zrobiły awanturę i to na naszą korzyść ,zmieniło się trochę na lepsze ,ale rosół z kostki z rozgotowanym makaronem był codziennie (nie 1 dzien bylo cos innego nie wiem co to było?)jedyny atut tego hotelu to bliskosc do wody ok 40 kroków .Obsługa nijaka ,bez uśmiechu jak za karę.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    nie polecam

    Agnieszka 08.01.2025 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel w remoncie, basen zamykany. Na posiłkach codziennie to samo - produkty najniższej jakości / jeden rodzaj pieczywa - bułka z worka, kawa zbożowa, rozwadniane napoje z automatu. Na obiadokolacje często nie było co jeść - najpierw były resztki po Czechach, którzy wcześniej mieli serwowaną kolację a później dokładali po kilka kawałków czegoś .... były dni, że na prawdę nie było nic. Plus stanie w kolejkach bo ludzie widząc jak jest przychodzili wszyscy przed czasem żeby w ogóle coś zjeść. A jak sie skończyło to czekali z pustym talerzem az coś dołożą. Wino z wodą i ciepłe piwo w plastikowej butelce, które można było sobie odlać do szklanki. Miejscowość malutka, jeden mały drogi sklepik spożywczy i kilka z pamiątkami. Plaża zatłoczona, dosłownie koc przy kocu. Za to wycieczki fakultatywne godne polecenia.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    nie polecam

    MICHAŁ, Nowy Kawęczyn 06.09.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    słabe jedzenie, brak jakuzzi - w ofercie była, Basen więcej czasu nie czynny niż był , hotel jedynie co ma do zaoferowania na plus to położenie - blisko moża

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem