Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.5/6
PIOTR, ZABRZE 01.09.2021
Pobyt w NANO
Hotel ładny i czysty. Niestety na dzień dobry był problem z pokojami ale to się wytnie. Największy minus to basen który był czynny tylko do 15.00 a jacuzzi bylo nie czynne mimo iż w ofercie było. Całkiem dobre jedzenie, blisko plaża.....
4.5/6
Łukasz, Zator 08.08.2022
Wakacje
Miejsce super, lokalizacja wspaniała 15 metrów do morza, spokojna miejscowość pełna kawiarenek, w których można dobrze zjeść. Śniadania serwowane, codziennie te same. Słabej jakości produkty, Brak normalnej kawy (tylko zbożowa) Hotel pomylił pokoje, zapłaciliśmy za segment 4 gwiazdkowy a dostaliśmy 3 gwiazdkowy, rezydent nie poczuwał się do naprawienia błędu. Proponował złożyć reklamacje po pobycie.
4.5/6
renata 27.06.2021
Hotel Nano
Hotel blisko morza, pokoje ładne, sprzątane codziennie. Właściciele bardzo mili. Niestety śniadania i obiady monotonne ale bez ograniczeń.Ogólnie polecam hotel.
4.5/6
Anna Malgorzata, Warszawa 26.09.2021
Wypoczynek
Hotel nie odpowiada standardom 4 gwiazdek, brak windy, skromne,ubogie,monotonne posiłki,, właściciel nie interesujący się potrzebami gosci