Opinie klientów o Nano

4.9 /6
160 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

PIOTR, ZABRZE 01.09.2021

Pobyt w NANO

Hotel ładny i czysty. Niestety na dzień dobry był problem z pokojami ale to się wytnie. Największy minus to basen który był czynny tylko do 15.00 a jacuzzi bylo nie czynne mimo iż w ofercie było. Całkiem dobre jedzenie, blisko plaża.....

4.5/6

Łukasz, Zator 08.08.2022

Wakacje

Miejsce super, lokalizacja wspaniała 15 metrów do morza, spokojna miejscowość pełna kawiarenek, w których można dobrze zjeść. Śniadania serwowane, codziennie te same. Słabej jakości produkty, Brak normalnej kawy (tylko zbożowa) Hotel pomylił pokoje, zapłaciliśmy za segment 4 gwiazdkowy a dostaliśmy 3 gwiazdkowy, rezydent nie poczuwał się do naprawienia błędu. Proponował złożyć reklamacje po pobycie.

4.5/6

renata 27.06.2021

Hotel Nano

Hotel blisko morza, pokoje ładne, sprzątane codziennie. Właściciele bardzo mili. Niestety śniadania i obiady monotonne ale bez ograniczeń.Ogólnie polecam hotel.

4.5/6

Anna Malgorzata, Warszawa 26.09.2021

Wypoczynek

Hotel nie odpowiada standardom 4 gwiazdek, brak windy, skromne,ubogie,monotonne posiłki,, właściciel nie interesujący się potrzebami gosci
127282940
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem