Opinie klientów o Nano

4.9 /6
160 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Jacek, Gdańsk 23.08.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

HOTEL NANO! NIE POLECAM!!!!

Wróciliśmy z hotelu Nano 23.07.2018r. Warunki w pokoju hotelowym dobre.Sprawna klimatyzacja, czyso, codziennie zmieniane ręczniki i odkurzony pokój. toaleta nie myta przez cały pobyt, umywalka również. Brak mydła zgłoszono pani rezydent. pani rezydent stwierdziła,że w hotelu cztero gwiazdkowym nie ma obowiązku dawania mydła. Na początku naszego pobytu każda osoba otrzymała 20ml balsamu do ciała i 20 ml odżywki do włosów i na tym zaopatrywanie w kosmetyki się zakończyło. Pani rezydent stwierdziła,że o kosmetyki trzeba poprosić jeśli się skończyły. Jedzenie!!! I tu zaczyna się atrakcja!!! Śniadania codziennie takie same: tania mortadela, ser, pasta z twarogu, pieczona papryka, jajka smażone i niekiedy parówki. Kawa do kawy zupełnie niepodobna. Chyba dawali nam produkt zastępczy bo smakowała jak inka.Obiadokolacje, najtańsze! Czyli makaron, smażone mięso, kapusta z mięsem, raz były pieczone ziemniaki i dwa razy podano smażoną rybę. Zupy były obrzydliwe! Woda z makaronem tzn. rosół i jakaś jescze ale nie jadłam.Kelnerzy ogólnie bardzo przyjemni oprócz wysokiego pana, który np nie pytając nas czy potrzebujemy zasobnika z przyprawami, podszedł i go sprzątnął nam przed nosem.Wrażenia moje są takie, że mają w nosie wczasowiczów! Dają jeść dużo ale byle co!Jak najtańszym kosztem! Na wyjazd dostaliśmy tzw. pudełka śniadaniowe, w ktorych był soczek bez słomki, dwie kromki bułki bez masła z wsadzoną wędliną i pudełeczko kremu czekoladopodobnego. Ciekawa jestem tylko czym mieliśmy to zjeść?!!!Nie jedzcie tam!! Może nauczą szanować się turystę, dzięki którym mogą żyć. Kolejna sprawa to wycieczki fakultatywne. ZWIEDZANIE mostaru w ekspresowym tempie. Czasu wolnego w Mostarze mieliśmy tylko godzinę. Plaża wąska, dużo turystów ale można to wytrzymać. Woda cudownie czysta i ciepła.

2.5/6

Radek 26.08.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Pobyt w hotelu Nano ( sierpień 2018)

Pobyt w Chorwacji był udany..... ale mamy poważne zastrzeżenia do hotelu. Hotel NANO składa się z dwóch budynków. Jednego o standardzie 3*, a drugi rzekomo 4*. My mieszkaliśmy w budynku 4*. Na plus zasługuje czystość korytarza i pokojów. Nie słychać zgiełku ulicy a jednocześnie bliskość plaży jest dużym atutem. Blisko jest też do kawiarenek i restauracji. Meble w pokojach są nowe. Klimatyzacja działała sprawnie. Była też mała lodówka i TV, któego nie używaliśmy. Balkony są na tyle duże, że mieszczą się dwa krzesełka i stolik. Teraz minusy: W szafkach schowane są sejfy. Co z tego, jeśli nie są przykręcone do podłoża i brakuje do nich baterii. Robią za atrapy. Siła sygnału Wi Fi była tak słaba, że nalezy uznać, że w pokojach brak jest Internetu. (Miejscowość otoczona jest górami, zatem na Internecie z komórki też cięzko podziałać.) Basen otwierany był i zamykany o różnych porach, jakikolwiek harmonogram można schować między bajki. Jest mały...no ale jest. Prawdziwy dramat to jedzenie. Ciężko to opisać, ale obawiam się że w niejednym powiatowym szpitalu jest lepiej. Na śniadanie pieczywo białe, jednego rodzaju. To samo pieczywo, już nieco podsuszone, jest do kolacji. Omlet jest jakiś dziwny, mam wątpliwości czy to z jaj czy jakiś "gotowiec z proszku". Nie uświadczycie jajecznicy, jajka sadzonego, na twardo czy na miękko. Codziennie ten dziwny omlet. Byla jeszcze mala, zielona papryka upieczona wraz z łodygą i nasionami. Małe zapiekane kanapeczki z tartą cukinią i jakąs wędliną...nic specjalnego. Wędliny to martadela, szynka i jakaś mielonka. Do tego ser zółty barwy białej. Wszyscy w koło wcinali kanapki z masłem czekoladowym ala Nutella. Zero warzyw do śniadania - pomidorów, ogórków i innych niestety brak. Kolacja - różne dania, które cięzko opisać. Albo mięso jak podeszwa albo coś innego powodowało, że było mało zjadliwe. Na uwagę zasługuje rowniez lunch box, ktory dostalismy na wyjazd. W jego sklad wchodzilo: soczek w kartoniku, małe, obite jablko, 2 kromki bulki paryskiej ( bez masla) za to z 2 plasterkami sera.Byl tez maly pojemniczek nutelli, ktora nalezalo rozsmarowac po kanapce chyba...palcem. Z perspektywy czasu, wolelibyśmy całkowicie bez wyżywienia wykupić pobyt.

2.5/6

M, Łódź 02.09.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Hotel ok ale po raz drugi bym go nie wybrała

To już mój 3ci pobyt w Chorwacji i zdecydowanie nie jest to hotel na miarę dwóch poprzednich w których miałam okazję przebywać. Drvenik to bardzo niewielka mieścinka, w której oprócz hoteli i restauracji nie ma absolutnie nic. Ciężko znaleźć atrakcje na miejscu. Można natomiast wybrać się na wycieczki. Chorwackie autobusy pozwalają na wycieczki albo w stronę Splitu i Makarskiej albo do Dubrownika. Ma miejscu jest również niewielki stateczek który umożliwia wycieczki na korczule. Jeśli chodzi o hotel to jest to obiekt położony nad samym morzem. Plaża kamienista i bardzo waska, przeludniona juz od 10 rano. Jedzenie było ok, jednak dania się powtarzaly i ich podanie pozostawia sporo do życzenia. Basen niewielki był zamykany w samym środku dnia. Wycieczki proponowane przez biuro w Polsce na miejscu okazaly sie duzo droższe. Wycieczka do Dubrownika wg informacji którą dostaliśmy przy zakupie wyjazdu powinna kosztowac ok 35€, na miejscu rezydentka informuje że wycieczka kosztuje 50€. Ogólnie pobyt byl ok. Jedak miejscowość okazala sie dość nudna.

2.0/6

Agnieszka 16.08.2022

Tym razem - porażka

Kierując się pozytywnymi komentarzami oraz renomą Rainbow postanowiliśmy spędzić wakacje w hotelu Nano. Hotel nie spełnia standardu czterech gwiazdek. Codzienne sprzątanie ogranicza się do wyrzucania śmieci. Przez siedem dni ręczniki wymieniono nam dwa razy. O wymianie pościeli nie ma mowy. Widok od strony morza/oceanu oznacza widok na sąsiedni budynek. Pan rezydent z pozoru bardzo mily nie pamięta jak na zastrzeżenia odpowiada "przyjmuje, może Pani pisać reklamacje" ale pamięta, że nie zgłaszaliśmy zastrzeżeń dotyczących sposobu sprzątania. To żenujące! Wybierając hotel 4 gwiazdkowy mam walczyć o czysty ręcznik????? To są żarty !
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem