Opinie klientów o Nano

4.9 /6
160 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Przemyslaw, Gdańsk 25.08.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Nie polecam

Hotel położony w spokojnej części miejscowości Drvenik, od głównego Drvenika 15-20 minut spacerem. Bardzo blisko plaży. Mieliśmy wykupioną opcję hb czyli śniadania i obiadokolacje. Pokoje w dwóch standardach 3 i 4*. My byliśmy w tym wyższym. Jako jeden z nielicznych hoteli posiada basen. Nie polecam głównie ze względu na bardzo niedobre jedzenie, ścisk na plaży. Myślę, że w jakimś innym lepszym hotelu i lepiej skomunikowanej miescowości bylibyśmy dużo bardziej zadowoleni z pobytu w Chorwacji.

2.0/6

Ania 07.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Zawiedziona

Cena nie adekwatna do świadczonych usług. Fatalna kuchnia w opcji HB. Wszystkiego jak na lekarstwo, wyboru praktycznie żadnego, kto pierwszy ten lepszy, mało warzyw i owoców, najtańsze z supermarketu. Śniadania to jajecznica parówki i tosty i tak co dzień. Kawa, napoje (jeden) i rozcieńczone alkohole to porażka. Za 'normalną' kawę trzeba było sobie zapłacić. Na deser sztuczne ciasto z folii jak u nas 20 lat temu. Smaki Chorwacji nie odkryte. Trzeba było robić zakupy do domu. Kolacja dopiero o 19.15 więc dodatkowe koszty, trzeba było wcześniej coś zjeść. O 18 jedli Czesi. Pokoje bardzo ok, czyste i sprzątane od 2.07 (wcześniej nie). Widok na tyły pierwszego budynku. Bardzo dobra lokalizacja. Obsługa w restauracji Super. Recepcja to fikcja bo praktycznie Pani jest nieobecna i nie mówi po angielsku. Plaża publiczna zatłoczona. Lepiej iść na dziką zatoczkę. Za tą cenę lepiej wziąć sobie apartament i wyżywienie we własnym zakresie. Wykwaterowanie bardzo wcześnie o godz 9 a transfer dopiero o 17, mimo że rezydent zapewniał że z reguły udaje się przedłużyć do godz 15. Nie odpowiadał na niektóre smsy. Transfer powrotny do Splitu 3,5 godziny (korki). Nie polecam.

1.5/6

Eugenia Anna, Radzyn Podlaski 16.07.2019

Nano omijaj

Hotel o bardzo słabej ofercie pokoje nie były sprzątane przez cały 7 dniowy turnus ,sprzątanie ograniczało się do zmiany ręczników już użytych i wysypania kosza ,sedes 1 raz oczyszczony na dowód zostawiono szczotkę w sedesie żeby to zauważyć o wymianie pościeli można było pomarzyć ,płyn do kąpieli i szampon po 1 buteleczce na start i to koniec a miało być , o papier toaletowy trzeba było się prosić a jedzonko po pierwszym dniu i tragicznym jedzeniu Panie zrobiły awanturę i to na naszą korzyść ,zmieniło się trochę na lepsze ,ale rosół z kostki z rozgotowanym makaronem był codziennie (nie 1 dzien bylo cos innego nie wiem co to było?)jedyny atut tego hotelu to bliskosc do wody ok 40 kroków .Obsługa nijaka ,bez uśmiechu jak za karę.

1.0/6

MICHAŁ, Nowy Kawęczyn 06.09.2021

nie polecam

słabe jedzenie, brak jakuzzi - w ofercie była, Basen więcej czasu nie czynny niż był , hotel jedynie co ma do zaoferowania na plus to położenie - blisko moża
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem