Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje planowaliśmy w maju na przełomie sierpnia i września, niestety na 2 tygodnie przed wyjazdem biuro poinformowało nas, że lot powrotny do Katowic został odwołany i zaproponowało nam dwie możliwości albo powrót do Warszawy i 100zł bonifikaty na osobę (bilet dla 1 osoby na pociąg EIP Warszawa - Kraków to 150 zł + koszt taksówek to kolejne 50-100zł) albo zmianę terminu wyjazdu na późniejszy o 2 tygodnie (nieakceptowalny z uwagi na pracę i porę roku). Nasza propozycja przedłużenia pobytu o 2 dni do pełnych 2 tygodni okazała się zupełnie nieopłacalna, biuro zażądało za taką opcję 40% wyższej opłaty (za 2 dni przy 2 tyg. pobycie!!!), zostaliśmy więc przy powrocie do Warszawy. Około tygodnia przed wyjazdem spotkała nas kolejna niemiła niespodzianka okazało się, że Hotel Riviera zamyka się wcześniej już na początku września i musimy szukać alternatywnego miejsca pobytu. I znowu doga przez mękę i stres. Nasze odczucia z obsługi są złe wynika to głownie z tego, że ostatnie 2 tygodnie przed wyjazdem były dla nas pełne stresu i niepewności czy i gdzie pojedziemy, jak wrócimy, a wynikało to głównie z czasu jaki był potrzebny centrali Rainbow aby potwierdzić ustalenia z jakie poczyniliśmy z lokalnym przedstawicielem biura co w perspektywie krótkiego czasu do wylotu powodowało duży stres. Potwierdzenie wszystkich zmian zajęło chyba z 10 dni i dopiero na 4 dni przed wylotem mieliśmy potwierdzony i pewny wylot (każda jedna decyzja i propozycja zmiany wymagała 2-3 dni czekania na odpowiedź centrali Rainbow).
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak na hotel 4-* bardzo słabo w szczególności obsługa która pracuje tam za karę
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
pomyłka co do wyboru hotelu , gorsze warunki w porównaniu do pobytu w 2016r , biuro nie poinformowało ,że jest remont całej ulicy wzdłuż hotelu , pył , hałas od prowadzonych robót , autokary nie podjeżdżają pod ten hotel , jest to utrudnienie dla osób starszych bo od Hotelu Papi gdzie się wysiada i potem na powrót jest zbiórka jest to kawałek drogi ,żeby przejść z bagażami.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na plus lokalizacja i nic więcej. Organizacja posiłków w restauracji tragiczna. Tak długo trzeba czekać i stać w kolejce aż się odechciewa jeść. W barze poza jednym młodym chłopakiem reszta pracowników jakby za karę tam była. Hotel ogólnie brudny I zniszczony mimo pokoi po remoncie. Akustyka straszna. Codziennie rano budziła nas albo smieciarka pod oknem (byliśmy na 4 piętrze) albo sąsiedzi o 6 rano za ścianą. Zasadniczo hotel tylko dla bardzo mało wymagających. Ja nie jestem zbyt wymagający, a i tak nie polecam.