Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt udany,wypoczynek super.Hotel olbrzym,mnóstwo Rosjan oraz niesamowita ilość dzieci w röżnym wieku
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel o dobrej lokalizacji.700 metrów do plaży, 50 metrów market spożywczy. Basen i SPA ok. Wyjazd popsuł trochę przyjazd na weekend grupy młodzieży ok 200 osób. Hałas do 3 w nocy, brak reakcji ze strony hotelu. Śniadania monotonne.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt przed sezonem. Hotel typowo miejski otoczony z każdej strony przez inne hotele bądź wysokie budynki mieszkalne. Niestety również dosyć ruchliwe ulice. Wyżywienie HB. W dni powszednie zupełnie znośnie (jako, że hotel nie był zapełniony) więc zarówno w restauracji (bardziej przypominającej stołówkę) jak i na basenie można było znaleźć miejsce/leżak do opalania. W weekendy koszmar - totalny armagedon i chaos zwłaszcza podczas posiłków więc na pewno nie wybrałbym tego hotelu w pełnym sezonie. Na duży plus jest niewielka odległość do plaży (5 minut spacerem) - dwie inne plaże są też dostępne (około 20 minut spacerem). W hotelu 2 baseny - jeden otwarty drugi kryty z podgrzewaną wodą oraz SPA (w cenie) w tym jacuzzi, sauna oraz siłownia. Ogólnie jak dla mnie to ten hotel powinien mieć max 3* - na pewno nie zasługuje na 4*. Uważam, że w pełni sezonu nie da się tu wypocząć i na pewno nie wybrałbym ten hotel na ponowny pobyt.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam hotel oceniam 4/5. Lokalizacja ok, nieco spokojniejsza lokalizacja Lloret de Mar. Jedzenie w mojej opinii wystarczające. Niestety w restauracji czasami problemem jest ilość ludzi i trudność ze znalezieniem wolnego miejsca. Obsługa hotelowa pomocna.