Opinie klientów o HTop Pineda Palace

5.1 /6
103 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.8
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Bogusław, --- 21.08.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Bardzo dobra lokalizacja

Z tego Hotelu dostaniesz się wszędzie bez problemu, standard Hotelu 3+, śniadania monotonne, snack bar - tragedia, kolacje dosyć ciekawe. Pokoje sprzątane codzienni, choć po zameldowaniu narzuta i prześcieradło poplamione krwią-na drugi dzień zmieniono pościel.

4.5/6

ROBERT, BOLIMÓW 05.09.2022

\Pozytyw

Wspaniały hotel miła obsługa . Dobra lokalizacja hotelu ,fajne wycieczki fakultatywne. Dobra komunikacja z rezydentami.

4.0/6

KG 23.07.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

DOBRZE ALE NIE BARDZO DOBRZE

Witam, 1. Zamówienie wycieczki przez internet odbyło się bez problemu 100% profesjonalizmu. 2. Gdy przyjechaliśmy do hotelu dostaliśmy pokoje najgorsze z wszystkich, bo na pierwszym piętrze z widokiem na śmietniki oraz klatkę schodową ewakuacyjną, pod nami był magazyn lub kuchnia. Po interwencji w recepcji, dostaliśmy informację że problemem mogą zająć się dopiero jutro bo nie ma menagera hotelu, próba interwencji u rezydenta zakończyła się stwierdzeniem żę będą próbowali coś robić. Po dużym stresie dostaliśmy pokój na trzecim piętrze z widokiem na morze. Wniosek nasuwa się jeden że jeżeli kupujecie w promocyjnej cenie to możecie mieć bardzo kiepskie pokoje. (jest tylko informacja że pokoj z widokiem na morze można mieć ale za dopłatą). 3. Odbiór z lotniska profesjonalny, następnie przejechaliśmy po 5 hotelach i tutaj już niestety brak opieki rezydenta. Wysiedliśmy z autobusu, weszliśmy na recepcję i musisz radzić sobie sam. 4.Plusy Hotelu - Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie, klimatyzacja działała, jedzenie bardzo dobre i urozmaicone. 5. Minusy Hotelu - jako goście hotelu otrzymujecie kartę na szklankę oraz kartę all inclusive, wszędzie trzeba z tą kartą chodzić i ją pokazywać trochę jest to nie wygodne, opaski były by zdecydowanie lepsze - soki to mieszanka koncentratu z kartonu + woda, bardzo kiepskie - barmani kiepscy (oprócz Alexa), nie umieją zaproponować innych drinków niż drink dnia - jedynie AleX na basenie, super barman - możliwość wypożyczenia rowerów jest fikcją, jest 5 rowerów a tylko jeden w polowie sprawny, reszta nie ma powietrza siedzonek lub jest luźna kierownica - więc tutaj również kiepsko - brak leżaków - brak baru na plaży - dostęp DO INTERNETU PŁATNY 5 EURO DZIENNIE DLA JEDNEJ OSOBY !!!!! 6. Bardzo bulwersujący jest fakt, że rainbow szczyci się że mają fajne godziny odlotów i że mają 8 dni wypoczynku, w rzeczywistości 7 noclegów i śniadań jest 7, obiadów 7 i kolacji 7. Gdy przylatujecie macie do wyboru czy chcecie obiad pierwszego dnia czy dnia 8 więc niby wypoczynek 8 dniowy ale z alle inclusiva możecie korzystać 7 dni. Jeżeli ktoś chce więcej info to mogę się podzeilić, fluguu@op.pl

4.0/6

Gosia 23.08.2024

Wakacje w sierpniu

Ogólnie wyjazd uważam za udany, chociaż mam wiele "ale". Po pierwsze przyjechaliśmy do hotelu ok. godz. 12, pokój dostaliśmy dopiero ok. 15, bo ciągle był nie gotowy. Po drugi hotel bardzo mierny. Proszę nie sugerować się zdjęciami z pięknym widokiem na morze, ponieważ klienci Rainbow dostają pokoje z widokiem na ścianę sąsiedniego budynku i schody ppoż (zdjęcia w załączeniu). Nie ukrywam jednak, że miało to swoją zaletę, ponieważ do pokoju prawie nie zaglądało słońce i było w nim chłodno, nawet bez klimatyzacji, która w bocznych pokojach działała bardzo sprawnie, natomiast w pokojach "z widokiem", gdzie słońce świeciło cały dzień, nie dawała rady. Jedzenie smaczne, ale trzeba czekać w kolejce żeby wejść do restauracji na posiłek. Stolików jest zbyt mało w stosunku do ilości gości. Wszelkie napoje w all inclusive (nawet woda) wydawane są jedynie do 23.00. Poza tym hotel bardzo czysty, pokoje sprzątane codziennie. Panie potrafią obudzić około 8 rano i pytać czy sprzątać dziś pokój. Ręczniki wymieniane codziennie. Basen na dachu jest dużą wanną, do której nie polecam wchodzić, no chyba, że lubi się wspólną kąpiel z obcymi , bo o pływaniu nawet nie można pomarzyć. Obsługa hotel bardzo miła i pomocna. Pozdrawiamy Panią Monikę, polkę pracującą w restauracji . Niewątpliwą zaletą hotelu jest bliskość plaży, ale nie ma na niej nawet odrobiny cienia, chyba, że kupi się parasol plażowy. Serwisu plażowego z leżakami i parasolami niestety nie ma żadnego. Rezydentki cudowne i bardzo pomocne. Wycieczki fakultatywne godne polecenia zwłaszcza ta do Girony . Ubezpieczenie i jego obsługa bardzo sprawna . Musieliśmy wezwać lekarza, ponieważ wszędobylska klimatyzacja wywołała, nie tylko u nas, przeziębienie i gorączkę. Lekarz przyjechał po około półtorej godziny od momentu zgłoszenia na infolinii ubezpieczyciela.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem