Opinie klientów o Reymar Playa

4.9 /6
180 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.2
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Łukasz, Warszawa 05.05.2015

Pobyt na przełomie kwietnia i maja 2015r.

Witam, Przebywałem w tym hotelu przez tydzień na przełomie kwietnia i maja 2015r. Hotel zdecydowanie nie powinien być 3 gwiazdkowy, raczej odpowiednik naszych rodzimych 2 gwiazdek. Jedzenie średnie, bardzo monotonne cały czas to samo. Pokoje średnio wykończone, telewizor 12 cali kineskopowy za dodatkową opłatą tak jak wi fi.Reasumując hotel dla ludzi mało wymagających. Pozdrawiam, Łukasz

2.0/6

edward, brooklyn 25.09.2014

Pobyt w Reymar Playa

Negatywna.Powod ?? Jakosc hotelu.

1.0/6

Agnieszka 18.07.2014

masakra

Hotel faktycznie blisko morza, ale standard kiepski, czystosc tez pozostawia wiele do zyczenia.Jedzenie wciaz takie same i malo smaczne jak na Hiszpanie. Ogólnie oceniam nisko. Duzo młodziezy ktora wrzeszczy i krzyczy, trzaska dzwiami. Pokoje bardzo akustyczne. Mialam wrazenie jakbym bylo w jakims schronisku dla mlodziezy a nie hotelu 3*. Nie polecam.

0.5/6

Damian 04.08.2022

Hotel Raymar Playa

Czas spędzony w Raymar Playa to strata czasu i zdrowia. Opryskliwy personel hotelu, który nie zna języka angielskiego, płatne WiFi (zróbcie jeszcze dodatkowo płatne wyjście na balkon), brak lodówek (a jak już są to 10 szt. - za opłatą). Zagrzybiała klimatyzacja i ogólny brak wentylacji w przestrzeniach wspólnych hotelu. Niedokładne sprzątanie ograniczone do wymiany ręczników. Patologia na basenie, osoby z innych kultur religijnych wchodzą w pełnym ubraniu do basenu - COVID przy tym to mały problem! Na każdym leżaku pozostawiane na całe dnie ręczniki, a ludzi i ich właścicieli brak! Jeśli ktoś chce sobie skorzystać z leżaka, to jest zmuszony zrzucić te zagubione bagaże gdzieś na bok. Śmieszna weryfikacja wejścia do restauracji, a raczej stołówki - na kartki. Obsługa zabiera talerz z przed nosa, hotel nie zapewnia nawet wody do posiłków! Reasumując, sprawiedliwa ocena dla tego hotelu to 0 gwiazdek.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem