Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.0/6
Łukasz, Warszawa 05.05.2015
Pobyt na przełomie kwietnia i maja 2015r.
Witam, Przebywałem w tym hotelu przez tydzień na przełomie kwietnia i maja 2015r. Hotel zdecydowanie nie powinien być 3 gwiazdkowy, raczej odpowiednik naszych rodzimych 2 gwiazdek. Jedzenie średnie, bardzo monotonne cały czas to samo. Pokoje średnio wykończone, telewizor 12 cali kineskopowy za dodatkową opłatą tak jak wi fi.Reasumując hotel dla ludzi mało wymagających. Pozdrawiam, Łukasz
2.0/6
edward, brooklyn 25.09.2014
Pobyt w Reymar Playa
Negatywna.Powod ?? Jakosc hotelu.
1.0/6
Agnieszka 18.07.2014
masakra
Hotel faktycznie blisko morza, ale standard kiepski, czystosc tez pozostawia wiele do zyczenia.Jedzenie wciaz takie same i malo smaczne jak na Hiszpanie. Ogólnie oceniam nisko. Duzo młodziezy ktora wrzeszczy i krzyczy, trzaska dzwiami. Pokoje bardzo akustyczne. Mialam wrazenie jakbym bylo w jakims schronisku dla mlodziezy a nie hotelu 3*. Nie polecam.
0.5/6
Damian 04.08.2022
Hotel Raymar Playa
Czas spędzony w Raymar Playa to strata czasu i zdrowia. Opryskliwy personel hotelu, który nie zna języka angielskiego, płatne WiFi (zróbcie jeszcze dodatkowo płatne wyjście na balkon), brak lodówek (a jak już są to 10 szt. - za opłatą). Zagrzybiała klimatyzacja i ogólny brak wentylacji w przestrzeniach wspólnych hotelu. Niedokładne sprzątanie ograniczone do wymiany ręczników. Patologia na basenie, osoby z innych kultur religijnych wchodzą w pełnym ubraniu do basenu - COVID przy tym to mały problem! Na każdym leżaku pozostawiane na całe dnie ręczniki, a ludzi i ich właścicieli brak! Jeśli ktoś chce sobie skorzystać z leżaka, to jest zmuszony zrzucić te zagubione bagaże gdzieś na bok. Śmieszna weryfikacja wejścia do restauracji, a raczej stołówki - na kartki. Obsługa zabiera talerz z przed nosa, hotel nie zapewnia nawet wody do posiłków! Reasumując, sprawiedliwa ocena dla tego hotelu to 0 gwiazdek.