Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Anastazia nie jest 5* a 4* i to jeszce naciągane.Co do wyżywienia to jest raczej szwedzki stół niż ALL inclusive.Wybór jest bardzo mały ,z owoców są tylko pomarańcze,byle jakie jabłka i takie same gruszki.Pokoje są bardzo małe i ciasne bo 17m wraz z łazienką to jak na 3 łóżka to mogę powiedzieć że nie da się przejść przez ten pokój.W szfie nie ma miejsca żeby wyłożyć wszystkie ciuchy więc kładziemy na jedno z łóżek.Łazienka nie ma prysznicu lecz starą wannę z zasłonką która non stop spada.Plaża jest super bo bardzo powoli opada i jest piasek.Na plaży leżaki są płatne 2,5eu z dzień. Pościel przez cały pobyt jest nie zmieniana tylko ładnie poprawiana ale pokoje są codziennie sprzątane.Obsługa na kuchi jest dość miła.W hotelu i na cyprze w przeważającej większośći to Rosjanie.Jest trochę Anglików krzykliwych i trochę Polaków.Bardzo blisko są sklepy a i do poblskiego Protaras można dojechać autobusem za 1,5eu lub taxi za 8eu.Ogółna ocena jest za położenie b.dobra ale za hotel tzn.standard jego 3+.Na pewno do tego hotelu drugi raz nie przyjadę.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ok, ale wymaga odświeżenia i porządnego sprzątania. Jedzenie dość słabe, mału wybór w kółko to samo. Baseny super, duży atut blisko plaża. Obsługa bardzo miła i pomocna
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie odpowiada 5 gwiazdkom Na szyldzie hotelu znajdują się 4 gwiazdki Nie potrzebnie Rainbow zawyza standard hotelu bo w mojej ocenie należy się hotelowi 3+gwiazdki ze względu ana wyposażenie W pokoju szafa wnekowa na ubrania urwane drzwi Meble zniszczone Na korytarzu dywan pełen plam Na stołówce niektóre krzesła obicie rozprute Za wyposazenie hotelu daję ocenę 3 Za wyżywienie 4 Za obsługę 4
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przestronny, ale wymaga renowacji, bo są wyrążne objawy nadmiernego zużycia, np. niektórych mebli. Nie do przyjęcia jest serwowanie bardzo czerstwego pieczywa i chłodnych dań. Nie spotykany gdzie indziej system zamykanych bemarów przyczynia się do tego , wydłużając czas wyboru potraw. Jakość sprzątania pokoi budzi wiele zastrzeżeń. Niektóre sprzątaczki pracują bardzo pobieżnie.