Opinie o Constantinos the Great Beach Hotel

Kategoria lokalna 5

5.0/6
(11 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.6
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    Dobry Hotel

    Jerzy 16.06.2016

    Moja opinia jest dobra. Hotel położony b. BLISKO CZYSTEJ ŁADNEJ PIASZCZYSTEJ PLAŻY. Wszystko odbyło się zgodnie z katalogową zapowiedzią

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wypoczynek 2019 r.

    Tamara, Bydgoszcz 19.11.2019

    Hotel *****, dawno przeżył swoją świetność. Pokoje nie przygotowane na czas, niedomyte. Obok budowa chyba nowego hotelu, hałas przez cały dzień do późnych godzin wieczornych, nie sposób posiedzieć na balkonie. Chyba jeden z gorszych hoteli w którym byłam.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    70

    Hotel poniżej oczekiwań

    Barbara, Warszawa 09.05.2015

    Byłam tam w okresie Wielkanocnym. Hotel -w katalogu- 5*-okazał się grubo przereklamowany i zasługiwał najwyżej na 3*! Dlaczego? Ogólnie "zadeptany"- stary, długo nie remontowany,sypiące się meble(np.brudne,powycierane, kanapy w lobby,poszarpane krzesła na balkonach,dziurawe zasłony, poobrywane karnisze w pokoju, poobdzierane tapety...Obsługa też taka sobie-pozornie miła,ale o wszystko trzeba było się szarpać-np. w opcji all.incl. mimo opasek,bez przerwy domagali się podawania nr. pokoju, "przekąski" nie były wystawiane-podobno trzeba je było zamawiać z karty, która była ustawicznie chowana przed gośćmi. Nie mówiąc juz o tym,że gdy przyjechałam( z 21 os.grupą BP Rainbow),to 1,5 nie chcieli mnie zameldować i wydać klucza do pokoju (od ok. godz 3.40 do 5.00- nad ranem!)bo " nie było mnie na ich hotelowej liście gości(ciekawe dlaczego?).Potem dostałam najgorszy pokój ( z widokiem na szambo) i nikomu nie było w głowie- przez 7 dni mojego pobytu,żeby mnie za to przeprosić,czy jakoś mi to zrekompensować? Inni ludzie z wycieczki mieli tez problem z tym,że zapłacili za "pokój z widokiem",nie dostali takiego i przez prawie pół pobytu szarpali się z recepcją o zamianę...Nie polecam tego hotelu nikomu!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem