Opinie o Marlita Beach Hotel & Apartments

Kategoria lokalna: Apartamenty hotelowe klasy A.

4.8/6
(81 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.7
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Miejsce piękne, gorzej z ludźmi

    Agnieszka Danuta, Rokietnica 23.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Średniej jakości standard, adekwatny do kraju Bardzo niefajna kadra Pierwszej nocy pan chciał nam wydać 1 zamiast 2 pokoi. Potem dla niepełnoletnich wydał opaski +18. W jednym z pokoi nie działała klimatyzacja. Pan wymyślił, że da nam zastępczy pokój, ale bez klucza, więc zawsze ktoś musi być w pokoju Ręczniki są wymieniane po wyraźnie prośbie i walce Jedzenie monotonne Napoje wydawane w malutkich szklankach, trwa to tak długo, że dostaje się je dawno po posiłku Rezydent pomylił wycieczki i z tej okazji na jedną nie pojechaliśmy Pan na basenie zaczyna sprzątać leżaki około 16 i wyrzuca prywatne rzeczy

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel Marlita CYPR wrzesień 2019

    Edyta, Chełmek 09.10.2019

    Na największy plus: obsługa hotelowa, bardzo sympatyczni, pomocni ludzie. Jedzenie smaczne, śniadania monotonne, obiady dobre, kolacje najlepsze! (kuchnia włoska, japońska, ogromny wybór). Hotel położony bardzo blisko plaży. Cudowny widok przy śniadaniu! (na morze). Spokojna okolica, możliwość korzystania z aquaparku w hotelu obok. Pokój zasługuje na maksymalnie 3 uśmieszki (moim zdaniem wymaga odświeżenia, gruntownego przewietrzenia, czyszczenia, wymiany niektórych mebli; korytarze również do odświeżenia). Otoczenie hotelu: dużo basenów, klub dla dzieci, ładne krzewy i roślinność, dostęp do leżaków, animacje. Do poprawy również okolica kuchni i śmietniki, teren powinien być odgrodzony, powinno się tam bardziej zadbać o czystość. Ogólna ocena 4/6.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    KONIECZNY REMONT

    Anna, 01.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Pobyt był by bardziej udanyny gbyby w pokoju nie śmierdziało grzybem. Ogólnie budynek, w którym nas zakwaterowano w całości kwalifikował się do generalnego remontu. Do firan i zasłon w oknach strach było dotykać. Oprócz tego w hotelu tym mieszkają uchodźcy, którzy robią wokół siebie dużo zamieszania. Jedzenie dość smaczne i zróżnicowane, do drinków nie żałują alkoholu. Obsługa pomocna i sympatyczna. W recepcji pracuje bardzo miła Polka. Do plaży bardzo blisko, wystarczy przejść przez uliczkę. Baseny i teren wokół nich dość czyste i zadbane.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Mieszane uczucia

    Monika 21.07.2021

    Zacznę od plusów: hotel położony jest tuż przy ładnej plaży żwirkowej, piaszczysta plaża znajduje się w bliskiej odległości (idąc w lewo). Do centrum rozrywkowego miasteczka można dojść (w prawo) promenadą w ok. 15 minut. Hotel jest trochę na uboczu, ale dzięki temu nie ma tłoku na plaży. W pobliżu jest kilka sklepów i restauracji. Sam hotel składa się z kilku budynków, z których roztacza się widok na morze. Dla rodziny 2+2 rainbow oferuje apartament (salon z aneksem kuchennym i osobną sypialnią). Aneks jest słabo wyposażony w przybory kuchenne, ale jest mikrofalówka i toster. Klimatyzacja w cenie, działa. Czystość ok, sprzątanie również. Jedzenie bardzo dobre, kolacje tematyczne, śniadania jak chyba wszędzie monotonne, ale wybór jest, więc każdy znalazł coś dla siebie. Recepcja bez zarzutu, bardzo pomocna pani recepcjonistka :-) Basen w porządku. A teraz minusy: hotel w okresie, w którym byliśmy miał na nasze oko obłożenie ok.30% więc w restauracji nie powinno być żadnych problemów, ale niestety były...Napoje do obiadu i kolacji podaje obsługa, której było, aż za dużo na talu gości. Jednak mimo tego ignorowała klientów, nie podchodziła, zajmowała się rozmowami między sobą. Totalna ignorancja!!! Można było zjeść cały posiłek i nic. Mimo zwracania uwagi nie było poprawy. Drugim minusem była awaria, a raczej czas jej usunięcia. Wieczorem nie mogliśmy wejść do pokoju przez co dostaliśmy inny pokój. Bez dostępu do naszych rzeczy musieliśmy sobie poradzić. Rano po ponagleniu ktoś zmienił w końcu baterie w zamku. Jednak tak wydaje się prostą rzecz powinno naprawiać się szybciej, zwłaszcza, że czasami dostęp do własnych rzeczy jest bardzo istotny np. gdy się jedzie na lotnisko lub wycieczkę. Trzecim minusem jest dostęp do aquaparku w hotelu Anastasia, trzeba było trochę poczekać (sprawdzanie prawie na każdym kroku kto do czego ma prawo przy all.), aby tam wejść, a napoje przy basenie i tak były dodatkowo płatne.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem