Opinie o Acapulco Resort

5.3/6 (200 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.3/6
200 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.7
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    acapulco

    pięknie położony i urządzony, zadbany teren. świetne zjeżdżalnie i atrakcje dla dzieci. słabą stroną jest duży hałas w miejscu jedzenia oraz jeden bar tylko dla all inclusive .

    emilia - 27.07.2019

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Udane wakacje

    5

    Marian, Třinec, Czechy - 25.08.2014

    2/4 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Warto pojechać

    Pobyt super , jedzenie dobre i bardzo duży wybór wszystko smakowało ,obsługa miła i atrakcje tez godne polecenia . Nie ma czasu na nudzenie się zawsze coś się dzieje .

    Artur, Bytom - 08.08.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Pobyt w czerwcu 2022

    Pobyt bardzo udany pod względem obiektu z zewnątrz, czyli baseny, aquapark, ogród, plaza. Obsługa na stołówce i przy basenach super. Jedzenie średnie, jednak przy hotelu " niby 5 *" powinny być jakieś wieczory "tematyczne" , niestety codziennie to samo, co po tygodniu już zdecydowanie się nudzi. Nie widzialam pokoi w budynku głównym ale podobno średnie, natomiast bungalow to porażka, niewiem jak ktoś mógł dopuscic do użytku coś takiego przy hotelu 5*. Minusem pobytu na północnym Cyprze jest przekraczanie granicy celnej na której niestety można napotkać duuuzo problemów i nie zdążyć na samolot albo dojechać do hotelu na święta noc!!!! ( tutaj niestety zdecydowanie była wina rezydentki z Biura Rainbow która zamiast próbować załagodzić sytuację to jeszcze ja nakręcała a wszystko działali na naszą nie korzyść ale jej było obojętnie czy my będziemy w hotelu na 20 czy 23 i te 3 godziny przesiedzimy pid lotniskiem).

    Marta, Postoliska - 05.07.2022

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem