Opinie o Czarnogóra bez pośpiechu

4.3/6
(431 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.0
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
4.0
Pilot
5.5
Plaża
3.7
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.1
Program wycieczki
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
2.4
Transport
5.5
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
4.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Czarnogóra bez pośpiechu.

    Dorota, Kielce 23.07.2019 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Kraj bardzo ciekawy, Oferuje góry, morze, jeziora, rzeki. Pilot wycieczki rewaluacyjny, lokalni przewodnicy również, choć zdarzały się przypadki, że zwiedzany obiekt omówiony był zbyt lakonicznie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Czarnogóra bez pospiechu

    Maria, Poznań 02.08.2021 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel bardzo dobrze usytuowany ( prawie nad morzem). Jednak nie wszystkie sprzęty działały ( np. suszarka). Zdarzało się , że przez krótką chwilę nie było wody. W pierwszym dniu pokój nie był do końca posprzątany.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Jeżeli się trafi nowy budynek...

    Przemysław, Toruń 29.09.2019 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Podróżowaliśmy z rocznym dzieckiem i prawdopodobnie dlatego otrzymaliśmy pokój w nowym budynku Montenegro 2.Budynek nowy z dużym i przestronnym pokojem. Większość osób meldowanych jest w willi alexandrze,gdzie warunki są dużo gorsze.Basen dodatkowo płatny.Bardzo fajny menedżer hotelu jak i rezydentka. Śniadania przeciętne (ciągle to samo i wybór nie powala),obiadokolacje dużo lepsze (duży wybór i zmiany w menu).Podróżując z dziećmi wybierz inny hotel i miejscowość.W hotelu nie ma absolutnie nic dla dzieci(ewentualnie basen za 5 eur),ale także w całej miejscowości!!!nie ma żadnego placu zabaw.Miejscowość beznadziejna(mała, zaśmiecona i słabą komunikacją z miejscowościami na północ kraju,plaża jest ok i blisko).Zdecydowanie lepiej wybrać hotel w Budwie lub bliskiej okolicy.Ludzie z Rainbowa na duży plus,zwłaszcza Maciek na rejsie po zatoce kotorskiej.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Canji Hotel Montenegro***

    Magdalena 02.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Wyjazd niskobudżetowy, więc dużo nie wymagaliśmy. Hotel bardzo blisko plaży, basen malutki, ale ładny i czysty, zaraz obok restauracja,w której niestety codziennie polscy urlopowicze puszczali bardzo głośno muzykę (o 23 cichli, więc cało się przeżyć, ale dzieci miałyby problem z zaśnięciem. Hotel wymaga remontu: pod prysznicem grzyb, drzwi ledwo sie przesuwały, nie działała kuchenka elektryczna, lodówka zamrażała mimo ustawienia na min. Jak przyjechaliśmy było w miarę czysto, widać że było sprzątane, ale na ręcznikach znajdowały sie włosy sprzątaczki, zasłony były poplamione. Jedzenie średnie, ale dało się najeść Canj małe i ciche, dojeżdża stamtąd bus do Baru.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    wycieczka objazdowa

    RYSZARD, BYDGOSZCZ 13.07.2022 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Bardzo polecam wycieczkę Czrnogóra bez pośpiechu lecz nie polecam hotelu a tym bardziej wyżywienia i formuły zawartej PLUS

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Warto przeczytać,żeby nie zamieszkać w hotelu Montenegro3*

    Teresa, 29.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Pobyt 15-22 lipca 2025. Biuro rainbow podaje nieaktualne cenniki. Klimatyczne 2 euro, wycieczki nie 60 euro a 65 euro.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Czarnogóra "bez pośpiechu "

    Anna, Bialystok 12.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Czarnogóra piękna, niestety godziny stracone w korkach. Łączenie dwóch lub trzech hoteli na wyjazd też nie jest fajne, zawsze musisz po kogoś zajechać i odwieźć, co prawda wiedziałam o tym wybierajac wycieczkę, ale nie sądziłam ze będzie to tak męczace i min. dwie godziny na minusie. My mieliśmy wyjazdy około 7.40 i powroty 18, a nawet raz 21(korki😉). Wycieczka fakultatywna kaniony nie polecam, realizowana tylko w połowie z powodu nieprzejezdności drogi,. Jedzie się do kanionu Tary i wraca tą samą drogą, cena natomiast zostaje bez zmian🫤Hotel Faros w którym byliśmy godny polecenia. Położony w pięknej okolicy, dobre jedzenie, czysto, częsta zmiana ręczników.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Opinia o hotelu Montenegro i miejscowości Cajn

    Urszula , Wrocław 04.10.2022 | Tagi: powyżej 65 lat, ze znajomymi

    Cajn dopiero zaczyna być miejscowością wakacyjną ,brak mu atrakcyjnego zaplecza turystycznego /deptaki, przytulne lokaliki , ciekawe obiekty/. Hotel także nie zapewnia dodatkowych atrakcji ,chociazby o walorach folklorystycznych. Dziwią też godziny dostepności basenu oraz plaży - do godz.18.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel średni - jedynie jako podstawowa baza wypadowa

    Beata 10.09.2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Polecam wycieczkę do Czarnogóry, ale rekomenduję wybór innego hotelu niż Montenegro. Jest to hotel, który może służyć za bazę wypadową jednak sama miejscowość Canj jest bardzo nieciekawa, a podróżowanie z niej środkami transportu publicznego nie jest proste. Położenie: krótki transfer z lotniska (ok. 50 min.) co jest dużym plusem. Obok hotelu przystanek autobusowy, z którego można wybrać się do Sutomore (możliwe dalsze przesiadki np. do Kotoru) lub Baru. Sama miejscowość Canj, to chyba najgorsze miejsce na wybrzeżu. Canj to de facto jedna ulica ze straganami, w miejscowości niewiele się dzieje. Plaża: właściwie cała plaża jest podzielona na prywatne sektory z płatnymi leżakami (Bardzo drogie, od 15 EUR wzwyż). Jedyny publiczny fragment jest bardzo zatłoczony, ludzie siedzą sobie na głowie, w okolicy wszyscy palą papierosy, a sama plaża jest bardzo brudna. Nie polecam. Warto wziąć auto i jeździć na plaże w inne miejsca. Wyżywienie: Godziny w jakich serwowane są posiłki są bardzo krótkie przez co tworzą się ogromne kolejki do restauracji (czas oczekiwania wynosił nawet około 40 min). Dodatkowo, niestety podczas naszego pobytu goście hotelowi z budynków 3* i 4* zostali skumulowani w jednej restauracji, przez co kolejki były jeszcze dłuższe, a jedzenie zimne. Niektóre dania jak np. frytki były serwowane tylko przez krótki moment i nie wystarczył dla wszystkich gości - kto nie zdążył dostawał ciapowate puree. Śniadania - monotonne, mało zróżnicowane. Głównie kiepskiej jakości wędliny, kiełbaski, parówki, jajecznica/omlet/sadzone. Bardzo mało warzyw i owoców. Obiadokolacje to również samo mięso, makaron, zupa - można się najeść, ale nie jest to nic specjalnego. Przedział godzinowy pomiędzy posiłkami jest bardzo duży, dlatego stołowanie się na mieście nikogo nie ominie ;) (śniadania 7-9, obiadokolacja dopiero 19-21). Nie należy pić wody z kranu. Pokój w części 4*: bardzo duży i przestronny, nowocześnie urządzony. Minusem jest brzydki zapach z kanalizacji i brak wody na wyższych kondygnacjach "w godzinach szczytu". Mieliśmy pokój na 7 piętrze od strony morza - całkiem ładny widok :) Hotel i obsługa: kelnerzy, barmani - niemili, aroganccy. Recepcja i panie sprzątające - miłe i w miarę pomocne.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Odpoczynek małżeństwa 17-24 sierpnia 2017

    Tetiana Perylo 26.08.2017 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Odpoczynek w tym hotelu był przyjemny dzięki RAINBOW: przy hotelu cały czas dostępny jest czlowiek, który mówi w języku polskim, zorganizowane posiłki osobnie dla klijentów biura, więc nie ma potrzeby czekać w kolejce, wszystkie wycieczki oraz transfery zorganizowane bardzo punktualnie. Jesteśmy bardzo wdzięczne.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem