Opinie o Czarnogóra bez pośpiechu

Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nigdy więcej!

    Anna 22.07.2019 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Nie mogę ocenić hotelu Montenegro , ponieważ widziałam go tylko z zewnątrz , oraz restaurację. Zakwaterowano nas w Wili Aleksandra , która nie miała nic wspólnego z hotelem , natomiast restauracja to stołówka zakładowa z czasów PRL-u - kolejki , zimne i ohydne jedzenie!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Czarnogóra bez pośpiechu

    Zbigniew, Szczecin 02.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Niestety, mimo zapewnień uzyskanych w Waszym biurze w Szczecinie że wszystko można załatwić na miejscu, wycieczka fakultatywna do kanionu Tary i Moraczy nie odbyła się .Pilotka Marta B. używała pokrętnych wymijających odpowiedzi, że nie da się tego zrealizować, bo jedna z dróg jest od kilku tygodni nieprzejezdna. Z jakiego powodu ? Nie wie. Bzdura, gdyż alternatywa wycieczka "Stacja Bałkany" nad tym kanionem jednak była. Główny cel mojego wyjazdy do Czarnogóry nie został zatem zrealizowavy, Żałuję wydanych pieniędzy, bo ja morza mam wystarczająco dosyć ( tylko 100 km ) Pozdrawiam i mimo wszystko życzę dobrego samopoczucia. Zbigniew Sternal

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel Montenegro Canj

    Anna 08.06.2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Wielkie rozczarowanie. Zacznę od tego, że nasz wyjazd był kupiony w ofercie first minut za ponad 2000 zł/os. w części trzygwiazdkowej, w ofercie lasy 700zł/ os w części czterogwiazdkowej. Ale to wyłącznie mój bład, że uwierzyłam w ceny promocyjne w ofercie first. Nie wierzyłam też do końca w tyle negatywnych opinii o hotelu. A jednak. Co do rezydentek nie mam zastrzeżeń, dobry kontakt, spotkanie głównie celem sprzedaży wycieczek fakultatywnych. Miejscowość Canji poza pięknymi widokami( morze i góry) nie ma kompletnie nic do zaoferowania. Bezpośrednio można dojechać busem tylko do Baru lub Starego Baru za 2 euro. Do Budowy i innych miejscowości z przesiadką w Barze. Można wypożyczyc samochód, kupić rejs statkiem, który płynie do Petrovac, Budvy, wyspy św. Mikołaja i pobliskiej plaży (polecam). Kupiliśmy też wycieczkę od rezydentki Rainbow Montenegro tour. Hotel- Vila Aleksandra, pokoj ok, udało się wyprosić na czwartym piętrze, więc mieliśmy widok na gory, dolne piętra widok tragiczny, na dachy lub na mur. W pokoju czajnik, wi-fi bez zastrzeżeń. Sprzątanie- pokój był słabo wysprzątany po poprzednich wczadowiczach, pełno włosów w łazience, brudna kabina, stara torebka w szafce nocnej. ale po przecztaniu wcześniejszych opinii byłam wyposażona w środki dezynfekcyjne i czyszczące więc sobie poradzilam. Ale chyba nie o to chodzi aby zaczynać urlop od sprzątania łazienki w hotelu. Bieżące "sprzątanie" polegało na wyrzuceniu śmieci i wymianie ręczników. Stołówka ( nie, nie to nie restauracja) to poniżające doznanie, jedzenie - bardzo mały wybór, kolejki na minimum 20 min. Część jedzenia jak się skończy nie jest dokładana, kawy nie wolno wypić na tarasie, obsługa niezbyt miła. Krótkie godziny posiłków ( 7-9 i 19-21). Plaża- ładna, kamienista, leżaki płatne( 15- 20 euro za dwa). Posumowując, z całego serca nie polecam przy tylu innych mozliwościach. Moje wielkie, osobiste rozczarowanie co do biura Rainbow.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    5089987

    Ryszard, Opole 26.07.2022 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Ogólnie mało atrakcyjny pobyt w hotelu Montenegro. Cena wczasów nieadekwatna do warunków wypoczynku. Hotel powinien mieć dwie gwiazdki. Pokoje brudne nieremontowane, wyżywienie monotonne, tłuste i niesmaczne. Plaża brudna, niestety płatna. Ogólnie należy stwierdzić, że ze względu na warunki pobytu szanująca się firma turystyczna (a za taką mamy firmę Rainbow) powinna zweryfikować cenę wczasów w hotelu Montenegro w Czarnogórze.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    ogólnie zła

    KRZYSZTOF, Katowice 30.08.2021 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    Hotel Montenegro pokój nr 14 ocena niedostateczna

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    hotel Montenegro

    Magdalena , Wojkowice 04.08.2019 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    brudne obrusy na stole to jest nie wybaczalne w hotelu 4 stars. Do śniadań nie mam zastrzeżeń , ale obiadokolację słabe.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Czarnogóra

    zwiedzający będący w tym miejscu 24.06.2018 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Wybraliśmy ten hotel z oferty last minute , dobra cena i po raz 1 zwiedzaliśmy Bałkany , Co do hotelu to jest znacznie na uboczu , by dojechać do głównej drogi trzeba ruszyć autobusem i później przesiadka na inny by co kolwiek zobaczyć - zwiedzić ,lub pozostaje jazda taxi ,plaża brudna ,plus to bardzo tanio jak na Euro - dużo zobaczyliśmy , Czarnogóra obecnie jest w latach 70-tych ,wszystko stare , już nie wspomnę o hotelu bo zasługuje na 1 gwiazdkę , łącznie z wyżywieniem kolejki do stołu , brak wykwalifikowanego zespołu kelnerów i kucharzy jedzenie monotonne ochydne , co do pogody ok. ciepło i przepiękne widoki rekompensujące nam ten cały pobyt.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Podróż do przeszłości

    Karolina 21.07.2019 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Jeżeli lubisz klimat Władysławowa lat 80”, z nostalgią wspominasz kiczowate pamiątki, suto zakrapiane melanże z disco polo i chciałbyś spotkać Grażynę, Janusza, Sebe i Karyne rodem z memów, to jest to idealne miejsce! Wsiowo, brudno, ale tanio! Miejscowość jest festiwalem kitu, tandety, niezbyt czysta, maleńka, knajpy na poziomie tanich smażalni lub budek z kebsem, plaża do zaakceptowania, warto popłynąć łódka na sąsiednia plaze- o wiele mniej zatłoczona i ładniejsza. Hotelu nie nazwałabym hotelem- wolno stojący budynek ani ładny ani paskudny, trochę śmierdzący. Pokoje na trzecim pietrze w dobrym standardzie, na parterze dramat- cieknąca klima, ściana zamiast tarasu, śmierdząca toaleta. Najgorsze jedzenie, nie mogę porównać do niczego, bo nigdy z czymś takim nie mieliśmy do czynienia, nawet w koszmarach, stołówka nazywana szumnie restauracja, jak tania jadłodajnia z PRL, udająca sale bankietową. Ogólnie polecamy Czarnogórę, piękny kraj, ale to miejsce i ten „ hotel” to jakieś kompletne nieporozumienie, nie wiem jak Rainbow może schodzić do takiego poziomu wycieczek. Uratował nas wynajem auta i objazdowka po Czarnogórze, bo w Hotelu Montenegro to zmarnowany pobyt, zero przyjemności.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Hotel Montenegro

    Magdalena, Poznań 12.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel fatalny, brud i smród, odnośnie jedzenia to nie jestem wymagająca ale tutaj przeszli samych siebie , dzień w dzień te same potrawy, wi-fi ledwo dostępne przy recepcji, brak TV - wiem że przyjechaliśmy na wakacje ale nie mieliśmy możliwości obejrzenia meczu a było przecież euro. Przy zakupie oferty nie zostałam poinformowana, że jest możliwość wyboru pokoju w części hotelu , która została nowowybudowana. Z pozostałymi uczestnikami wywnioskowaliśmy, że osoby zapisujące się jako ostatnie otrzymały lepsze zakwaterowanie. Jestem też przyzwyczajona że jeżeli jest napisane , że jedzenie jest wydawane od 19-21 to o 21:05 nikt mnie nie wyrzuci a tutaj kierownik restauracji robił to z hukiem. Z wycieczek wracaliśmy późno więc nie było możliwości zjeść wcześniej.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel nie do polecenia

    Grzegorz, Lublin 24.08.2022 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel Montenego nie spełnia współczesnych standardów. Gwiazdki nie przedstawiają jakości hotelu. Nasz pokój był bardzo mały i brudny. Łazienka brudna, zagrzybiona a z kanalizacji wydobywał się charakterystyczny fetor. Mimo otwartego okna tego smrodu nie udało się zlikwidować. Dodatkowo pobyt utrudniały okresowe lecz częste i regularne braki bieżącej wody. Po interwencji zmieniono nam pokój na nieco lepszy i czystszy. Stołówka też pozostawiała wiele do życzenia. Bardzo mała lada była przyczyną wiecznych kolejek po dania. Obsługa czujnie obserwowała i nadzorowała kto, co i ile jada. Niedyskretne zachowanie obsługi było bardzo krepujące. Jedzenie, w moim poczuciu było dość dobre a ilości wystarczające. Hotel nie zapewnia serwisu plażowego. Ponoć można wykupić leżaki na recepcji lecz nigdy nam się to nie udało. Prezentowane powyzej zdjęcie nie jest zdjeciem z tego hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem